|
Post by Jacob Lokatt on Nov 24, 2008 16:04:49 GMT 1
Jag pratar inte om nåt fylle, det bryr jag mig inte om, men att håna motståndare tycker jag bara är roligt, det är hockey för mig. sen ska man givetvis heja fram sitt lag, men det är väl KHKs supportrar rätt bra på tycker jag.
|
|
|
Post by Basbatten on Nov 24, 2008 16:37:52 GMT 1
Jag är inte emot all "terror" som riktas mot motståndarna. Sållet, Nalle Puh, hockeybockeylag och inte att förglömma "för ni har fuskat med skatten" i Tingsrydsmatcherna. Det är satir och bra sådan. Det jag opponerar mig emot är kränkande påhopp som inte kommer från klacken utan ifrån små grupperingar/individer på sittplats. Här finns uppenbarligen röster som vill höras. Varför inte stämma in i klacken istället? Den och laget är säkert tacksamma för stöd från sittplats
|
|
|
Post by doubleyou on Nov 24, 2008 20:15:54 GMT 1
Vi har en utomordentligt välorganiserad supporterklubb i staun som mej veterligt inte "utmärker sig" som en del andra klubbar gör. Man har en mogen och positiv policy. All heder åt BB. Vi stöder KHK alltid KHK i en glad och trevlig anda. Utan att häckla motståndare eller domare, Vårt mål är att vara omtyckta och stödja KHK runt om i alla Hockeyhallar vi besöker i vårt avlånga landDet är banne mej patetiskt och läsa insändare som anser det vara helt OK att supa skallen av sig i samband med hockey. Skulle förmoda att ingen av dem som gett uttryck för detta finns som medlemmar i BB. Visst är det skitkul med dessa "ensamklackar" som spyr skit och galla över motståndare och domare. "Fan va dåååålig du e" är en av mina favoriter. ::)Moget, djävligt moget. Väntar bara på att en dyngraking skall falla över bänkraderna och förorsaka skada på andra och sig själv. Jag vet att man är uppmärksam och att avhysningar förekommer. Bra, mycket bra. Jag håller med till fyllo!!!
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 24, 2008 20:28:08 GMT 1
Vi har en utomordentligt välorganiserad supporterklubb i staun som mej veterligt inte "utmärker sig" som en del andra klubbar gör. Man har en mogen och positiv policy. All heder åt BB. Vi stöder KHK alltid KHK i en glad och trevlig anda. Utan att häckla motståndare eller domare, Vårt mål är att vara omtyckta och stödja KHK runt om i alla Hockeyhallar vi besöker i vårt avlånga landDet är banne mej patetiskt och läsa insändare som anser det vara helt OK att supa skallen av sig i samband med hockey. Skulle förmoda att ingen av dem som gett uttryck för detta finns som medlemmar i BB. Visst är det skitkul med dessa "ensamklackar" som spyr skit och galla över motståndare och domare. "Fan va dåååålig du e" är en av mina favoriter. ::)Moget, djävligt moget. Väntar bara på att en dyngraking skall falla över bänkraderna och förorsaka skada på andra och sig själv. Jag vet att man är uppmärksam och att avhysningar förekommer. Bra, mycket bra. Jag håller med till fyllo!!! FYLLO??? lite för mycket skogsstjärna där;) hehe
|
|
|
Post by HF on Nov 24, 2008 20:53:05 GMT 1
DISNEY DISNEY DISNEY!!!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Nov 25, 2008 11:52:06 GMT 1
Jag är inte emot all "terror" som riktas mot motståndarna. Sållet, Nalle Puh, hockeybockeylag och inte att förglömma "för ni har fuskat med skatten" i Tingsrydsmatcherna. Det är satir och bra sådan. Det jag opponerar mig emot är kränkande påhopp som inte kommer från klacken utan ifrån små grupperingar/individer på sittplats. Här finns uppenbarligen röster som vill höras. Varför inte stämma in i klacken istället? Den och laget är säkert tacksamma för stöd från sittplats jag är för all psykning av spelare som gör att dom kommer ur balans, sen att nån eller några skriker att dom ska "snitta" eller "döda" som det förekommit innan är jag absolut inte för! Om du kollar som på matchen mot UIF så började Jeff Gustavsson uppvärmningen med att tilltala publiken, och personligen tycker jag att han var helt osynlig i stort sett hela matchen. Spystedt är ett annat exempel
