|
Post by kraftwerk on Mar 3, 2006 21:00:07 GMT 1
Pavol Valko GP G A P +/- PIM 13 2 7 9 +14 8 Vad tror ni om detta facit? det lär bli betydligt mer än +14
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Mar 6, 2006 14:18:01 GMT 1
Pavel är helt rätt back för KHK. Han har inte stått fel i banan en ända gång än. Men nu är det upp till bevis. Att vinna dubbelmötet med Lund är den uppgift han har kommit hit för. Nu är det bara till att visa att han är bäst.
|
|
|
Post by pirre on Mar 6, 2006 14:19:16 GMT 1
Pavel är helt rätt back för KHK. Han har inte stått fel i banan en ända gång än. Men nu är det upp till bevis. Att vinna dubbelmötet med Lund är den uppgift han har kommit hit för. Nu är det bara till att visa att han är bäst. Kanske kunde göras en liten insats för att få behålla honom nästa år?
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Mar 6, 2006 14:19:59 GMT 1
Lite roligt att titta på Mörrum nu. Ingen a-lagstränare, ingen Sportchef, Inget lag, det enda man tycker synd om i Mörrum är att Jonte skrivit på redan, han skulle finnas i en bättre klubb. bara avundsjuka. Varför skulle de plocka tillbaks niklas Magnusson om de hade juniorer somvar bättre än Pavol ? Ni läste väl vad Novak sa Förstår faktiskt inte varför Mörrum ska värva fler spelare nu? De har ju inte någon chans att gå upp, de lär ju knappast åka ur heller.... Varför inte köra med samma lag året ut och satsa dessa pengar på nästa års nyförvärv istället? Fattar inte hur dom tänker.
|
|
|
Post by Iceman on Mar 6, 2006 14:22:16 GMT 1
Lite roligt att titta på Mörrum nu. Ingen a-lagstränare, ingen Sportchef, Inget lag, det enda man tycker synd om i Mörrum är att Jonte skrivit på redan, han skulle finnas i en bättre klubb. Förstår faktiskt inte varför Mörrum ska värva fler spelare nu? De har ju inte någon chans att gå upp, de lär ju knappast åka ur heller.... Varför inte köra med samma lag året ut och satsa dessa pengar på nästa års nyförvärv istället? Fattar inte hur dom tänker. Vilken Jonte ?
|
|
|
Post by pirre on Mar 6, 2006 14:34:01 GMT 1
Lite roligt att titta på Mörrum nu. Ingen a-lagstränare, ingen Sportchef, Inget lag, det enda man tycker synd om i Mörrum är att Jonte skrivit på redan, han skulle finnas i en bättre klubb. Vilken Jonte ? Saxat från mörruns hemsida: Jonathan Larsson förlänger med Mörrum Den första i raden av spelare att förlänga sitt kontrakt med Mörrum är klart. Jonathan Larsson har förlängt sitt kontrakt med Mörrum med ytterligare 2 år. Närmast kommer Larsson från Kallinge och kom till Mörrum inför denna säso
|
|
|
Post by Iceman on Mar 6, 2006 14:38:17 GMT 1
Ok, vad du kan....
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 6, 2006 17:34:43 GMT 1
Pavel är helt rätt back för KHK. Han har inte stått fel i banan en ända gång än. Men nu är det upp till bevis. Att vinna dubbelmötet med Lund är den uppgift han har kommit hit för. Nu är det bara till att visa att han är bäst. Kanske kunde göras en liten insats för att få behålla honom nästa år? Ska det stå ditt firmanamn på Pavols tröja nästa säsong ?
|
|
|
Post by pirre on Mar 6, 2006 17:36:06 GMT 1
Kanske kunde göras en liten insats för att få behålla honom nästa år? Ska det stå ditt firmanamn på Pavols tröja nästa säsong ? Ja varför inte Hade du inte ett eget företag?
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 6, 2006 17:38:16 GMT 1
Ska det stå ditt firmanamn på Pavols tröja nästa säsong ? Ja varför inte Hade du inte ett eget företag? Dock inte lika lönsamt som ditt Men kanske kan sätta mitt namn på någon i 4:e linen
|
|
|
Post by pirre on Mar 6, 2006 17:40:53 GMT 1
Ja varför inte Hade du inte ett eget företag? Dock inte lika lönsamt som ditt Men kanske kan sätta mitt namn på någon i 4:e linen Nu är det ju så att det är inte bara mitt utan vi e två och det är ju en himla tur att brossan är lika glad för KHK som jag!
|
|
|
Post by HF on Mar 6, 2006 19:08:12 GMT 1
Ja varför inte Hade du inte ett eget företag? Dock inte lika lönsamt som ditt Men kanske kan sätta mitt namn på någon i 4:e linen men du sponsrar väl khk?
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 6, 2006 21:50:51 GMT 1
Dock inte lika lönsamt som ditt Men kanske kan sätta mitt namn på någon i 4:e linen men du sponsrar väl khk? Självklart !
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 7, 2006 10:55:44 GMT 1
Pavel är helt rätt back för KHK. Han har inte stått fel i banan en ända gång än. Men nu är det upp till bevis. Att vinna dubbelmötet med Lund är den uppgift han har kommit hit för. Nu är det bara till att visa att han är bäst. Japp, ikväll ska han få göra själ för lönen. Han kommer nog att få spela många byten om det ser struligt ut...
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 7, 2006 22:26:42 GMT 1
Pavel är helt rätt back för KHK. Han har inte stått fel i banan en ända gång än. Men nu är det upp till bevis. Att vinna dubbelmötet med Lund är den uppgift han har kommit hit för. Nu är det bara till att visa att han är bäst. Japp, ikväll ska han få göra själ för lönen. Han kommer nog att få spela många byten om det ser struligt ut... Du blev sannspådd i alla avseenden. Han spleade ju säkert 35 min. Första matchen jag såg Tobbe/Laron matcha laget så. Snabbklona Pavol så går det inte att göra mål på KHK
|
|