|
Post by Back to Front on May 2, 2008 17:42:21 GMT 1
Äntligen en "ny" ev. polis... Lär behövas.Den sista sitter ju på kansliet på heltid..
|
|
|
Post by Sickboy on May 2, 2008 17:45:16 GMT 1
Som vanligt får jag väl skit...men ska vi ha NÅGON back som kan göra mål....? Nu har vi två till deffare, förutom Alm...som inte gör poäng... Nu måste väl ändå den rent defensiva kvoten vara fylld? Nu vill jag ha någon Lidas/Zubov....fast på div 1-nivå... Macke Johansson tycker jag plockar en del poäng... Och Patrik Lindfors kan oxå: Division 1: 83 19 43 62 90
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on May 2, 2008 17:45:23 GMT 1
Som vanligt får jag väl skit...men ska vi ha NÅGON back som kan göra mål....? Nu har vi två till deffare, förutom Alm...som inte gör poäng... Nu måste väl ändå den rent defensiva kvoten vara fylld? Nu vill jag ha någon Lidas/Zubov....fast på div 1-nivå... Macke är en offensiv back med ett bra skott. Om sen Åkesson också skriver på så är det två offensiva backar. Gillar att KHK satsar på stora defensiva backar som kan hålla rent runt egna kassen. Detta har vi saknat! Välkommen Roger!!
|
|
|
Post by Back to Front on May 2, 2008 17:48:26 GMT 1
Som vanligt får jag väl skit...men ska vi ha NÅGON back som kan göra mål....? Nu har vi två till deffare, förutom Alm...som inte gör poäng... Nu måste väl ändå den rent defensiva kvoten vara fylld? Nu vill jag ha någon Lidas/Zubov....fast på div 1-nivå... Macke är en offensiv back med ett bra skott. Om sen Åkesson också skriver på så är det två offensiva backar. Gillar att KHK satsar på stora defensiva backar som kan hålla rent runt egna kassen. Detta har vi saknat! Välkommen Roger!! Amen..
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 2, 2008 18:31:31 GMT 1
Åkesson är ju redan körd....och vad Macke presterar offensivt i ettan, vet jag inte...
Men visst..trevligt med en tuffing...bara det att man förlorar matcher i utvisningsbåset...
|
|
|
Post by Les Paul on May 2, 2008 18:38:24 GMT 1
Som vanligt får jag väl skit...men ska vi ha NÅGON back som kan göra mål....? Nu har vi två till deffare, förutom Alm...som inte gör poäng... Nu måste väl ändå den rent defensiva kvoten vara fylld? Nu vill jag ha någon Lidas/Zubov....fast på div 1-nivå... Macke är en offensiv back med ett bra skott. Om sen Åkesson också skriver på så är det två offensiva backar. Gillar att KHK satsar på stora defensiva backar som kan hålla rent runt egna kassen. Detta har vi saknat! Välkommen Roger!! Ja, det är nog extra viktigt att ha ett par deffare i div.1 och kul med ett namn som inte jag hört vara på gång iallafall.
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on May 2, 2008 19:12:51 GMT 1
Åkesson är ju redan körd....och vad Macke presterar offensivt i ettan, vet jag inte... Men visst..trevligt med en tuffing...bara det att man förlorar matcher i utvisningsbåset... Jag förstår mig inte bara på dina resonemang du har för dig på forumet. Du har garanterat snart sett hockey i 40 år och kan ändå (enligt mig) ingenting om sporten. När jag hyllade Mattias Nilsson klankade du ner på att hans poängskörd i Allsvenskan aldrig skulle räcka till spel i Elitserien. Jag läste det mellan raderna som om du tyckte "Gör man 10 poäng i Allsvenskan gör man 30 i ettan och 0 i Elitserien osv." Alltså borde vi ha en poängstark back i Roger, eller??? Nästa påstående säger att "Å nej en back som tar många utvisningar= Många mål i arslet" HV71 tog flest utv i hela elitserien dennna säsongen och vad hände.......... Nej du Callahan du är en tvättäkta eliteprospectare. Kryp ut ur cybergarderoben någon gång och titta på hockey istället...
|
|
|
Post by Hockeyoraklet on May 2, 2008 20:19:38 GMT 1
ROGER WAHLQVIST.....faan va välkommen du är.
