|
Post by 31an on Apr 24, 2013 19:14:27 GMT 1
Hoppet lever tills det står på hemsidan...
|
|
|
Post by krickan on Apr 24, 2013 19:15:20 GMT 1
Tack för allt Roger! Trist att en trogen hjälte får lämna. Men det sker nu som borde gjorts för ett år sedan, en storstädning i truppen. Tråkigt men sant, och nödvändigt!
|
|
|
Post by Zäta on Apr 24, 2013 19:15:58 GMT 1
Jag vill påstå att det är en smärre skandal om vår största krigare får lämna!!!
Buhuuu....
Satan.
|
|
|
Post by krickan on Apr 24, 2013 19:20:27 GMT 1
Jag vill påstå att det är en smärre skandal om vår största krigare får lämna!!! Buhuuu.... Satan. Jättetråkigt - Ja Ledsamt - Ja Skandal - Nej, vi måste göra det som skulle gjorts förra året. Rensa och ersätta med ännu bättre spelare.
|
|
|
Post by Zäta on Apr 24, 2013 19:25:17 GMT 1
Jag vill påstå att det är en smärre skandal om vår största krigare får lämna!!! Buhuuu.... Satan. Jättetråkigt - Ja Ledsamt - Ja Skandal - Nej, vi måste göra det som skulle gjorts förra året. Rensa och ersätta med ännu bättre spelare. Ja det är möjligt att det va nödvändigt. Men jag köper det inte just nu. Därför går jag nu in i sorgmode i 14 dagar.
|
|
|
Post by paradis on Apr 24, 2013 19:31:08 GMT 1
Jag vill påstå att det är en smärre skandal om vår största krigare får lämna!!! Buhuuu.... Satan. Jättetråkigt - Ja Ledsamt - Ja Skandal - Nej, vi måste göra det som skulle gjorts förra året. Rensa och ersätta med ännu bättre spelare. Håller med, men var tvungen att fetmarkera en del och håller tummen att det blir just så!
|
|
|
Post by time on Apr 24, 2013 19:45:28 GMT 1
Jäkligt trist precis som du säger,Zäta! En av mina favoritspelare som får lämna..trodde faktiskt han kunde få vara kvar som 7-8 back. Grattis KRIF eller Mörrum! Trist. Men då är det upp till bevis för SB att leverera en ännu bättre defback!
|
|
|
Post by Zäta on Apr 24, 2013 19:48:23 GMT 1
Jäkligt trist precis som du säger,Zäta! En av mina favoritspelare som får lämna..trodde faktiskt han kunde få vara kvar som 7-8 back. Grattis KRIF eller Mörrum! Trist. Men då är det upp till bevis för SB att leverera en ännu bättre defback! Det är nog ingen konst att hitta en bättre back. Men hjärtat för klubben är inte lika lätt att ersätta........
|
|
|
Post by wodmatte on Apr 24, 2013 20:05:35 GMT 1
Jättetråkigt - Ja Ledsamt - Ja Skandal - Nej, vi måste göra det som skulle gjorts förra året. Rensa och ersätta med ännu bättre spelare. Håller med, men var tvungen att fetmarkera en del och håller tummen att det blir just så! såg inte dig på båten Paradis fixade inte mats fri biljeter till er eller och Lycka till som fan Roger vad du nu väljer o gå vidare med
|
|
|
Post by 31an on Apr 24, 2013 20:48:21 GMT 1
Satan, där kom det på hemsidan Om inte Roger får förlängt vem ska då få det? Känns som den som vuxit mest, tillsammans med #19, denna säsongen. Tom bättre i HA än i 1an. Det här svider. Som fan. Tack för allt kingen!!! Kommer sakna dig som fan
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 25, 2013 5:49:23 GMT 1
Usch vad trist, just för att det var en av de spelare som verkligen hade hjärtat med sig ut på isen varje dag. Det känns som att Wahla borde ha kunnat få vara kvar, om inte annat så som en (av få) "kulturbärare". Det ska bli intressant att se vad man väljer att satsa på att ha kvar...
Lycka till Wahla, en riktig hjälte...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 25, 2013 8:24:15 GMT 1
Synd att Bengtzén inleder med en halvskandal....ska Wahla gå, så ska i stort sett inte en spelare vara kvar. Nog den enda spelaren jag inte var förbannad på en enda gång under säsongen. Lycka till herr sportchef, med att hitta 20 nya spelare
|
|
|
Post by time on Apr 25, 2013 8:24:20 GMT 1
Satan, där kom det på hemsidan Om inte Roger får förlängt vem ska då få det? Känns som den som vuxit mest, tillsammans med #19, denna säsongen. Tom bättre i HA än i 1an. Det här svider. Som fan. Tack för allt kingen!!! Kommer sakna dig som fan Klockrent ! Han kommer mer till sin rätt i HA än i en lägre division.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 25, 2013 8:38:54 GMT 1
Detta var ingen bra början! Kan väl inte vara Stefan som bestämt detta, för han känner väl inte till honom speciellt bra?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 25, 2013 8:42:12 GMT 1
Synd att Bengtzén inleder med en halvskandal....ska Wahla gå, så ska i stort sett inte en spelare vara kvar. Nog den enda spelaren jag inte var förbannad på en enda gång under säsongen. Lycka till herr sportchef, med att hitta 20 nya spelare Jag orkar inte leta efter ett citat från dig, men ville du inte ha en rejäl utrensning i truppen? Nu lär du få det du önskat... avd. "be careful what you wish for". Och allvarligt talat så är inte Roger någon större spelare med HA-mått mätt, kämpe -ja KHK hjärta -ja.. men sedan är det inte mycket mer. KHK behöver skickligare spelare.. Men visst är det tråkigt när en gammal hjälte får lämna.
|
|