|
Post by Sir Ironpants on Mar 7, 2006 22:30:17 GMT 1
En backbesättning bestående av 6 st Pavel Valkovs hade inte varit dåligt motståndarna hade inte kommit över "den blå".
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 7, 2006 22:35:34 GMT 1
Mmm, bara och hålla med. Han var grym ikväll!
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 7, 2006 22:35:41 GMT 1
En backbesättning bestående av 6 st Pavel Valkovs hade inte varit dåligt motståndarna hade inte kommit över "den blå". I bästa fall hade de lyckats komma in för att sedan hamna i hörnan o bli av med pucken
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 7, 2006 22:37:29 GMT 1
En backbesättning bestående av 6 st Pavel Valkovs hade inte varit dåligt motståndarna hade inte kommit över "den blå". I bästa fall hade de lyckats komma in för att sedan hamna i hörnan o bli av med pucken "I bästa fall"... hmmm...
|
|
|
Post by Iceman on Mar 7, 2006 23:05:28 GMT 1
Han är grym !! Gör aldrig en dålig match, ger aldrig bort pucken !!
|
|
|
Post by newman on Mar 7, 2006 23:33:12 GMT 1
Och kan sargar aldrig till icing utan hittar alltid ett alternativ. En kanonförstärkning bakåt !
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Mar 7, 2006 23:58:31 GMT 1
En backbesättning bestående av 6 st Pavel Valkovs hade inte varit dåligt motståndarna hade inte kommit över "den blå". Du menar väl den Röda
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 9, 2006 9:12:58 GMT 1
Och kan sargar aldrig till icing utan hittar alltid ett alternativ. En kanonförstärkning bakåt ! Precis. När jag läste det du skrev om att han (till skillnad från sin backpartner) undviker icingpuckar så har jag tänkt eftr. kan inte minnas en enda icingpuck från Pavol... (har kanske hänt)
|
|
|
Post by newman on Mar 9, 2006 12:28:35 GMT 1
hoppas på en repris i kväll! go pavlo go!
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Mar 20, 2006 18:24:16 GMT 1
kungpavol
|
|
|
Post by pirre on Mar 20, 2006 19:26:50 GMT 1
Saxat från KHKs hemsida: Pavol inför hemresan Vad tycker du om tiden i Karlskrona? - Jag är mycket glad över att få ha varit här. Det har varit en enbart positiv upplevelse. Jag är mycket nöjd med hur jag blev mottagen i klubben. - Det har varit en bra stämning i laget. Alla har dragit åt samma håll. Organisationen runt A-laget har varit elitseriemässig. - Jag visste ju innan jag åkte hit att det var avancemang till division två som gällde för KHK. Det känns därför väldigt bra att målet är uppfyllt nu när jag reser hem igen.
Hur tycker du kvalitén varit på hockeyn här? - KHK och Lund är de lag i serien som haft bra kvalitet.
Vad ska du göra när du kommer tillbaka till Slovakien? - Umgås med familjen, fru och en 14-årig son som spelar i ett av Kosices ungdomslag. Ska även se när Kosices A-lag spelar semifinal i Slovakiska slutspelet.
Hur ser sommaren ut för dig som hockeyspelare? - Börjar träna 1 maj. 6 pass i veckan. 2 pass innefotboll, 2 pass på gymmet och 2 pass cykel. Sedan går jag på is under senare delen av juli.
Kan du tänka dig att spela i Karlskrona även nästa säsong? - Jag kommer mer än gärna tillbaka. KHK är mitt förstaval.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 20, 2006 19:40:52 GMT 1
- Jag kommer mer än gärna tillbaka. KHK är mitt förstaval. Och Pavol är mitt!
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 20, 2006 19:47:32 GMT 1
- Jag kommer mer än gärna tillbaka. KHK är mitt förstaval. Och Pavol är mitt! Japp. Sitt inte och tryck på sedlarna under madrassen nu Pirre
|
|
|
Post by newman on Mar 20, 2006 20:44:32 GMT 1
Nej fram med den. NU!
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 20, 2006 22:52:15 GMT 1
- Jag kommer mer än gärna tillbaka. KHK är mitt förstaval. Och Pavol är mitt! word
|
|