|
Post by HF on Feb 13, 2006 21:59:49 GMT 1
Så här skulle jag vilja bevittna spelarna vid ett Intro: Rada upp hjälmarna på sargkanten i båset och kom in med 8kg vax i håret, varenda en. Spela något i stil med Biggest the best med clawfinger med bra tryck i högtalarna, dimrök eller dyl, och krut skall det vara i fyrverkeripjäserna vid spelaringången! Åk sedan runt med näsan rakt upp i vädret och spänn ögonen i motståndarna samtidigt som ni hånler åt motståndarnas coach. För 2 minuters tid skall spelarna reta gallfeber på motståndarna och visa upp en sådan kaxig attityd att motståndarnas coach tror att de möter de olympiska mästarna! HÄR ÄR VI!!! KHK, STÖRST, BÄST OCH VACKRAST. FÖRMODLIGEN DET BÄSTA HOCKEYLAGET VÄRLDEN NÅGONSIN SKÅDAT! lite den attityden ska det vara, det blir inte så med en clown, motståndarna hånskrattar ju åt att... ...men det är ju bra att de försöker med lite nya tag.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 13, 2006 22:20:29 GMT 1
Om ni tycker att Kenneth e så dålig!1 Ta över själva då Det får vi nog inte... för Kenneth...
|
|
|
Post by Iceman on Feb 13, 2006 22:50:55 GMT 1
Om ni tycker att Kenneth e så dålig!1 Ta över själva då Precis !!
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Feb 13, 2006 23:05:54 GMT 1
Jag ser själv mitt inlägg om att spelarna skall komma in med 8kg hårvax i frisyren under matcherna inte speciellt roligt, helst skall också Torbjörn Karlsson stå i båset med tuggummi i käften och inte röra en min, slå ett fast handslag med deras tränare utan det minsta tilltal och sekunden senare vända ryggen till. Dessutom borde han vara utrustad med Armani kostym i senaste modell med klubbmärket broderat på bröstet!
|
|
|
Post by Iceman on Feb 13, 2006 23:07:50 GMT 1
Så här skulle jag vilja bevittna spelarna vid ett Intro: Rada upp hjälmarna på sargkanten i båset och kom in med 8kg vax i håret, varenda en. Spela något i stil med Biggest the best med clawfinger med bra tryck i högtalarna, dimrök eller dyl, och krut skall det vara i fyrverkeripjäserna vid spelaringången! Åk sedan runt med näsan rakt upp i vädret och spänn ögonen i motståndarna samtidigt som ni hånler åt motståndarnas coach. För 2 minuters tid skall spelarna reta gallfeber på motståndarna och visa upp en sådan kaxig attityd att motståndarnas coach tror att de möter de olympiska mästarna! HÄR ÄR VI!!! KHK, STÖRST, BÄST OCH VACKRAST. FÖRMODLIGEN DET BÄSTA HOCKEYLAGET VÄRLDEN NÅGONSIN SKÅDAT! Ja den låten hade inte varit fel när spelarna kommer in !!
|
|
|
Post by pirre on Feb 14, 2006 7:09:10 GMT 1
Jag ser själv mitt inlägg om att spelarna skall komma in med 8kg hårvax i frisyren under matcherna inte speciellt roligt, helst skall också Torbjörn Karlsson stå i båset med tuggummi i käften och inte röra en min, slå ett fast handslag med deras tränare utan det minsta tilltal och sekunden senare vända ryggen till. Dessutom borde han vara utrustad med Armani kostym i senaste modell med klubbmärket broderat på bröstet! Har du nämt detta för Tobbe eller någon i klubben??
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Feb 19, 2006 12:49:58 GMT 1
Tyvärr har nog arenagruppen dålig erfarenhet av andra hockey arrangemang. Det är ganska lätt att råda bot på det nämligen genom att göra ett och annat studiebesök.
Ett hockey laget tar det ganska lång tid att bygga upp till hög nivå. Men arrangemanget är betydligt enklare. Jag tycker att över tusen personer kan kräva lite mera av själva arrangemanget. Att jämföra arrangemanget med olika divisioner känns ganska fel ungefär som att vi är hänvisade till jantelagen. Ambitionerna behöver väl inte vara lägre bara för att laget spelar i trean. Eller skall vi begränsa antalet platser till max 300 eftersom inget annat div 3 lag har fler åskådare. Sedan tycker jag att korven i kiosken smakar lika bra i Gavleringen som i Kinarps arena eller i Globen. Det är bara köarna som är längre och det är ingen fördel.
