|
Post by HF on Dec 4, 2008 15:53:42 GMT 1
Tycker åtta backar är tillräckligt i en trupp.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Dec 4, 2008 16:24:27 GMT 1
synd att Roger är borta, han behövs verkligen, han har blivit lite av min idol. Nu är det dags för övriga att kliva fram visa vad dom går för.
|
|
|
Post by husnasarn on Dec 4, 2008 16:33:38 GMT 1
Riktigt tråkigt detta med Whalqvist Kom igen nu Roger hoppas din återhämning går bra. VI BEHÖVER DIG.
|
|
|
Post by benderman on Dec 4, 2008 20:54:20 GMT 1
Vilka är "ni"? Tycker du inte att Rådde behöver stöd nu när det går tungt? Jag tror det hade varit bra om alla hade kunnat visa stöd för Rådde och hjälper det att rösta fram han som bästa spelare så förstår jag inte varför man inte skulle vilja stötta i motgång? Jag vet att Rådde hade uppskattat det om jag hade varit i samma situation! Riktigt tråkigt för Roger som verkligen har kommit igång, spelar PP, BP och vanliga byten. En sån back ersätter man inte hur som helst. Men självklart ska Rådde få spela! Annars så är det SKANDAL!helt fel tråd, Rådde har mycket att bevisa kvar. Roger var grym igår som vanligt. Vi måste försöka behålla Roger, Atte och Patrik till nästa år. Då får man visa Roger, Atte och Patrik att man satsar, man får visa dom att vi MÅSTE till allettan.....annars ær det stor risk att dom sticker.
|
|
|
Post by benderman on Dec 4, 2008 20:56:07 GMT 1
Jag röstar på den jag tycker är bäst och inget annat. Roger är vår överlägset bästa back och har så varit hela säsongen. Du røstar på att KHK inte ska till allettan, då blir førvæntningar inte så stora. Før din del ær det sæckert bæst att KHK kommer tredje sist i fortsættningserien så att vi kan bli nøjda næsta sæsong med att dom blir tvåa i fortsættningserien
|
|
|
Post by happygilmore on Dec 5, 2008 20:43:19 GMT 1
helt fel tråd, Rådde har mycket att bevisa kvar. Roger var grym igår som vanligt. Vi måste försöka behålla Roger, Atte och Patrik till nästa år. Då får man visa Roger, Atte och Patrik att man satsar, man får visa dom att vi MÅSTE till allettan.....annars ær det stor risk att dom sticker. Att man vill något som förening är ju en sak och det vet ju alla att khk vill till Allsvenskan, föreningen har inte lika brottom som forumet bara. Kan ju inte finnas någon som tvivlar på det. Sedan finns det fler saker som är viktiga i en förening för att behålla spelare tex att man håller det man lovar fixar bra lägenheter osv. Att spelarna känner en trygghet med föreningen, jag vill inte att khk blir som Kristianstad och sparka ledare och spelar hit och dit. KHK:s lugn och ro tro jag är rätt väg för att behålla spelare. Sedan har khk något som många andra inte har och det är en stor skara av fans! KHK har gett oss fans 5 säsonger mer eller mindre utan förluster då är det väl inte mer än rätt att vi ger KHK lite lugn och ro att växa in i div1 utan att skrika om nya spelare och tränares avgång så fort laget förlora någon match.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 5, 2008 22:01:33 GMT 1
Hoppas bara att ledningen är fullt medveten om att det kommer att bli en riktigt tuff fortsättningserie där inget kommer att vara gratis. Det är nog därför en del vill se att man förstärker truppen.
Sedan är det ju bästa att smida när järnet är varmt dvs. klubben måste visa supportrarna (helst redan nästa säsong) att man satsar vidare annars kommer folk att tröttna.
