|
Post by HF on Mar 25, 2008 16:14:48 GMT 1
Persson verkar ju vara en lönespelare om man tolkar intervjun i tidningen,..,
|
|
|
Post by HF on Mar 25, 2008 16:15:44 GMT 1
notera dock i vilken liga Stabelklass på den ligan...men Lala har gjort bra ifrån sig innan men han kostar nog för mycket.
|
|
|
Post by Chuck Bass on Mar 25, 2008 16:16:48 GMT 1
Skall man ha roligare i allsvenskan skall man väl spela i MIF, LIF, Rögle och det är ju inte så roligt egentligen. Det ligger något i ditt påstående. Men Persson är tydligen en "diva". Siktar säkert högre än allsvenskan på längre sikt. Och vägen dit går allt som oftast via Allsvenskan! Därför tror jag att det inte är en bra lösning för KHK. Anser at man skall bygga ett lag på spelare som kan spela mer än en säsong! Det är ju så det är i Div.1 och Allsvenskan . Får någon spelare ett bättre erbjudande sticker dom . Mattias Persson hade vatt en viktig kugge i Karlskronas bygge mot Allsvenskan .
|
|
|
Post by offe1988 on Mar 25, 2008 16:22:21 GMT 1
Allsvenskan?? Vi måste bli ett stabilt div 1 lag innan vi kan börja tänka å prata allsvenskan. Men visst inte fel å ha en kille som gör 50 p första året i en ny serie
|
|
|
Post by Chuck Bass on Mar 25, 2008 16:37:45 GMT 1
Sa jag att det skulle bli Allsvenskan nästa år? Skrev Karlskronas BYGGE mot Allsvenskan !!!!!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 25, 2008 16:54:17 GMT 1
Allsvenskan?? Vi måste bli ett stabilt div 1 lag innan vi kan börja tänka å prata allsvenskan. Men visst inte fel å ha en kille som gör 50 p första året i en ny serie Hur mycket krävs för att bli stabila i ettan tror du?? Redan nu sa ju en Mörrumskille att vi var det bästa lag de mött efter jul...(och ändå spelade vi inte så bra som vi gjorde matcherna innan, tycker jag...). Dessutom har vi vunnit allt och en målskillnad på 39-4... Cembel sa till tidningen att det kanske behövdes en ny femma, bättre än de andra...så är vi nog redan o nosar på toppen...
|
|
|
Post by offe1988 on Mar 25, 2008 17:36:03 GMT 1
Jag är osäker men tror vi kan får tufft. Visst de beror på att vilka spelare vi får in men tycker vi ska vara riktigt ödmjuka inför ettan. Ja 5 man på denna truppen för att nå toppen.
Men Larry lär lägga av och de är riktigt osäkert om Åke kommer forsätta även om jag å alla andra hoppas. Två nycklel spelare borta. Sen har vi Norberg,Häggis. Hjelm, Johan S, Olof P. Linus S,Koffa. som är jätte osäkert om dem får vara kvar.
De är många spelare å fylla för tror vi måste ha fyra femmor i Ettan, Men får vi ett bra lag direkt håller jag helt med dig om att de går fort men hittar vi inte ganska bra spelare på alla platser så kan de bli jobbigt även med en bra topp.
Så vi får se, Fråga mig igen när försäsongen börjar
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 25, 2008 17:38:16 GMT 1
och Henning skulle väl tillbaka till KRIF? Ericsson bli marknadsansvarig?
Ja...det lär bli en del platser att ersätta också, förutom förstärkningar.
