|
Post by HF on Oct 11, 2008 20:44:43 GMT 1
Så här ligger det till. Har läst på olika ställen ikväll att KHK stänger ner sitt forum efter förlusten mot GIK. KHK har inget forum, ej heller Blackbugs. Forumet är ett oberoende forum som tillhör mig, inte ens medlem i KHK eller Blackbugs. Efter matchen igår skulle jag göra lite ändringar på forumet som ni märker, stängde då ner det under tiden men fick annat i tankarna så jag glömde bort att jag stängt ner det och att jag skulle göra vissa ändringar.
Idag har jag varit igång från morgon till kväll med att byta fönster och annat i mitt hus, har även haft hela tomten uppgräven så att jag inte öppnat forumet under dagen beror på att jag inte ens haft tid att tänka på det.
Att folk gottar sig på OIK´s supporterforum och diverse andra ställen typ blt för att KHK har stängt sitt forum under en förlust är ju bara att bjuda på....
Sen har jag en önskan av er, kan vi hålla en liten godare ton här på forumet. Kritik ska få förekomma, självklart, men det räckar att skriva det en gång precis som det räcker att svara en gång, resterande dialog kan föras på pm om man inte är överrens. Vi behöver ej heller kalla varandra diverse tillmälen. Vi håller på vårat lag både positiv och negativ, kom ihåg det, vi har bara olika syn på saker och ting och behöver inte bli ovänner för det.
Så bättring nu annars får jag väl helt enkelt banna lite då och då för att lugna ner saker.
|
|
|
Post by Ragulin on Oct 11, 2008 20:58:08 GMT 1
Det är ett slit HF med hus! Kämpa på, lite abstinens har man dock haft:)
|
|
|
Post by sektiong on Oct 11, 2008 21:02:09 GMT 1
Ja fy fan för och ha sin tomt uppgrävd, jag höll på med sånt för ett år sedan. Kämpa på HF, jag vet att det står mycket tråkigheter på andra forum och som anonyma kommentarer på blt och sydöstran. Låt oss inte påverkas av detta. Nu kör vi!
|
|
|
Post by HF on Oct 11, 2008 21:20:14 GMT 1
Ja fy fan för och ha sin tomt uppgrävd, jag höll på med sånt för ett år sedan. Kämpa på HF, jag vet att det står mycket tråkigheter på andra forum och som anonyma kommentarer på blt och sydöstran. Låt oss inte påverkas av detta. Nu kör vi! Jo det blev en stor grej av detta att jag glömde öppna...haha de fick gotta sig ett dygn i alla fall i tron att klubben lagt locket på...
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 11, 2008 21:20:58 GMT 1
Så här ligger det till. Har läst på olika ställen ikväll att KHK stänger ner sitt forum efter förlusten mot GIK. KHK har inget forum, ej heller Blackbugs. Forumet är ett oberoende forum som tillhör mig, inte ens medlem i KHK eller Blackbugs. Efter matchen igår skulle jag göra lite ändringar på forumet som ni märker, stängde då ner det under tiden men fick annat i tankarna så jag glömde bort att jag stängt ner det och att jag skulle göra vissa ändringar. Idag har jag varit igång från morgon till kväll med att byta fönster och annat i mitt hus, har även haft hela tomten uppgräven så att jag inte öppnat forumet under dagen beror på att jag inte ens haft tid att tänka på det. Att folk gottar sig på OIK´s supporterforum och diverse andra ställen typ blt för att KHK har stängt sitt forum under en förlust är ju bara att bjuda på.... Sen har jag en önskan av er, kan vi hålla en liten godare ton här på forumet. Kritik ska få förekomma, självklart, men det räckar att skriva det en gång precis som det räcker att svara en gång, resterande dialog kan föras på pm om man inte är överrens. Vi behöver ej heller kalla varandra diverse tillmälen. Vi håller på vårat lag både positiv och negativ, kom ihåg det, vi har bara olika syn på saker och ting och behöver inte bli ovänner för det. Så bättring nu annars får jag väl helt enkelt banna lite då och då för att lugna ner saker. Bra Trodde det var stängt av samma skäl som när börser faller 10% på en dag
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 11, 2008 21:21:47 GMT 1
Ja fy fan för och ha sin tomt uppgrävd, jag höll på med sånt för ett år sedan. Kämpa på HF, jag vet att det står mycket tråkigheter på andra forum och som anonyma kommentarer på blt och sydöstran. Låt oss inte påverkas av detta. Nu kör vi! Hittade polisen något då?
|
|
|
Post by Back to Front on Oct 11, 2008 22:02:17 GMT 1
En nergrävd hund kanske?
|
|