|
Post by qALLAHAN on Nov 7, 2009 22:21:34 GMT 1
Med Polles meriter blir det nog svårt!
|
|
|
Post by Sir Wankalot on Nov 8, 2009 22:12:30 GMT 1
Bra eller dåliga meriter
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 10, 2009 9:35:44 GMT 1
Han har ju stått någonstans...någon gång..
|
|
|
Post by HF on Nov 10, 2009 19:29:39 GMT 1
Polle är klar!! Kom ihåg vad ni läste det först!! Sandvikarna har koll!!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 10, 2009 20:04:09 GMT 1
Polle är klar!! Kom ihåg vad ni läste det först!! Sandvikarna har koll!! Kan bara bekräfta ryktet som det surrats om ett tag nu! Ska få låna proffsutrustning av sollet(hoppas på skridskor också). Som vanligt går jag efter tesen, är man kass ska man vara det med stil
|
|
|
Post by time on Nov 10, 2009 20:33:13 GMT 1
Polle är klar!! Kom ihåg vad ni läste det först!! Sandvikarna har koll!! Snart dags för filmteamet att göra ett reportage. Lovar att ta tag i detta
|
|
|
Post by HF on Nov 10, 2009 21:41:06 GMT 1
Polle är klar!! Kom ihåg vad ni läste det först!! Sandvikarna har koll!! Kan bara bekräfta ryktet som det surrats om ett tag nu! Ska få låna proffsutrustning av sollet(hoppas på skridskor också). Som vanligt går jag efter tesen, är man kass ska man vara det med stil Den kör Callahan och jag också med, där av kikdamaskerna!!
|
|
|
Post by Back to Front on Nov 10, 2009 21:50:39 GMT 1
Atte skulle tydligen(enligt säker källa) komma och värma upp Polle..
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 11, 2009 6:21:43 GMT 1
Kan bara bekräfta ryktet som det surrats om ett tag nu! Ska få låna proffsutrustning av sollet(hoppas på skridskor också). Som vanligt går jag efter tesen, är man kass ska man vara det med stil Den kör Callahan och jag också med, där av kikdamaskerna!! Om du kallar skridskovirotuosen Callahan för kass... Så... jag vet inte, men då existerar vi tydligen i olika dimensioner av verkligheten...
|
|
|
Post by HF on Nov 11, 2009 7:39:58 GMT 1
Den kör Callahan och jag också med, där av kikdamaskerna!! Om du kallar skridskovirotuosen Callahan för kass... Så... jag vet inte, men då existerar vi tydligen i olika dimensioner av verkligheten... Du har inte så mycket att jämföra med va...?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 11, 2009 9:34:05 GMT 1
sig själv...
|
|
|
Post by HF on Nov 12, 2009 12:10:45 GMT 1
Igår ryktades det att Polle ska träna snabbhetsträning med Miro. Rykten gjorde nämligen gällande att sollets inlånade skydd är så snabba så Polle inte kommer hinna med...OBS väldigt tillförlitlig källa att skydden är så snabba.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 12, 2009 13:06:03 GMT 1
;D
|
|
|
Post by brodeurandme on Nov 16, 2009 15:37:00 GMT 1
Hur blir det med erat hockeylag? Behöver ni en målvakt så har ni mig att höra av er till. Jag ställer gärna upp och motar lite puckar om ni vill mata på. Bara ge mig kontaktuppgifter till personen som håller i att så han kan få mina kontaktuppgifter också och höra av sig till mig när det är dags. Skicka gärna PM till mig så kan vi snacka mer om saken om ni behöver mig. Lirade tidigare med it-blackhawks, överlag ett gäng riktigt trevliga killar, men då det visade sig att det fanns två personer där som man nog kan betitla som otacksamma, oärliga f*ttor, så blev jag i smyg utkickad därifrån utan att något få veta. Så nu står utrustningen och dammar och väntar på comeback.
|
|
|
Post by HF on Nov 16, 2009 21:09:07 GMT 1
Du har PM
|
|