|
|
|
Post by offe1988 on Mar 25, 2008 17:44:00 GMT 1
Ja precis, Tycker vi får vänta lite med innan vi kan säga att vi kommer bli ett stabilt div 1 lag
|
|
|
Post by hinken on Mar 25, 2008 18:01:15 GMT 1
svensson och persson skulle vara två riktigt bra nyförvärv. sen tror jag att vi kan behöva en ny målvakt också, nog för att oskar platsar i ettan men jag är mer osäker på att johan gör det. så en skada på oskar så tror jag att vi kan ligga risigt till
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 25, 2008 18:17:30 GMT 1
Jag är osäker men tror vi kan får tufft. Visst de beror på att vilka spelare vi får in men tycker vi ska vara riktigt ödmjuka inför ettan. Ja 5 man på denna truppen för att nå toppen. Men Larry lär lägga av och de är riktigt osäkert om Åke kommer forsätta även om jag å alla andra hoppas. Två nycklel spelare borta. Sen har vi Norberg,Häggis. Hjelm, Johan S, Olof P. Linus S,Koffa. som är jätte osäkert om dem får vara kvar. De är många spelare å fylla för tror vi måste ha fyra femmor i Ettan, Men får vi ett bra lag direkt håller jag helt med dig om att de går fort men hittar vi inte ganska bra spelare på alla platser så kan de bli jobbigt även med en bra topp. Så vi får se, Fråga mig igen när försäsongen börjar Jo visst...jag bara utgår ifrån laget vi har NU...självklart kan vi ju inte tappa hälften o sedan inte ersätta dem... Hoppas vid Herren att Larry tycker det är för roligt för att lägga av...fan...han får ju glädjefnatt som en pojklagsspelare vid varje mål!! Tror han vägrar bli för gammal! Gör som Chelios...vägra sluta! Ålder är inget hinder....om man VILL, så kan man...! Om man inte är trasig förstås!
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 25, 2008 18:29:57 GMT 1
Jag är osäker men tror vi kan får tufft. Visst de beror på att vilka spelare vi får in men tycker vi ska vara riktigt ödmjuka inför ettan. Ja 5 man på denna truppen för att nå toppen. Men Larry lär lägga av och de är riktigt osäkert om Åke kommer forsätta även om jag å alla andra hoppas. Två nycklel spelare borta. Sen har vi Norberg,Häggis. Hjelm, Johan S, Olof P. Linus S,Koffa. som är jätte osäkert om dem får vara kvar. De är många spelare å fylla för tror vi måste ha fyra femmor i Ettan, Men får vi ett bra lag direkt håller jag helt med dig om att de går fort men hittar vi inte ganska bra spelare på alla platser så kan de bli jobbigt även med en bra topp. Så vi får se, Fråga mig igen när försäsongen börjar Larry kommer att fortsätta i KHK minst en säsong till! Åkesson är nog ett större frågetecken!
|
|
|
Post by Chuck Bass on Mar 25, 2008 18:33:34 GMT 1
Jag är osäker men tror vi kan får tufft. Visst de beror på att vilka spelare vi får in men tycker vi ska vara riktigt ödmjuka inför ettan. Ja 5 man på denna truppen för att nå toppen. Men Larry lär lägga av och de är riktigt osäkert om Åke kommer forsätta även om jag å alla andra hoppas. Två nycklel spelare borta. Sen har vi Norberg,Häggis. Hjelm, Johan S, Olof P. Linus S,Koffa. som är jätte osäkert om dem får vara kvar. De är många spelare å fylla för tror vi måste ha fyra femmor i Ettan, Men får vi ett bra lag direkt håller jag helt med dig om att de går fort men hittar vi inte ganska bra spelare på alla platser så kan de bli jobbigt även med en bra topp. Så vi får se, Fråga mig igen när försäsongen börjar Larry kommer att fortsätta i KHK minst en säsong till! Åkesson är nog ett större frågetecken! Tror Åkesson vill lira i KHK nästa år men inte hjärta till att göra det . Larry börjar nog i Eagels.
|
|
|
Post by Bart on Mar 25, 2008 19:03:35 GMT 1
Henning kommer inte att spela för Krif
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 25, 2008 19:24:02 GMT 1
Allsvenskan?? Vi måste bli ett stabilt div 1 lag innan vi kan börja tänka å prata allsvenskan. Men visst inte fel å ha en kille som gör 50 p första året i en ny serie Hur mycket krävs för att bli stabila i ettan tror du?? Redan nu sa ju en Mörrumskille att vi var det bästa lag de mött efter jul...(och ändå spelade vi inte så bra som vi gjorde matcherna innan, tycker jag...). Dessutom har vi vunnit allt och en målskillnad på 39-4... Cembel sa till tidningen att det kanske behövdes en ny femma, bättre än de andra...så är vi nog redan o nosar på toppen... Cembel har nog väldigt rätt! Sen måste man nog ersätta en del som kanske slutar eller försvinner på annat håll också!
|
|