|
Post by Medgångssupportern on Sept 20, 2008 22:15:22 GMT 1
Jag äter innan jag åker på hockey jag. Jag äter när jag är på hockey jag!! Och dessutom sponsrar jag ju då KHK. Men det kanske är slut med det nu tyvärr. Ja, för det går ju inte att sponsra khk på något annat sätt än att köpa lite pommes, nej inte alls.
|
|
|
Post by chilipulver on Sept 20, 2008 22:18:46 GMT 1
Jag äter när jag är på hockey jag!! Och dessutom sponsrar jag ju då KHK. Men det kanske är slut med det nu tyvärr. Ja, för det går ju inte att sponsra khk på något annat sätt än att köpa lite pommes, nej inte alls. Sitt du hemma och ät om du vill det, och låt oss andra göra som vi vill!!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 20, 2008 22:20:14 GMT 1
Ja, för det går ju inte att sponsra khk på något annat sätt än att köpa lite pommes, nej inte alls. Sitt du hemma och ät om du vill det, och låt oss andra göra som vi vill!! Ok, ska låta er gnälla på maten likt ett gäng lågstadieelever.
|
|
|
Post by Sudden on Sept 20, 2008 22:44:49 GMT 1
Sitt du hemma och ät om du vill det, och låt oss andra göra som vi vill!! Ok, ska låta er gnälla på maten likt ett gäng lågstadieelever. Tror du är för snål för att köpa mat i arenan.. ;D Ät du hemmaodlade potatis och nacka en höna på huggkubben som du kan koka. ;D ;D
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 20, 2008 22:59:55 GMT 1
Ok, ska låta er gnälla på maten likt ett gäng lågstadieelever. Tror du är för snål för att köpa mat i arenan.. ;D Ät du hemmaodlade potatis och nacka en höna på huggkubben som du kan koka. ;D ;D Självklart är jag det, då jag inte ens tycker om den maten som säljs så ser jag ingen anledning till att köpa den överhuvudtaget. Dock så stödjer jag khk på annat sätt, även fast jag inte köper någon mat där.
|
|
|
Post by chilipulver on Sept 21, 2008 8:39:02 GMT 1
Stödjer KHK gör väl ALLA som går och ser en match. Men sen kan man krydda det med en massa andra inköp i hallen också. För oss som inte är toksnåla dvs.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 21, 2008 8:50:33 GMT 1
Ja, för man är ju snål om man inte köper av maten
|
|
|
Post by chilipulver on Sept 21, 2008 9:14:44 GMT 1
Ja, för man är ju snål om man inte köper av maten Jaja
|
|
|
Post by hoxha on Sept 21, 2008 22:01:59 GMT 1
God korv i Dackehallen!! Tjock grillad m sötstark senap, mumma!! Men var fan hittade dom läsken!! Märken man inte visste fanns(Smakade satan!!)
|
|
|
Post by chilipulver on Sept 21, 2008 22:04:53 GMT 1
Börjes hembrygda!!
|
|
|
Post by charlie on Sept 21, 2008 22:32:52 GMT 1
Visst vann vi och visst var väl det bra. Men de hade baske mig inga pommes och ingen cafeteria. Tänker inte åka hit fler gånger. I alla fall inte i september och i alla fall inte i år, men om jag gör det blir det ialla fall inte den 21:e. :-)
|
|
|
Post by charlie on Sept 21, 2008 22:33:57 GMT 1
God korv i Dackehallen!! Tjock grillad m sötstark senap, mumma!! Men var fan hittade dom läsken!! Märken man inte visste fanns(Smakade satan!!) Kan ha varit levererade av Djävul.
|
|
|
Post by chilipulver on Sept 21, 2008 22:35:52 GMT 1
Visst vann vi och visst var väl det bra. Men de hade baske mig inga pommes och ingen cafeteria. Tänker inte åka hit fler gånger. I alla fall inte i september och i alla fall inte i år, men om jag gör det blir det ialla fall inte den 21:e. :-) Det känns som du försöker finna argument för att ge VÅR cafeteria till DIN guldklubb nu!! Det är VI som är KHK, glöm inte det!
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 22, 2008 7:40:51 GMT 1
God korv i Dackehallen!! Tjock grillad m sötstark senap, mumma!! Men var fan hittade dom läsken!! Märken man inte visste fanns(Smakade satan!!) Direktimport via
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 22, 2008 7:42:08 GMT 1
Visst vann vi och visst var väl det bra. Men de hade baske mig inga pommes och ingen cafeteria. Tänker inte åka hit fler gånger. I alla fall inte i september och i alla fall inte i år, men om jag gör det blir det ialla fall inte den 21:e. :-) Jag köpte pommes i Dackehallen
|
|