|
Post by HF on Mar 1, 2008 21:44:56 GMT 1
Vann vi något på v75 an idag?
|
|
|
Post by HF on Mar 2, 2008 18:44:46 GMT 1
Ingen som kan rapportera hur det gick?
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 2, 2008 19:49:27 GMT 1
Nej, tydligen inte.
|
|
|
Post by #72 Foppa on Mar 2, 2008 19:55:09 GMT 1
Tycker det är lite trist... men både Stegen och Folkets Lirare lider av lite samma symptom... Självklart är jag stolt över att stödja både och, men för den sakens skull är det inte helt ointressant att veta hur det går för våra satsade pengar och tycker därför att en mer kontinuerlig uppdatering på båda områdena skulle vara önskvärt.
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 2, 2008 20:02:18 GMT 1
Tycker det är lite trist... men både Stegen och Folkets Lirare lider av lite samma symptom... Självklart är jag stolt över att stödja både och, men för den sakens skull är det inte helt ointressant att veta hur det går för våra satsade pengar och tycker därför att en mer kontinuerlig uppdatering på båda områdena skulle vara önskvärt. Instämmer till 100% Jag vet att OAO lägger en del tid på detta, vilket jag uppskattar att vi får ta del av! Men det vore väldigt trevligt om vi kunde få veta resultaten reglebundet efter varje omgång! Tack för ordet!
|
|
per
Nybörjare
|
Post by per on Mar 2, 2008 20:05:33 GMT 1
Är själv ingen travspelsfantast men kan inte någon av oss som är med i dessa spel (och kan med detta) försöka lägga ut "facit" efter varje lopp??
Vill fortfarande veta tex om vi satte v4 i tisdags och vann en rätt bra peng faktiskt.....för enligt min rättning gjorde vi det!!!
Men som sagt jag är ingen travexpert....
|
|
|
Post by oneandonly on Mar 2, 2008 21:02:06 GMT 1
Jag lägger alltid ut vinst i mailet dagen efter med nya avskriften.
KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by HF on Mar 2, 2008 21:19:48 GMT 1
Jag lägger alltid ut vinst i mailet dagen efter med nya avskriften. KHK mot 1:an !!!! Menade det inte som kritik mot dig utan hoppades mer att någon skulle rättat raderna då jag själv är rätt lat av mig i det avseendet.
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 2, 2008 22:49:21 GMT 1
Eller för oss travinkompetenta som inte ens kan rätta rader med s.k. utgångar och sånt avancerat!
|
|
|
Post by #72 Foppa on Mar 3, 2008 9:17:13 GMT 1
Personligen har jag nog börjat förstå OAO´s eminenta system, men faktum kvarstår ju att det är väl bara han utav oss som sitter med facit... Därmed skulle jag, om OAO inte tycker det är för jobbigt, uppskatta om du, OAO, kunde lägga ut rätt resultat i denna tråd så snart du har möjlighet.
|
|
|
Post by #72 Foppa on Mar 3, 2008 13:26:21 GMT 1
Vinst på dagens V4!!!
4934:-
493:- till FL och 111:- var till andelsägarna!!
Rätta mig om jag har fel OAO.
|
|
|
Post by HF on Mar 3, 2008 18:11:42 GMT 1
Vinst på dagens V4!!!
4934:-493:- till FL och 111:- var till andelsägarna!! Rätta mig om jag har fel OAO. Fick det inte till vinst men jag kanske missade någon kupong. Vilken av kupongerna var det vinst på?
|
|
|
Post by #72 Foppa on Mar 3, 2008 19:39:03 GMT 1
Vinst på dagens V4!!!
4934:-493:- till FL och 111:- var till andelsägarna!! Rätta mig om jag har fel OAO. Fick det inte till vinst men jag kanske missade någon kupong. Vilken av kupongerna var det vinst på? Ingen troligtvis.... Det tog lite tid innan nån reagerade Bättre proffsen gör detta så snart omgången är av klarad!!
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 3, 2008 22:14:10 GMT 1
Haha.... Den gick iallafall jag på.... Trodde i min enfald att man skulle vinna lite då och då. Hade nog lite för höga förväntningar på utdelning. Men man får se det enbart som ett bidrag till FL (och ATG) istället Spel är ju som spel är.... Inte speciellt förutsägbart! Lätt att glömma det ibland!
|
|
|
Post by #72 Foppa on Mar 3, 2008 22:34:23 GMT 1
Haha.... Den gick iallafall jag på.... Trodde i min enfald att man skulle vinna lite då och då. Hade nog lite för höga förväntningar på utdelning. Men man får se det enbart som ett bidrag till FL (och ATG) istället Spel är ju som spel är.... Inte speciellt förutsägbart! Lätt att glömma det ibland! Jo det är väl så vi får se det!! Men in tanke med det här är väl mest att vare sig det blir vinst eller inte, bör vi ha någon som kan det hela, meddela oss som är med på stegen. Sen litar jag på att OAO prickar in 7 rätt snart!!
|
|