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 19, 2006 14:29:37 GMT 1
Tyvärr har nog arenagruppen dålig erfarenhet av andra hockey arrangemang. Det är ganska lätt att råda bot på det nämligen genom att göra ett och annat studiebesök. Ett hockey laget tar det ganska lång tid att bygga upp till hög nivå. Men arrangemanget är betydligt enklare. Jag tycker att över tusen personer kan kräva lite mera av själva arrangemanget. Att jämföra arrangemanget med olika divisioner känns ganska fel ungefär som att vi är hänvisade till jantelagen. Ambitionerna behöver väl inte vara lägre bara för att laget spelar i trean. Eller skall vi begränsa antalet platser till max 300 eftersom inget annat div 3 lag har fler åskådare. Sedan tycker jag att korven i kiosken smakar lika bra i Gavleringen som i Kinarps arena eller i Globen. Det är bara köarna som är längre och det är ingen fördel. Om jag förstått det rätt har arenagruppen varit på flera studiebesök bl.a. i Växjö. Problemet är väl att KHK redan har bättre arrangemang än Växjö. Problemet är inte att de är för många i arenagruppen utan tvärtom. Det finns inte resurser att göra ett bra arrangemang ännu bättre. Du verkar ha mycket att tillföra Goe Arenagruppen har ett flertal gånger bett om hjälp i matchbladet !
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Feb 23, 2006 12:51:07 GMT 1
Tyvärr har nog arenagruppen dålig erfarenhet av andra hockey arrangemang. Det är ganska lätt att råda bot på det nämligen genom att göra ett och annat studiebesök. Ett hockey laget tar det ganska lång tid att bygga upp till hög nivå. Men arrangemanget är betydligt enklare. Jag tycker att över tusen personer kan kräva lite mera av själva arrangemanget. Att jämföra arrangemanget med olika divisioner känns ganska fel ungefär som att vi är hänvisade till jantelagen. Ambitionerna behöver väl inte vara lägre bara för att laget spelar i trean. Eller skall vi begränsa antalet platser till max 300 eftersom inget annat div 3 lag har fler åskådare. Sedan tycker jag att korven i kiosken smakar lika bra i Gavleringen som i Kinarps arena eller i Globen. Det är bara köarna som är längre och det är ingen fördel. Om jag förstått det rätt har arenagruppen varit på flera studiebesök bl.a. i Växjö. Problemet är väl att KHK redan har bättre arrangemang än Växjö. Problemet är inte att de är för många i arenagruppen utan tvärtom. Det finns inte resurser att göra ett bra arrangemang ännu bättre. Du verkar ha mycket att tillföra Goe Arenagruppen har ett flertal gånger bett om hjälp i matchbladet ! Har du sett växjös intro ?? riktigt mastigt ;D
|
|
|
Post by pirre on Feb 23, 2006 13:02:03 GMT 1
Vi har ju en fyrverkeriimportör istan! Finns det inget där man kan hitta på för att liva upp saker å ting? Det är lätt att skriva här på forumet att ni ska göra si och så hade gärna hjälpt till men har inte den tíden som krävs
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Feb 23, 2006 13:05:36 GMT 1
Jag funderar på att anmäla mig till Arenagruppen men med en hållhake. GE MIG FRIA TYGLAR!!!
|
|
|
Post by pirre on Feb 23, 2006 13:08:46 GMT 1
Jag funderar på att anmäla mig till Arenagruppen men med en hållhake. GE MIG FRIA TYGLAR!!! Hade jag bestämt! så vasego! Har du varit i kontakt med dem??
|
|
|
Post by fun on Sept 5, 2006 14:57:12 GMT 1
Sen har vi överlägset Sveriges sämsta speaker. Han är en total katastrof. Ja, han och clownen är perfekta ihop, fast speakern får flest att skratta så det är väl det som är showen runt matcherna. En till av Les Paul
|
|
|
Post by Les Paul on Sept 5, 2006 15:12:17 GMT 1
Jo, det är min dag idag. ;D
|
|
|
Post by Les Paul on Sept 5, 2006 15:13:37 GMT 1
Nu har jag blivit KHK-supporter
|
|