|
Post by Back to Front on Oct 11, 2009 14:50:05 GMT 1
Tycker priserna är i ockerklass i Tak!
|
|
|
Post by time on Oct 11, 2009 19:27:01 GMT 1
Tycker priserna är i ockerklass i Tak! Hög klass även här
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Oct 11, 2009 22:55:15 GMT 1
Gjorde dessutom en sensationellt kort karriär som ungdomsmålvakt också. I Wämöhallen. Du då har vi en plats för dig i det gänget jag är med i. En målvakt hade satt guldkant på tillvaron. I morgon klockan 17 passar det? Gjorde ett kort inhopp i en match för två år sedan. Kan stoltsera med att ha slidat bort Börje Ulvebäck som kom fri mot mig. Min karriärs absoluta höjdpunkt och Börje blev sur som fan. Man ska sluta på topp - inga fler Henke Larsson studs här.
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Oct 11, 2009 22:56:36 GMT 1
Tycker priserna är i ockerklass i Tak! Tom Ocker!!! Är det den jäkeln som satt priserna!!! SKANDAUL!
|
|
|
Post by dieselhog on Oct 12, 2009 10:54:19 GMT 1
Tycker priserna är i ockerklass i Tak! Jag vet inte riktigt om priserna är så höga, för jag handlar bara kaffe och läsk, alltså det som är förpackat, och det är rätt OK priser med 10 spänn. Jag är däremot mer bekymrad för hygienen. Jag fattar inte hur man t.ex kan köpa och äta korven som ligger och gottar till sig framme vid kassan, helt öppet för allehanda vidrigheter. En välriktad nysning eller en kladdig barnhand och sedan är det igång. Man skulle väl bli som en ostfabrik på insidan om man skulle lyckas trycka ner en. Att sedan personalen vid ett flertal tillfällen springer de omkring med fimpar i händerna, tvättar inte händerna efter rökpauserna och sedan jobbar direkt med maten, osv, gör det ju inte mer aptitligt. Fy fasen va äckligt .... Tyvärr måste jag erkänna att sedan Mona försvann och kiosken leasades ut, så har det blivit klart mer sponsring av racketmatadorerna. Bra käk, rent och snyggt. Dessutom tar de kort vilket är bra när ungarna länsat fickorna på alla lösa pengar. Synd, för man vill ju egentligen att pengarna ska gå till KHK ...
|
|
|
Post by sheriff on Oct 13, 2009 17:57:51 GMT 1
Tycker priserna är i ockerklass i Tak! Jag vet inte riktigt om priserna är så höga, för jag handlar bara kaffe och läsk, alltså det som är förpackat, och det är rätt OK priser med 10 spänn. Jag är däremot mer bekymrad för hygienen. Jag fattar inte hur man t.ex kan köpa och äta korven som ligger och gottar till sig framme vid kassan, helt öppet för allehanda vidrigheter. En välriktad nysning eller en kladdig barnhand och sedan är det igång. Man skulle väl bli som en ostfabrik på insidan om man skulle lyckas trycka ner en. Att sedan personalen vid ett flertal tillfällen springer de omkring med fimpar i händerna, tvättar inte händerna efter rökpauserna och sedan jobbar direkt med maten, osv, gör det ju inte mer aptitligt. Fy fasen va äckligt .... Tyvärr måste jag erkänna att sedan Mona försvann och kiosken leasades ut, så har det blivit klart mer sponsring av racketmatadorerna. Bra käk, rent och snyggt. Dessutom tar de kort vilket är bra när ungarna länsat fickorna på alla lösa pengar. Synd, för man vill ju egentligen att pengarna ska gå till KHK ... Det som smittar av sig mest är deras bistra miner och armar i kors.
|
|
|
Post by sorge on Oct 13, 2009 21:02:57 GMT 1
Jag vet inte riktigt om priserna är så höga, för jag handlar bara kaffe och läsk, alltså det som är förpackat, och det är rätt OK priser med 10 spänn. Jag är däremot mer bekymrad för hygienen. Jag fattar inte hur man t.ex kan köpa och äta korven som ligger och gottar till sig framme vid kassan, helt öppet för allehanda vidrigheter. En välriktad nysning eller en kladdig barnhand och sedan är det igång. Man skulle väl bli som en ostfabrik på insidan om man skulle lyckas trycka ner en. Att sedan personalen vid ett flertal tillfällen springer de omkring med fimpar i händerna, tvättar inte händerna efter rökpauserna och sedan jobbar direkt med maten, osv, gör det ju inte mer aptitligt. Fy fasen va äckligt .... Tyvärr måste jag erkänna att sedan Mona försvann och kiosken leasades ut, så har det blivit klart mer sponsring av racketmatadorerna. Bra käk, rent och snyggt. Dessutom tar de kort vilket är bra när ungarna länsat fickorna på alla lösa pengar. Synd, för man vill ju egentligen att pengarna ska gå till KHK ... Det som smittar av sig mest är deras bistra miner och armar i kors. Pratar du om kioskpersonalen nu eller dom som sitter bredvid dig?
|
|
|
Post by sheriff on Oct 13, 2009 22:22:22 GMT 1
Det som smittar av sig mest är deras bistra miner och armar i kors. Pratar du om kioskpersonalen nu eller dom som sitter bredvid dig? Hugget som stucket ;D Vänsterflanken alltså
|
|
epox8
Björnligan
|
Post by epox8 on Nov 3, 2009 21:17:23 GMT 1
Jag saknar iste.
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 4, 2009 16:12:02 GMT 1
Har sett att Jonnys starka söt starka senap finns, ett stort plus. Maten börjar ordna till sig.
|
|
|
Post by Ragulin on Apr 22, 2013 9:51:22 GMT 1
I brist på annat, har vi analyserat klart utbudet av maten?
Hur står det egentligen till med senap och strips?
|
|
|
Post by Ragulin on Apr 22, 2013 9:51:49 GMT 1
Kan själv tycka att det blivit dyrt!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 22, 2013 9:55:57 GMT 1
Bra att det fanns mos...som mer liknar mat, än det andra flottet. Givetvis försvann det... Antar att bara jag ville ha det...
|
|
|
Post by dragkrok on Apr 22, 2013 18:00:43 GMT 1
Bra att det fanns mos...som mer liknar mat, än det andra flottet. Givetvis försvann det... Antar att bara jag ville ha det... Dom tog väl bort moset när du krävde stripsen tillbaka
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 22, 2013 18:05:29 GMT 1
Sänk kaffepriset till 10:- så säljer ni mer!
|
|