|
Post by Lucas Lokatt on Jan 2, 2006 22:17:10 GMT 1
Är det någon som vet hur det ser ut mer exakt? Vilka av dessa kommer att delta mot SIK, väntas vara tillbaka?
Fredrik Claesson Linus Claesson Jonas Norberg Fredrik Peterson?? (mild hjärnskakning bara eller?) Jonas Ahnlund
|
|
|
Post by HF on Jan 3, 2006 12:17:33 GMT 1
Är det någon som vet hur det ser ut mer exakt? Vilka av dessa kommer att delta mot SIK, väntas vara tillbaka? Fredrik Claesson Linus Claesson Jonas Norberg Fredrik Peterson?? (mild hjärnskakning bara eller?) Jonas Ahnlund FC har tagit bort gipset men är orörlig i armen/handen. Det kan ta upp till 4 veckor innan han är tillbaka.
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 3, 2006 13:57:14 GMT 1
Dessutom fick ju Stefan F bryta pga att han fick en klubba i ansiktet mot TAIF
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Jan 3, 2006 14:01:30 GMT 1
stefan , fc trände igår hörde jag!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 3, 2006 16:33:23 GMT 1
Ahnlund tränande med laget igår, ialla fall vad jag har hört.
|
|
|
Post by HF on Jan 3, 2006 18:32:17 GMT 1
stefan , fc trände igår hörde jag! stämmer, han kommer köra på grillorna men han känner sig väldigt orörlig.
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 3, 2006 21:33:45 GMT 1
stefan , fc trände igår hörde jag! stämmer, han kommer köra på grillorna men han känner sig väldigt orörlig. Han blir nog mindre orörlig efter ett par ispass Att döma av infon på hemsidan så verkar Fredde P fått en rejäl propp Linus o Fredric C sakteliga på väg tillbaka Jonas N och Stefan vara på banan igen Kan bli bra i mars ....
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Jan 3, 2006 22:07:05 GMT 1
Gott att det börjar ljusna på skadefronten, aldrig kul med skador.
Såg denna nya info på khk.se nu.
Bra med den typen av info på hemsidan.
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 13, 2006 14:48:42 GMT 1
Gott att det börjar ljusna på skadefronten, aldrig kul med skador. Såg denna nya info på khk.se nu. Bra med den typen av info på hemsidan. Någon med aktuell info ? Kvalet närmar sig
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 13, 2006 14:53:43 GMT 1
Jag snackade med en kille i klubben, jag vill inte avslöja hans identitet, idag. Han sa att det är mycket osäkert om Kellman och Räihä kommer tillbaka ens till kvalet. De andra kommer däremot med största sannolikehet tillbaks i tid, enligt samma källa.
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Feb 13, 2006 16:15:12 GMT 1
Inte bra med skador. Men huvidsaken är att "Henke", Oskar A, Jonas N, Olof P och Streilert är hela bland forwards! Bland backarna måste Jimmy , Coffa , Hjelm och Pavol hålla sig hela. Sen tycker jag att Kellman toppar upp tränarstaben under kvalspelet!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 13, 2006 16:21:28 GMT 1
Jag snackade med en kille i klubben, jag vill inte avslöja hans identitet, idag. Han sa att det är mycket osäkert om Kellman och Räihä kommer tillbaka ens till kvalet. De andra kommer däremot med största sannolikehet tillbaks i tid, enligt samma källa. Och jag som hade för mig att Räihäs skada inte var så allvarlig, handlade det inte bara om en lårkaka? Kan det vara så att killen misstog sig på Koffa och Räihä?
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Feb 13, 2006 17:13:58 GMT 1
Skadorna i truppen till trots så vinner man med 10-1 och det är jättebra. Det viktiga hos alla är väl nu att de inte är skadade psysiskt när det i ett kommande kval kommer att stå 2-2 inför sista perioden och man behöver avgöra i sista för att gå upp när man är van vid att ha 10 mål upp. Det skulle vara gott med en riktigt bra prestigematch på fredag.
|
|
|
Post by newman on Feb 13, 2006 18:21:52 GMT 1
Det blir det! Serie segern hägra för vinnaren!! det räcker.
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 13, 2006 20:03:35 GMT 1
Får ju hoppas att några är tillbaka mot Lund.
|
|