|
|
|
Post by HF on Nov 26, 2008 14:55:50 GMT 1
Jag är inte emot all "terror" som riktas mot motståndarna. Sållet, Nalle Puh, hockeybockeylag och inte att förglömma "för ni har fuskat med skatten" i Tingsrydsmatcherna. Det är satir och bra sådan. Det jag opponerar mig emot är kränkande påhopp som inte kommer från klacken utan ifrån små grupperingar/individer på sittplats. Här finns uppenbarligen röster som vill höras. Varför inte stämma in i klacken istället? Den och laget är säkert tacksamma för stöd från sittplats jag är för all psykning av spelare som gör att dom kommer ur balans, sen att nån eller några skriker att dom ska "snitta" eller "döda" som det förekommit innan är jag absolut inte för! Om du kollar som på matchen mot UIF så började Jeff Gustavsson uppvärmningen med att tilltala publiken, och personligen tycker jag att han var helt osynlig i stort sett hela matchen. Spystedt är ett annat exempel Håller med, det får inte bli för mycket disney.
|
|
|
Post by fredrik78 on Nov 26, 2008 20:14:07 GMT 1
nej låt folk supa om dom vill så länge man inte skadar någon annan fysiskt så bara sup och ha kul det e väl det man ska ha på hockey
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 9, 2009 11:24:43 GMT 1
Jag är inte emot all "terror" som riktas mot motståndarna. Sållet, Nalle Puh, hockeybockeylag och inte att förglömma "för ni har fuskat med skatten" i Tingsrydsmatcherna. Det är satir och bra sådan. Det jag opponerar mig emot är kränkande påhopp som inte kommer från klacken utan ifrån små grupperingar/individer på sittplats. Här finns uppenbarligen röster som vill höras. Varför inte stämma in i klacken istället? Den och laget är säkert tacksamma för stöd från sittplats Hmmmm,, Så på sittplats ska man bara sitta stilla med iskall blick o hålla käfften då eller ? O knappt våga klappa..? Låt folk sitta o skrika om dom vill de, stör det dig? Flytta längre bort då... Tycker bara de är kul med folk på sittplats som hörs... Så mera sånt!
|
|
|
Post by Basbatten on Jan 9, 2009 12:04:41 GMT 1
Jag är inte emot all "terror" som riktas mot motståndarna. Sållet, Nalle Puh, hockeybockeylag och inte att förglömma "för ni har fuskat med skatten" i Tingsrydsmatcherna. Det är satir och bra sådan. Det jag opponerar mig emot är kränkande påhopp som inte kommer från klacken utan ifrån små grupperingar/individer på sittplats. Här finns uppenbarligen röster som vill höras. Varför inte stämma in i klacken istället? Den och laget är säkert tacksamma för stöd från sittplats Hmmmm,, Så på sittplats ska man bara sitta stilla med iskall blick o hålla käfften då eller ? O knappt våga klappa..? Låt folk sitta o skrika om dom vill de, stör det dig? Flytta längre bort då... Tycker bara de är kul med folk på sittplats som hörs... Så mera sånt! Att du hittade detta inlägget. Bra gjort. Sen tyder du det som fan läser bibeln. ::)Jag är väldigt mycket för att sittplats skall engagera sig vilket jag skrivit i ett tidigare inlägg. Det finns inget i mitt inlägg som påvisar motsatsen. Sen gillar jag inte att domaren hotas till livet och liknande påhopp. Publiken är av väldigt varierande ålder och inte skall väl den inbitne supportern i 10-års åldern behöva lyssna på sådant skit, eller?
|
|
|
Post by Jason on Jan 9, 2009 12:06:50 GMT 1
Jag är en betongröv och jag är inte tyst på matcherna. Har hänt att man hånat både domaren och motståndarna.
