|
Post by Supertramp on Aug 18, 2008 12:04:16 GMT 1
Okej men att de sjungs på nivå hjälper ju inte mycket, Kan inte ni som kan den komma ner på ståplats på söndag o dra igång den? Så lär sig de flesta den om vi ska köra den? O ja tycker Karlskrona låter bättre än Rosenholm Fråga Jimmie! Karlskronnnnaaaaaa låter ju verkligen inte bättre än Rosenholm, rent verbalt.
|
|
|
Post by balken on Aug 19, 2008 3:18:16 GMT 1
Så här tycker jag att det ska vara! Från Karlskrona, kommer vårt lag som spöar OIK och Tingsryd varje dag, å fanan vår är svart, röd å vit å ni ska passa er för vi e KHK. Kallinge och Mörrum ligger ju i div.2.....dem kan ni ju inte sjunga om
|
|
|
Post by Supertramp on Aug 19, 2008 15:51:31 GMT 1
"Från Karlskrona" klingar inte. Det låter helt skevt.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Aug 21, 2008 14:17:44 GMT 1
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Aug 21, 2008 22:35:58 GMT 1
fy fan vad bra ;D sjungt den nu vilket tryck man kan får på den alltså ;D
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Aug 22, 2008 11:18:37 GMT 1
Den bästa på länge ;D Håller med föregående talare denna går det och få riktigt bra tryck i
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 22, 2008 12:23:40 GMT 1
|
|
|
Post by ultras99 on Aug 22, 2008 18:53:59 GMT 1
denna ska vi defenetivt ha Text Aldrig ska ja glömma dig! du är mitt liv den ja mest älskar Aldrig ska jag glömma dig jag har sen liten haft dig i hjärtat ! Så kom igen vårt KHK! Dig ska jag följa tills jag dör! så kom igen vårt khk vi måste kämpa för att tre poäng ! au.youtube.com/watch?v=diwyr8TabqA
|
|
|
Post by Supertramp on Aug 22, 2008 19:03:45 GMT 1
denna ska vi defenetivt ha Text Aldrig ska ja glömma dig! du är mitt liv den ja mest älskar Aldrig ska jag glömma dig jag har sen liten haft dig i hjärtat ! Så kom igen vårt KHK! Dig ska jag följa tills jag dör! så kom igen vårt khk vi måste kämpa för att tre poäng ! au.youtube.com/watch?v=diwyr8TabqA En klack som inte kan sjunga "Tjalalalaaa ey KHK!" ordentligt ska nog inte ge sig på den här. Angående "Johnny Comes Marsching home", skön melodi, okej text. Men hela jävla europa har gjort sig en version av den sången de senaste månaderna. Knappt unikt! Ps. UB-f*tta.
|
|
|
Post by HF on Aug 23, 2008 12:06:28 GMT 1
Aldrig ska jag glömma dig jag har sen liten haft dig i hjärtat ! KHK är en ny förening...minst 80% av publiken har tillkommit sen arenan invigdes för knappt 3 år sedan.... Kul att läsa era förslag men där blev de nog lite tokigt
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Aug 26, 2008 12:23:39 GMT 1
eftersom det redan finns ett par varianter på PAOramsan så känner jag att det e dax för mig att göra ett försök. till er som inte vet vilken ramsa det är så titta på Bajens variant här www.youtube.com/watch?v=HO80Mf88kSo&feature=relatedKarlskronastad, stödjer vårt lag som spöar OIK och Tingsryd varje dag, å fanan vår är svart, röd å vit å ni ska passa er för vi e KHK.
|
|
|
Post by pekka on Aug 26, 2008 18:27:40 GMT 1
Jag skulle tycka det var roligt om klacken vid utvisning sjunger (det gör ni redan): Han får sitta i båset, Ja Han får sitta i båset, Ja Han får sitta i båååset. Och sen hela hallen skriker: Fy fan va han är kass!
|
|
|
Post by mace on Aug 26, 2008 19:42:51 GMT 1
Jag skulle tycka det var roligt om klacken vid utvisning sjunger (det gör ni redan): Han får sitta i båset, Ja Han får sitta i båset, Ja Han får sitta i båååset. Och sen hela hallen skriker: Fy fan va han är kass! Hade inte varit fel och testa faktiskt
|
|
|
Post by Timsan on Sept 3, 2008 11:44:53 GMT 1
|
|
|
Post by Timsan on Sept 6, 2008 23:00:28 GMT 1
Melodi: "http://www.youtube.com/watch?v=HO80Mf88kSo"
text : Åh röd åh svart! Åh vit åh blå! Vi har någonting ni aldrig kommer få! En passion, en grym publik, o vi ska visa er att vi är KHK!
/ Timsan och Mäki
|
|