|
Post by charlie on Oct 15, 2008 22:49:25 GMT 1
Varför bryr vi oss om deras forum? Är det inte smartare att surfa på Lakers och Stars. Jag menar bara att vi kanske ska titta framåt istället för bakåt?
|
|
|
Post by elitserien2010 on Oct 23, 2008 11:13:44 GMT 1
KHK är inte folkets lag nånstans utanför Karlskrona vad jag vet, avskydda överallt. Lag som försöker köpa sig till snabb framgång vinner inga hockeyhjärtan.
Personligen orkar jag inte bevaka tvåan. Men man kan väl ana att KHK inte är folkets lag i Mörrum/Karlshamn[/quote]
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 23, 2008 11:35:04 GMT 1
KHK är inte folkets lag nånstans utanför Karlskrona vad jag vet, avskydda överallt. Lag som försöker köpa sig till snabb framgång vinner inga hockeyhjärtan. Personligen orkar jag inte bevaka tvåan. Men man kan väl ana att KHK inte är folkets lag i Mörrum/Karlshamn [/quote] Vilket bullshit, säg ett lag i de högre som inte har värvat tills sig framgång. Alla lag på denna nivå måste värva spelare. Vilket lag håller du på?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 23, 2008 14:05:36 GMT 1
KHK är inte folkets lag nånstans utanför Karlskrona vad jag vet, avskydda överallt. Lag som försöker köpa sig till snabb framgång vinner inga hockeyhjärtan. Personligen orkar jag inte bevaka tvåan. Men man kan väl ana att KHK inte är folkets lag i Mörrum/Karlshamn [/quote] Det är klart vi är avskydda, det stinker avundsjuka lång väg, därför är vi hatade Det är klart man måste värva spelare för att få ett slagkraftigt lag, särskilt med den målsättningen KHK har.
|
|
|
Post by qedaaa on Oct 23, 2008 21:45:46 GMT 1
Äh dom är avundsjuka för att ni puttade ner dom i tvåan. Men de ska dom ha
|
|