Jo, förresten... när ungarna är med får man försöka bita sig i läppen.
Många gånger man velat stå i klacken istället... men jag vill ha lite bättre översikt över planen och där jag sitter är det nästan perfekt.
|
|
|
Post by Basbatten on Jan 9, 2009 12:15:55 GMT 1
Jag är en betongröv och jag är inte tyst på matcherna. Har hänt att man hånat både domaren och motståndarna. Jo, förresten... när ungarna är med får man försöka bita sig i läppen. Många gånger man velat stå i klacken istället... men jag vill ha lite bättre översikt över planen och där jag sitter är det nästan perfekt. Absolut att man hånar domare i stridens hetta t ex efter ett felaktigt domslut. Det går ju inte att hålla tillbaka frustrationen. Likaså motståndare som uppträtt ojust och målvakten i psykningssyfte (sållet). Sådant hör till matchen men fan inte grova kränkande påhopp. Det inryms säkert inte i KHK:s värdegrundssyn.
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 9, 2009 12:23:24 GMT 1
Hmmmm,, Så på sittplats ska man bara sitta stilla med iskall blick o hålla käfften då eller ? O knappt våga klappa..? Låt folk sitta o skrika om dom vill de, stör det dig? Flytta längre bort då... Tycker bara de är kul med folk på sittplats som hörs... Så mera sånt! Att du hittade detta inlägget. Bra gjort. Sen tyder du det som fan läser bibeln. ::)Jag är väldigt mycket för att sittplats skall engagera sig vilket jag skrivit i ett tidigare inlägg. Det finns inget i mitt inlägg som påvisar motsatsen. Sen gillar jag inte att domaren hotas till livet och liknande påhopp. Publiken är av väldigt varierande ålder och inte skall väl den inbitne supportern i 10-års åldern behöva lyssna på sådant skit, eller? Jaa jag var o snokade runt lite o hittade denna tråd Okej, jaa de blir ju helt enkelt bättre om sittplats engagera sig också.. Men det är med att hotas till livet o detta ? Är de nått nytt, för jag har sällan missat någon KHK match på hemma plan o har npg aldrig hört de komma från publiken, däremot för ett par år sedan när de inte alls vara någon ordning så kunde de mycket väl flyga ut sånt, men de var mest på bortamatcher.. Och självklart ska inte barn får höra sånt.. Men jag kanske helt enkelt är inne i stimmet på STÅ så jag missar de helt enkelt.
|
|
|
Post by Jason on Jan 9, 2009 12:57:36 GMT 1
Absolut att man hånar domare i stridens hetta t ex efter ett felaktigt domslut. Det går ju inte att hålla tillbaka frustrationen. Likaså motståndare som uppträtt ojust och målvakten i psykningssyfte (sållet). Sådant hör till matchen men fan inte grova kränkande påhopp. Det inryms säkert inte i KHK:s värdegrundssyn. Näe... det håller jag fullständigt med om. Nu vet jag iofs inte vilka personliga påhopp du menar... Men jag tycke ritne man ska håna en spelare som person... om ni förstår vad jag menar.
|
|
|
Post by Sudden on Jan 9, 2009 21:26:01 GMT 1
Absolut att man hånar domare i stridens hetta t ex efter ett felaktigt domslut. Det går ju inte att hålla tillbaka frustrationen. Likaså motståndare som uppträtt ojust och målvakten i psykningssyfte (sållet). Sådant hör till matchen men fan inte grova kränkande påhopp. Det inryms säkert inte i KHK:s värdegrundssyn. Näe... det håller jag fullständigt med om. Nu vet jag iofs inte vilka personliga påhopp du menar... Men jag tycke ritne man ska håna en spelare som person... om ni förstår vad jag menar. Tror inte att det funkar så bra att håna en en enskild spelare i ett bortalag. Särkilt inte om han spelar inför ca 3000 hemmasupportrar. Snacka om tändvätska, killen kommer ju göra allt för att få tyst på publiken.
|
|