|
|
|
Post by mikkel on May 2, 2008 21:53:06 GMT 1
Åkesson är ju redan körd....och vad Macke presterar offensivt i ettan, vet jag inte... Men visst..trevligt med en tuffing...bara det att man förlorar matcher i utvisningsbåset... Jag förstår mig inte bara på dina resonemang du har för dig på forumet. Du har garanterat snart sett hockey i 40 år och kan ändå (enligt mig) ingenting om sporten. När jag hyllade Mattias Nilsson klankade du ner på att hans poängskörd i Allsvenskan aldrig skulle räcka till spel i Elitserien. Jag läste det mellan raderna som om du tyckte "Gör man 10 poäng i Allsvenskan gör man 30 i ettan och 0 i Elitserien osv." Alltså borde vi ha en poängstark back i Roger, eller??? Nästa påstående säger att "Å nej en back som tar många utvisningar= Många mål i arslet" HV71 tog flest utv i hela elitserien dennna säsongen och vad hände.......... Nej du Callahan du är en tvättäkta eliteprospectare. Kryp ut ur cybergarderoben någon gång och titta på hockey istället... Här är en back vi ska ha, så blir C nöjd. orby.homeunix.com/players.php?id=5Visserligen div 4, men han gör mycke poäng
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on May 2, 2008 23:14:28 GMT 1
En riktig jävla hockeyfrilla vad kan gå fel. Varmt välkommen Roger Nu börjar det likna nått sen har vi sponsorträffen kvar nått ska dom väl presentera där ;D
|
|
|
Post by mace on May 2, 2008 23:42:40 GMT 1
Välkommen Roger:)
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on May 3, 2008 6:57:50 GMT 1
Saxar in en kommentar från taifbloggen 1923 angående Roger! "Ingen Åkesson i KHk nästa år, dock har de värvat en ruskigt bra back ifrån Huddinge, har följt han ett par år. Förtvivlat bra e han, synd att inte taif högg han. " Nu kanske du ändrar uppfattning Mr c Är ju en utomstående som gör detta uttalandet!
|
|
|
Post by kraftwerk on May 3, 2008 7:35:33 GMT 1
Jag förstår mig inte bara på dina resonemang du har för dig på forumet. Du har garanterat snart sett hockey i 40 år och kan ändå (enligt mig) ingenting om sporten. När jag hyllade Mattias Nilsson klankade du ner på att hans poängskörd i Allsvenskan aldrig skulle räcka till spel i Elitserien. Jag läste det mellan raderna som om du tyckte "Gör man 10 poäng i Allsvenskan gör man 30 i ettan och 0 i Elitserien osv." Alltså borde vi ha en poängstark back i Roger, eller??? Nästa påstående säger att "Å nej en back som tar många utvisningar= Många mål i arslet" HV71 tog flest utv i hela elitserien dennna säsongen och vad hände.......... Nej du Callahan du är en tvättäkta eliteprospectare. Kryp ut ur cybergarderoben någon gång och titta på hockey istället... Här är en back vi ska ha, så blir C nöjd. orby.homeunix.com/players.php?id=5Visserligen div 4, men han gör mycke poäng Eller den här herren som har div1 rutin. En komplett spelare som skulle kunna användas som OFFENSIV back www.eliteprospects.com/player.php?player=12857
|
|
|
Post by kraftwerk on May 3, 2008 7:47:49 GMT 1
Som vanligt får jag väl skit...men ska vi ha NÅGON back som kan göra mål....? Nu har vi två till deffare, förutom Alm...som inte gör poäng... Nu måste väl ändå den rent defensiva kvoten vara fylld? Nu vill jag ha någon Lidas/Zubov....fast på div 1-nivå... Gillar att KHK satsar på stora defensiva backar som kan hålla rent runt egna kassen. Detta har vi saknat! Välkommen Roger!! Instämmer
|
|
|
Post by Sardaukar on May 3, 2008 9:34:34 GMT 1
Saxar in en kommentar från taifbloggen 1923 angående Roger! "Ingen Åkesson i KHk nästa år, dock har de värvat en ruskigt bra back ifrån Huddinge, har följt han ett par år. Förtvivlat bra e han, synd att inte taif högg han. " Nu kanske du ändrar uppfattning Mr c Är ju en utomstående som gör detta uttalandet! Låter kanon!
|
|