|
Post by aslog on Sept 10, 2008 21:38:55 GMT 1
Det är mycket möjligt att merförsäljningen inte är den enda anledningen, men jag vill fortfarande påstå att det är den största. Såhär på rak arm så är Carro & Patrik det enda exemplet jag kan komma på som sponsrar utan att tjäna något annat än good will på det. Du har fel jag sponsrar inte KHK ett jäkla dugg för att jag ska sälja mer det kan jag lova dig. Som sagt det finns fler. Carro och Patrik hahaha det är ju goodwill dom lever på. Hur just du gör är ju inte speciellt intressant när man diskuterar system och hur det funkar i allmänhet. Jag är helt övertygad om att just du sponsrar för att du gillar KHK. Jag är också helt övertygad om att Telenor gör det för att tjäna pengar.
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Sept 10, 2008 21:47:31 GMT 1
Du har fel jag sponsrar inte KHK ett jäkla dugg för att jag ska sälja mer det kan jag lova dig. Som sagt det finns fler. Carro och Patrik hahaha det är ju goodwill dom lever på. Hur just du gör är ju inte speciellt intressant när man diskuterar system och hur det funkar i allmänhet. Jag är helt övertygad om att just du sponsrar för att du gillar KHK. Jag är också helt övertygad om att Telenor gör det för att tjäna pengar. Telenor skiter väl i KHK man ville bara ha arenan.
|
|
otto62
Ungdomslirare
|
Post by otto62 on Sept 10, 2008 22:01:13 GMT 1
Hur just du gör är ju inte speciellt intressant när man diskuterar system och hur det funkar i allmänhet. Jag är helt övertygad om att just du sponsrar för att du gillar KHK. Jag är också helt övertygad om att Telenor gör det för att tjäna pengar. Telenor skiter väl i KHK man ville bara ha arenan. Liten fråga bara, vad säljer du? Har fått intrycket att det är vitvaror...har jag fel? Bra att du sponsrar men är du medveten om att många läser här? Själv bojkottar jag korven om det är bullens, kan inte vara mer än 20% kött i en sån svart liten otäcking!!
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Sept 10, 2008 22:11:34 GMT 1
Telenor skiter väl i KHK man ville bara ha arenan. Liten fråga bara, vad säljer du? Har fått intrycket att det är vitvaror...har jag fel? Bra att du sponsrar men är du medveten om att många läser här? Själv bojkottar jag korven om det är bullens, kan inte vara mer än 20% kött i en sån svart liten otäcking!! Menar du att du inte vill köpa en frys av mig bara för att jag skriver på forumet?
|
|
otto62
Ungdomslirare
|
Post by otto62 on Sept 10, 2008 22:14:12 GMT 1
Liten fråga bara, vad säljer du? Har fått intrycket att det är vitvaror...har jag fel? Bra att du sponsrar men är du medveten om att många läser här? Själv bojkottar jag korven om det är bullens, kan inte vara mer än 20% kött i en sån svart liten otäcking!! Menar du att du inte vill köpa en frys av mig bara för att jag skriver på forumet? Beror på hur du skriver...bra att du inte säljer bullens i alla fall
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Sept 10, 2008 22:16:58 GMT 1
Menar du att du inte vill köpa en frys av mig bara för att jag skriver på forumet? Beror på hur du skriver...bra att du inte säljer bullens i alla fall Otto vad du än skriver här kommer jag aldrig att röra ihop med mitt yrkesliv. Jag säljer inte frysar men nu vet jag inte om jag vågar säga vem jag är. Kanske ska jag bli anonym istället Faktum är att jag har jobbat i 12 år med ett företag som ligger i Hemsjö man kan säga att vi är inte riktigt överens när det gäller fotboll och hockey.
|
|
otto62
Ungdomslirare
|
Post by otto62 on Sept 10, 2008 22:19:29 GMT 1
Beror på hur du skriver...bra att du inte säljer bullens i alla fall Otto vad du än skriver här kommer jag aldrig att röra ihop med mitt yrkesliv. Jag säljer inte frysar men nu vet jag inte om jag vågar säga vem jag är. Kanske ska jag bli anonym istället Synd, trodde jag skulle få lite rabatt ;D på en frys. Men då är det något annat
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Sept 10, 2008 22:22:54 GMT 1
Otto vad du än skriver här kommer jag aldrig att röra ihop med mitt yrkesliv. Jag säljer inte frysar men nu vet jag inte om jag vågar säga vem jag är. Kanske ska jag bli anonym istället Synd, trodde jag skulle få lite rabatt ;D på en frys. Men då är det något annat Jag säljer hus. Special price only for you my friend Det var inte så länge sen jag byggde ett i Olofström.
