|
Post by primetime on Oct 13, 2008 11:55:43 GMT 1
Fick ett samtal från en hockeykompis igår kväll. Han håller egentligen inte på något av blekingelagen men han berättade följande:
Han har skrivit kommentarer på Miros Blogg ett par gånger
Har inte innehållit personangrepp eller dåligt språk Har skrivit ut mejladress
Hans kommentarer har trots detta inte blivit publicerade. Är det så att Miro sitter och sorterar och dumpar alla kommentarer som innehåller viss kritik mot KHK?
Jag fick veta var kommentarerna innehållit och jag tycker faktiskt att det varit på sin plats att svara eller åtminstone publicera dessa. Detta trodde jag inte om Miro! Känns lite pinsamt faktiskt med tanke på alla pekpinnar han själv kastar ur sig med jämna mellanrum!
Skärpning!
|
|
|
Post by oneandonly on Oct 13, 2008 11:59:15 GMT 1
Mr Primetime: Jag konstaterar att Du lägger ner mycket tid på att kritisera bloggar. Kanske dags att starta en egen.......
|
|
|
Post by Jason on Oct 13, 2008 12:01:33 GMT 1
Eller ta det med Miro direkt kanske...
|
|
|
Post by icingTAIF on Oct 13, 2008 16:55:39 GMT 1
det kan ju bli svårt att komma i kontakt med miro OM det är så att han rensar bland bloggkommentarerna...
|
|
|
Post by Jason on Oct 14, 2008 11:10:13 GMT 1
Mail finns ju...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 14, 2008 11:43:59 GMT 1
Självklart ska det inte censureras om det inte är grova saker!!
|
|
|
Post by primetime on Oct 20, 2008 14:56:55 GMT 1
Jag ifrågasätter inte stavhoppar-Miros fyskunskaper. Vad gäller hans egenskaper som radiopratare kan jag inte uttala mig då jag aldrig hört honom.
Frågan är väl mera hur mycket han vet om hockey?
Att döma av spelarnas prestationer börjar man ju mer och mer ifrågasätta den delen. KHK har ju sagt att man i princip har kunnat välja och vraka vilka spelare man vill ha. Hur kan dessa handplockade spelare visa upp så lite? Är de FEL tränade? Tränas de till att vara bra på stavhopp? Eller annan friidrott?
Bara en tanke från en okunnig supporter.
PS. Miro. Tycker mig ana att frekvensen på din blogg minskat. Lite trist i så fall eftersom det är nu KHK behöver dig, för "det är ju vi som är KHK"!
|
|
|
Post by charlie on Oct 20, 2008 15:00:46 GMT 1
Varför skriver du inte det på Miros Blogg? Då kan du ju få ett svar. Fast du kanske har gjort det?
|
|
|
Post by aslog on Oct 20, 2008 17:50:59 GMT 1
Frekvensen på Miros blogg har väl aldrig varit bra? Det har ju bara varit tolv miljarder olika gästbloggar med metaforer om hur bra KHK är...
|
|