|
|
|
Post by redondo on Dec 5, 2008 22:33:37 GMT 1
Då får man visa Roger, Atte och Patrik att man satsar, man får visa dom att vi MÅSTE till allettan.....annars ær det stor risk att dom sticker. Att man vill något som förening är ju en sak och det vet ju alla att khk vill till Allsvenskan, föreningen har inte lika brottom som forumet bara. Kan ju inte finnas någon som tvivlar på det. , Sedan finns det fler saker som är viktiga i en förening för att behålla spelare tex att man håller det man lovar fixar bra lägenheter osv. Att spelarna känner en trygghet med föreningen, jag vill inte att khk blir som Kristianstad och sparka ledare och spelar hit och dit. KHK:s lugn och ro tro jag är rätt väg för att behålla spelare. Sedan har khk något som många andra inte har och det är en stor skara av fans! KHK har gett oss fans 5 säsonger mer eller mindre utan förluster då är det väl inte mer än rätt att vi ger KHK lite lugn och ro att växa in i div1 utan att skrika om nya spelare och tränares avgång så fort laget förlora någon match. Jag håller med dig KHK är på rätt spår,barn och ungdomar väller in i föreningen och KHK tar hand om dom utan vänte tid(fantastiskt bra).Dom har värvat klokt och jag hoppas att det räcker.Publiken i Karlskrona(inkl,migsjälv)är krävande ,vi vill ha framgång ,inga mellansäsonger,Men vi är ändå en tacksam publik ,för satsar KHK så är vi där! Jag hoppas att det håller i sig, för om några år så är KHK en stabil förening,och Roger Wahlkvist är absolut en spelare som jag skulle vilja att min son har som idol.
|
|
|
Post by happygilmore on Dec 5, 2008 22:39:29 GMT 1
Hoppas bara att ledningen är fullt medveten om att det kommer att bli en riktigt tuff fortsättningserie där inget kommer att vara gratis. Det är nog därför en del vill se att man förstärker truppen. Sedan är det ju bästa att smida när järnet är varmt dvs. klubben måste visa supportrarna (helst redan nästa säsong) att man satsar vidare annars kommer folk att tröttna. Fortsättningsserien kommer bli grymt jobbig helt klart.
|
|
|
Post by bozon on Dec 5, 2008 22:44:22 GMT 1
Ja,titta bara på hur det gick för mörrum förra säsongen.Trodde dom var klara för div.1 innan kvalserien började.
|
|
|
Post by jack76 on Dec 5, 2008 22:51:56 GMT 1
"– Eftersom det är en handskada kan Roger hålla igång hela tiden med skridskoåkning och annan rehabträning. Sedan gäller det att skadan läker och klubbkänslan kommer tillbaka, säger klubbens sportchef Torbjörn Karlsson."
Klubbkänslan? Bara en pisstidning som Sydöstran som kan formulera sig så jävla obegripligt. Exakt vad avses? Vad?
|
|
|
Post by redondo on Dec 5, 2008 22:53:27 GMT 1
Hoppas bara att ledningen är fullt medveten om att det kommer att bli en riktigt tuff fortsättningserie där inget kommer att vara gratis. Det är nog därför en del vill se att man förstärker truppen. Sedan är det ju bästa att smida när järnet är varmt dvs. klubben måste visa supportrarna (helst redan nästa säsong) att man satsar vidare annars kommer folk att tröttna. Forts.serien kommer bli skit tuff inte minst för att fokus ligger på nedflyttningskval. Jävla konstigt system! Man börjar serien med blicken uppåt och man lyckas nästa ,sen djävlar gäller det att man håller undan. Måste säga att jag är tveksam till upplägget,nu är jag inget Gois fan ,men kolla hur det gick för dom.slutade femma vid jul(tror jag),forts.serien var väl så där kul och hux flux så var dom i div2. Gud hjälpe oss.
|
|
|
Post by bozon on Dec 5, 2008 23:04:20 GMT 1
Redondo!Du har helt rätt vad du skriver.Vad är det som säger att KHK inte hamnar i samma sits som Mörrum i våras?Därför!In med några nyförvärv som lyfter laget i fortsättningsserien efter juluppehållet!
|
|
|
Post by bozon on Dec 5, 2008 23:13:33 GMT 1
Jag tror inte att vi.KHK tror att vi kan segla igenom fortsättningsserien genom att tro att det ordnar sig!Motståndarelagen kommer att vara enormt taggade i den serien.Dom har förstärkt med nya spelare.Men det har inte vi gjott iKHK.Tyvärr!
|
|
|
Post by mace on Dec 5, 2008 23:17:49 GMT 1
Vakna!
Varför snackar alla om negativt kval?
Det är bara onödigt just nu!
Kom till hallen på Söndag och stöd laget.
Mvh mace
|
|