|
|
otto62
Ungdomslirare
|
Post by otto62 on Sept 10, 2008 22:28:58 GMT 1
Synd, trodde jag skulle få lite rabatt ;D på en frys. Men då är det något annat Jag säljer hus. Special price only for you my friend Det var inte så länge sen jag byggde ett i Olofström. Har iofs en fin sjötomt men där står redan ett hus Tack för erbjudandet. Tänkte bara spåra tillbaks till ämnet, har ni ingen VIP med bar på arenan? Hos OIK ingår VIP:kort när man köper säsongskort...alltså kan man sitta i godan ro och dricka starkbira och äta en bit medan man kollar på hockey!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 10, 2008 22:50:00 GMT 1
Vi ska skickas till katakomberna...eller i kylan...det är så VI utvecklas i och med div 1-spel.... Du menar väl inte att vanlig publik som bara lägger 2000 ska ha något extra? Och jag skiter i om det finns 100000 kiosker...det som är intressant är vad som finns I dom...och var man kan sätta sig med kaffet i pausen...
|
|
|
Post by Mikael on Sept 11, 2008 7:31:16 GMT 1
Vi ska skickas till katakomberna...eller i kylan...det är så VI utvecklas i och med div 1-spel.... Du menar väl inte att vanlig publik som bara lägger 2000 ska ha något extra? Och jag skiter i om det finns 100000 kiosker...det som är intressant är vad som finns I dom...och var man kan sätta sig med kaffet i pausen...
|
|
|
Post by Mikael on Sept 11, 2008 7:42:51 GMT 1
Hej Callahan - som du redan vet kan du nu beställa en buffe och en öl eller annan dryck innan match. Jag ser framemot din första beställning till buffen där du även kommer få en uppdatering av dagens match av Tobbe/Micke samt förhoppningsvis gå därifrån mätt och belåten. Din beställning kommer även att sättas upp på kansliet som ett bevis på din framåtanda att använda nya möjligheter som arrangeras av KHK. Du är alltid välkommen i KHK och vi vill inte se dig stående i de långa grå katakomberna var de än finns någonstans / Ha det gott / Beaver Vi ska skickas till katakomberna...eller i kylan...det är så VI utvecklas i och med div 1-spel.... Du menar väl inte att vanlig publik som bara lägger 2000 ska ha något extra? Och jag skiter i om det finns 100000 kiosker...det som är intressant är vad som finns I dom...och var man kan sätta sig med kaffet i pausen...
|
|
|
Post by HF on Sept 11, 2008 11:15:54 GMT 1
Tyckte du Callahan att det var ok att KHK drev med dig inför 800 pers igår?
Det predikas till höger och vänster om att man inte ska skriva negativ kritik om enskilda spelare men från klubbens håll var det ok att håna en person ur publiken.....Det är ju inte direkt så att Callahan är osynlig med sin hockeytröja.
Men det är ju bra att veta att det är ok att håna spelare bara man sätter ett SMILE bakom meningen.... :-) :-)
|
|
|
Post by Ekis on Sept 11, 2008 15:21:50 GMT 1
Tyckte du Callahan att det var ok att KHK drev med dig inför 800 pers igår? Det predikas till höger och vänster om att man inte ska skriva negativ kritik om enskilda spelare men från klubbens håll var det ok att håna en person ur publiken.....Det är ju inte direkt så att Callahan är osynlig med sin hockeytröja. Men det är ju bra att veta att det är ok att håna spelare bara man sätter ett SMILE bakom meningen.... :-) :-) Tror nog att Callahan är byxad att tänka själv utan att någon annan lägger orden i munnen på honom. Varför denna provokation?
|
|
|
Post by Basbatten on Sept 11, 2008 17:57:42 GMT 1
Jag finner det fullständigt fantastiskt att så många kan lägga ner så mycket energi på att gnälla om mat på TAK i periodpauserna. ::)När det dessutom får en politisk prägel så att det handlar om fattiga statare kontra feta gulaschbaroner ja då skrattar jag så magen hoppar. ;D Ropa hallelujah, ske guds vilja för att stripsen tas bort. Maken till bukfylleskräp får man väl leta efter. >:(Samma sak med hamburgare och korv för att inte tala om all choklad och övrigt godis som ligger framme i kioskerna och frestar den stackaren som bär på åtskilliga överskottskilon. Frukt frukt frukt så motar vi hjärtinfarkten i grind.
|
|