|
Post by kraftwerk on Dec 4, 2008 11:39:48 GMT 1
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 4, 2008 11:42:15 GMT 1
kommer som ett brev på posten...tur vi har en bred trupp...
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 4, 2008 11:46:30 GMT 1
kommer som ett brev på posten...tur vi har en bred trupp... Exakt Rådde får ersätta. Mike är ju en helt annan spelartyp. Men kommer säkert att fixa det bra ändå
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 4, 2008 11:49:28 GMT 1
Knappast...nu blir det att köra med fem backar...rent logiskt...eftersom Rådde är alldeles för dålig för att få någon speltid...
|
|
|
Post by mace on Dec 4, 2008 11:51:25 GMT 1
HELVETE!!!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 4, 2008 12:03:44 GMT 1
Undrar vem som får dubblera?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 4, 2008 12:08:37 GMT 1
Undrar vem som får dubblera? Det vet du nog..
|
|
|
Post by Sverker on Dec 4, 2008 12:39:11 GMT 1
Det viktigaste är att han är tillbaka till fortsättnings serien. Nu får väl Rådde spela och då kan ni ju rösta på honom som bäste spelare.
|
|
|
Post by Joewson on Dec 4, 2008 12:45:25 GMT 1
Det viktigaste är att han är tillbaka till fortsättnings serien. Nu får väl Rådde spela och då kan ni ju rösta på honom som bäste spelare. Vilka är "ni"? Tycker du inte att Rådde behöver stöd nu när det går tungt? Jag tror det hade varit bra om alla hade kunnat visa stöd för Rådde och hjälper det att rösta fram han som bästa spelare så förstår jag inte varför man inte skulle vilja stötta i motgång? Jag vet att Rådde hade uppskattat det, det hade jag gjort om jag hade varit i samma situation som Rådde är just nu! Riktigt tråkigt för Roger som verkligen har kommit igång, spelar PP, BP och vanliga byten. En sån back ersätter man inte hur som helst. Men självklart ska Rådde få spela! Annars så är det SKANDAL!
|
|
|
Post by happygilmore on Dec 4, 2008 12:54:52 GMT 1
Det viktigaste är att han är tillbaka till fortsättnings serien. Nu får väl Rådde spela och då kan ni ju rösta på honom som bäste spelare. Vilka är "ni"? Tycker du inte att Rådde behöver stöd nu när det går tungt? Jag tror det hade varit bra om alla hade kunnat visa stöd för Rådde och hjälper det att rösta fram han som bästa spelare så förstår jag inte varför man inte skulle vilja stötta i motgång? Jag vet att Rådde hade uppskattat det om jag hade varit i samma situation! Riktigt tråkigt för Roger som verkligen har kommit igång, spelar PP, BP och vanliga byten. En sån back ersätter man inte hur som helst. Men självklart ska Rådde få spela! Annars så är det SKANDAL!helt fel tråd, Rådde har mycket att bevisa kvar. Roger var grym igår som vanligt. Vi måste försöka behålla Roger, Atte och Patrik till nästa år.
|
|
|
Post by xeal on Dec 4, 2008 13:00:18 GMT 1
värva .... plsss
|
|
|
Post by Joewson on Dec 4, 2008 13:00:00 GMT 1
Vilka är "ni"? Tycker du inte att Rådde behöver stöd nu när det går tungt? Jag tror det hade varit bra om alla hade kunnat visa stöd för Rådde och hjälper det att rösta fram han som bästa spelare så förstår jag inte varför man inte skulle vilja stötta i motgång? Jag vet att Rådde hade uppskattat det om jag hade varit i samma situation! Riktigt tråkigt för Roger som verkligen har kommit igång, spelar PP, BP och vanliga byten. En sån back ersätter man inte hur som helst. Men självklart ska Rådde få spela! Annars så är det SKANDAL!helt fel tråd, Rådde har mycket att bevisa kvar. Roger var grym igår som vanligt. Vi måste försöka behålla Roger, Atte och Patrik till nästa år. Skrev om Roger också
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 4, 2008 13:06:08 GMT 1
Det viktigaste är att han är tillbaka till fortsättnings serien. Nu får väl Rådde spela och då kan ni ju rösta på honom som bäste spelare. HA HA HA och du ska kalla dig supporter? Då kan NI rösta på Rådde. Röven hans har käkat trä i flera månader och har aldrig riktigt fått chansen. Nu när Roger är skadad och killer troligtvis kommer få chansen, då ska vi tammefan visa vårat fulla stöd, samma sak som vi gjorde med Arto förra året! Jag kommer rösta bort hela månadslönen om det så ska ske. Och till Roger.. ja vad ska man säga, ett jävla stort avbräck... FAN
|
|
|
Post by Sverker on Dec 4, 2008 14:28:16 GMT 1
Jag röstar på den jag tycker är bäst och inget annat. Roger är vår överlägset bästa back och har så varit hela säsongen.
|
|
|
Post by Joewson on Dec 4, 2008 14:54:10 GMT 1
Jag röstar på den jag tycker är bäst och inget annat. Roger är vår överlägset bästa back och har så varit hela säsongen. Undviker frågan, vem är "ni"? Lindfors, Valli och Höök har inte varit lång efter.. Sen tycker jag att Alm har blivit mycket bättre. Roger är ruskigt bra, spelar samtliga spelmoment och är svår att ersätta. Roger har spelat övertygande i alla matcher förutom en (OIK borta). Roger är dessutom en väldigt trevlig person och är bra att ha och göra med. Bara att kämpa och komma tillbaka Roger!
|
|