|
Post by chilipulver on Mar 26, 2008 9:40:35 GMT 1
Spelare som jag ABSOLUT vill ha kvar: Fransson, Brasse, Jönsson, Piloten, Åkesson, Eriksson R2, Norberg, Henning, Arvidsson, Oskar A, Jimmy, Macke J Anders P., Sandberg Hur många av dessa stannar? Instämmer till fullo!! Enda frågetecknen som jag ser det är: Brasar - Skola mm. ? Åkesson - Privat situation ? Norberg - Flyttar från stan ? Pilut är jag säker på fortsätter minst ett år till!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 26, 2008 10:10:47 GMT 1
Brasar VILL ju....det framgick i radion också. (hörde något i helgen...någon sportpanel med Lindello och Rickard Fransson tror jag det var..). Ska nog mycket besvär till, för att han ska lämna..
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 26, 2008 10:12:46 GMT 1
Det tror jag också, däremot så tror jag med största sannolikhet att Larry lägger av.
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 26, 2008 10:17:35 GMT 1
Det tror jag också, däremot så tror jag med största sannolikhet att Larry lägger av. Tror också det om Larry, kunde nog varit en bra lösning om man fått han att bli andratränare.
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 26, 2008 10:42:30 GMT 1
Det tror jag också, däremot så tror jag med största sannolikhet att Larry lägger av. Tror också det om Larry, kunde nog varit en bra lösning om man fått han att bli andratränare. Jag är övertygad om att ni har FEL!! Larry fortsätter! Ska plocka fram det här inlägget igen när Larry har kritat på för KHK en säsong till!!
|
|
|
Post by oneandonly on Mar 26, 2008 10:44:56 GMT 1
Tror också det om Larry, kunde nog varit en bra lösning om man fått han att bli andratränare. Jag är övertygad om att ni har FEL!! Larry fortsätter! Ska plocka fram det här inlägget igen när Larry har kritat på för KHK en säsong till!! Mitt tips: Larry blir spelande assisterande tränare. Vad får jag för odds ?
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 26, 2008 10:46:18 GMT 1
Jag är övertygad om att ni har FEL!! Larry fortsätter! Ska plocka fram det här inlägget igen när Larry har kritat på för KHK en säsong till!! Mitt tips: Larry blir spelande assisterande tränare. Vad får jag för odds ? 0,95
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 26, 2008 10:47:21 GMT 1
Jag är övertygad om att ni har FEL!! Larry fortsätter! Ska plocka fram det här inlägget igen när Larry har kritat på för KHK en säsong till!! Mitt tips: Larry blir spelande assisterande tränare. Vad får jag för odds ? Hur ska du få bort Tobbe från båset..(där han f ö inte hör hemma..)?
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 26, 2008 10:50:07 GMT 1
Mitt tips: Larry blir spelande assisterande tränare. Vad får jag för odds ? Hur ska du få bort Tobbe från båset..(där han f ö inte hör hemma..)? Jag undrar också hur det blir med Tobbe i båset nästa år. Denna diskussion har vi haft innan, men jag tycker fortfarande att sportchefen inte ska vara i båset.
|
|
|
Post by jonnie on Mar 26, 2008 10:55:25 GMT 1
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 26, 2008 11:28:20 GMT 1
Hur är det med Micke Nilssons kontrakt? Det var väl bara på 1 år?
|
|
|
Post by S on Mar 26, 2008 12:33:05 GMT 1
TTT AAA III FFF
|
|
|
Post by Nicke Nyfiken on Mar 26, 2008 13:52:22 GMT 1
Där har ni en riktigt bra målvakt, har sett honom i Mariestad BOIS under tiden han spelade där... håller enligt mig god allsvensk klass vilket ni lär behöva för att på sikt bli ett topplag i Div 1 likt Troja Ljungby för att ta ett exempel, deras målis är ju alldeles för bra för ettan. lycka till på resan upp i seriesystemen... FORZA Grästorp
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 26, 2008 14:00:02 GMT 1
TTT AAA III FFF Haha....ja, du milde..inte helt oväntat.... Men det verkar vara en grym lirare...
|
|
|
Post by Chuck Bass on Mar 26, 2008 14:25:44 GMT 1
Finns faktiskt inte en chans där . Kanske om KHK avancerar till Allsvenskan om något år . Han känner ju en hel del spelare som lirar här nu .
|
|