badde
Björnligan
|
Post by badde on Jul 1, 2008 15:04:54 GMT 1
Har ej fått några pengar utb. sedan förra stegen, så det känns som det kvittar om det blir någon vinst eller ej. Visst pengarna går till en spelare men man räknar ju med lite själv. Om inte lika gärna sätta in 500 kr varje månad till folkets lirare.
|
|
|
Post by #72 Foppa on Jul 1, 2008 20:58:56 GMT 1
...ok, och jag som trodde jag var den ende som inte fått utbetalt från förra omgången... det kanske finns fler som inte fått det? Ska vi göra nåt bra av detta så är det nog viktigt att "detaljer" som dessa fungerar bra!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 2, 2008 9:27:09 GMT 1
Hmmmm...där ser man...
|
|
|
Post by jompa on Jul 2, 2008 10:00:27 GMT 1
Har inte heller fått något utbetalt ....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 2, 2008 12:00:40 GMT 1
Då är vi fyra...
|
|
|
Post by oneandonly on Jul 6, 2008 0:15:54 GMT 1
Jag är väl KNAPPAST okänd av någon ?
Istället för att SKRIVA på Forum hade det gått utmärkt att ringa mig. Om nu någon INTE har mina nummer följer de här: 0735 08 36 28 0455 138 32
I övrigt kan jag säga att jag hittat felet varför pengar INTE kommit fram till Er som saknat dem.
Däremot har jag INTE hunnit inkassera ca: 7000 kr som jag ligger ute med från folk som är med på Stegar, men INTE betalt.
Jag skriver å andra sidaN inte på forum om dem, utan utgår från att det har naturlig förklaring.
Tur att man INTE har någon längre ledighet,
Ni som trott att jag försökt lura till mig några 100-lapppar känner INTE mig iaf.
Känns lite lågt när man försöker göra något bra.......
|
|
|
Post by chilipulver on Jul 6, 2008 22:22:08 GMT 1
Helt övertygad om att pengarna kommer så småningom!
För övrigt tycker jag att oneandonly gör ett sjuhelvetes jobb för oss alla. Vi kan bara sitta hemma och kamma hem pengarna utan att göra ett skit! Bra jobbat!!!
|
|
|
Post by chilipulver on Jul 21, 2008 22:55:06 GMT 1
Vinst första dagen 5854:-
Inte illa pinkat! Men det vore ju så oerhört gott om vi kunde dra hem storkovan denna gången! Både för oss och klubben!
Men faktum är att jag är skitnöjd för varje spelomgång som ger minst pengarna tillbaka så att det betalar sig själv en månad till. Det innebär ju faktiskt nya pengar till FL.....
Vore kul att få veta aktuellt saldo på FL kontot. Eller stämmer det som syns på BB hemsida?
Kör hårt!!
|
|
|
Post by oneandonly on Jul 21, 2008 23:15:20 GMT 1
Vinst första dagen 5854:- Inte illa pinkat! Men det vore ju så oerhört gott om vi kunde dra hem storkovan denna gången! Både för oss och klubben! Men faktum är att jag är skitnöjd för varje spelomgång som ger minst pengarna tillbaka så att det betalar sig själv en månad till. Det innebär ju faktiskt nya pengar till FL..... Vore kul att få veta aktuellt saldo på FL kontot. Eller stämmer det som syns på BB hemsida? Kör hårt!! Jag vet INTE exakta saldot på FL-kontot. Mats kör upp det med jämna mellanrum. Visst var det go början på Stegen. Jag VET att det kommer 1 eller 2 storvinster inom kort. Nu kör VI !
|
|
|
Post by HF on Jul 22, 2008 8:54:02 GMT 1
Vinst första dagen 5854:- Inte illa pinkat! Men det vore ju så oerhört gott om vi kunde dra hem storkovan denna gången! Både för oss och klubben! Men faktum är att jag är skitnöjd för varje spelomgång som ger minst pengarna tillbaka så att det betalar sig själv en månad till. Det innebär ju faktiskt nya pengar till FL..... Vore kul att få veta aktuellt saldo på FL kontot. Eller stämmer det som syns på BB hemsida? Kör hårt!! Jag vet INTE exakta saldot på FL-kontot. Mats kör upp det med jämna mellanrum. Visst var det go början på Stegen. Jag VET att det kommer 1 eller 2 storvinster inom kort. Nu kör VI ! Har precis beställt nya fönster så snart hade varit önskvärt ;-)
|
|
|
Post by oneandonly on Jul 23, 2008 21:38:12 GMT 1
Hej på Er ärade andelsägare i KHK-stegen ! V64:an satt klockrent. Vi hade lite "osis" i första DD, där VI hade sju "kusar" och favoriten vinner. Den som hade varit bäst för oss (17-taggaren Bohica) närmade sig kraftigt sista biten och var bara slagen med hals. (Vi har den turen framöver istället, då det ger ännu mera.) Nu blev det 1 stycken sexa, 8 femmor och 41 stycken fyror. Utdelning: 4.786 Kr. Det innebär att FL redan tjänat 3063 Kr i denna omgången. Efter tredje dagen i första veckan av KHK-stegen finns det i Utbetalningspotten: 9.576 Kr. (på 3 dagar av totalt 20) Roligt att så många uppskattade det jag skrev och klistrade in om vår spik Maharajah. Hoppas Ni tar tillfället i akt och ser kvällens lopp också, om Ni inte redan gjort det. Imorgon torsdag är det som vanligt galopp på V4 och då står VI över. Tills VI hörs på fredag: Ha det underbart och var rädda om Er ! M.V.H Peter
|
|
|
Post by oneandonly on Jul 23, 2008 21:39:29 GMT 1
P.s Vill någon ha en andel i en ny KHK stege som börjar på måndag, då skickar Ni mig PM eller mail på fl@vinnmera.com .
|
|
|
Post by HF on Jul 24, 2008 20:02:55 GMT 1
P.s Vill någon ha en andel i en ny KHK stege som börjar på måndag, då skickar Ni mig PM eller mail på fl@vinnmera.com . Tippar du samma rader för alla våra stegar? Hur många stegar är det igång?
|
|
|
Post by oneandonly on Jul 24, 2008 22:44:59 GMT 1
P.s Vill någon ha en andel i en ny KHK stege som börjar på måndag, då skickar Ni mig PM eller mail på fl@vinnmera.com . Tippar du samma rader för alla våra stegar? Hur många stegar är det igång? Svar: KHK stegen 1 har spelat i 3 dagar. KHK stegen 2 startar på måndag. (finns ett fåtal andelar kvar.) Mer KHK-stegar när säsongen börjar. Kommer då lanseras hårt i arenan. Självklart samma rader.
|
|
|
Post by HF on Oct 11, 2008 21:05:08 GMT 1
OAO hur går det här, tycker det varit lite si och så med infon. Är den slut eller har vi mer spel kvar?
|
|