|
Post by Vader on Nov 17, 2008 11:20:25 GMT 1
Endast ett fåtal ståplats kvar i skrivandets stund
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 17, 2008 13:08:58 GMT 1
Endast ett fåtal ståplats kvar i skrivandets stund De 51 som har VIP kort har platser reververade. Inte gratis, men likväl reserverade högst upp på E-sektionen.
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 17, 2008 13:41:41 GMT 1
Blackbugs har bokat 200ståplats biljetter.
Medlemmar förtur
|
|
|
Post by jompa on Nov 17, 2008 13:54:56 GMT 1
Endast ett fåtal ståplats kvar i skrivandets stund De 51 som har VIP kort har platser reververade. Inte gratis, men likväl reserverade högst upp på E-sektionen. Detta finns inte att läsa någonstans, hur ska man kunna veta om detta? Alla läser inte här på forumet.
|
|
|
Post by kex on Nov 17, 2008 14:14:23 GMT 1
Blackbugs har bokat 200ståplats biljetter. Medlemmar förtur Najs Men hur köper man dem då? Nästa match eller?
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 17, 2008 14:20:39 GMT 1
Blackbugs har bokat 200ståplats biljetter. Medlemmar förtur Najs Men hur köper man dem då? Nästa match eller? Mer info kommer inom kort.
|
|
|
Post by mace on Nov 18, 2008 15:04:57 GMT 1
Hur ska man få plats med mer än 900 på våra 2 ståplatser?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 19, 2008 0:44:07 GMT 1
Satan...trodde inte att det var SÅNT sug efter detta!? Är inte klubben arrangör? Jag menar att i så fall borde trogna säsongskortsinnehavare fått chansen, åtminstone EN dag att köpa sin plats... Det går ju alltid i andra fall... Vet inte hur detta funkar.. :/
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 19, 2008 0:53:58 GMT 1
Satan...trodde inte att det var SÅNT sug efter detta!? Är inte klubben arrangör? Jag menar att i så fall borde trogna säsongskortsinnehavare fått chansen, åtminstone EN dag att köpa sin plats... Det går ju alltid i andra fall... Vet inte hur detta funkar.. :/ Jag ska försöka förklara. Jag har VIP-kort. De skulle gällt som entrè om klubben varit arrangör. Nu är det Ishockeyförbundet som är arrangören. De med VIP-kort har fått en plats reserverad. Dock INTE sin egen utan högst upp på E-sektionen. Man får också betala för platsen. Hockeyförbundet "tog" direkt 1000 biljetter till sina sponsorer. Matchen ska vara TV-sänd och SVT tog ca: 200 platser. Därför man INTE kunde erbjuda säsongskortsinnehavare att boka sin plats. Det är Hockeyförbundet som styr hela arrangemanget.
|
|
|
Post by jompa on Nov 19, 2008 8:32:12 GMT 1
Jag tycker klubben kunde betala biljetterna till vip-korts innehavarna, vi har dock betalat 1000kr mer än andra. Dessutom finns det fortfarande ingen info om att vi har reserverade platser, det kan ju finnas en del som inte ska gå som kanske ska meddela detta.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 19, 2008 9:10:41 GMT 1
Satan...trodde inte att det var SÅNT sug efter detta!? Är inte klubben arrangör? Jag menar att i så fall borde trogna säsongskortsinnehavare fått chansen, åtminstone EN dag att köpa sin plats... Det går ju alltid i andra fall... Vet inte hur detta funkar.. :/ Jag ska försöka förklara. Jag har VIP-kort. De skulle gällt som entrè om klubben varit arrangör. Nu är det Ishockeyförbundet som är arrangören. De med VIP-kort har fått en plats reserverad. Dock INTE sin egen utan högst upp på E-sektionen. Man får också betala för platsen. Hockeyförbundet "tog" direkt 1000 biljetter till sina sponsorer. Matchen ska vara TV-sänd och SVT tog ca: 200 platser. Därför man INTE kunde erbjuda säsongskortsinnehavare att boka sin plats. Det är Hockeyförbundet som styr hela arrangemanget. Jösses...här förlorar vi 1200 biljetter, dvs halva sittplatsen direkt... Känns ju inte som om det är någon vinst för oss dödliga att få såna här arrangemang... "Bara" en PR-sak för oss....och ytterligare bevis på att hallen är alldeles för liten... Tack för utredandet...
|
|
|
Post by aslog on Nov 19, 2008 10:48:59 GMT 1
Rösta på Mats nästa val så bygger han säkert ut ska ni se. Svågerpolitik när den är som bäst!
Edit: Om man googlar på "svågerpolitik" så kommer "Svågerpolitik i Karlskrona" upp som andra alternativet, näst efter wikipedia. Fast där handlar det om KG Svensson. Det har ingenting med telenor eller hockeylandskampen att göra, men det är kul. Hoho.
|
|
|
Post by sinnica on Dec 9, 2008 5:22:35 GMT 1
skitsamma, det är hockeylandskamp vafan! Håller med, fasen vad grymt
|
|