|
Post by Basbatten on Oct 13, 2008 19:51:41 GMT 1
Det var ett tag sedan jag var inne hos laxarna. Idag gjorde jag ett besök och noterade tråden "KHK". Du milde himmel hur ett gäng inbitna (inskränkta) Goisare kan kasta sig över KHK. Jag trodde inte detta kan jag säga. Otroligt vilken skadeglädje som frodas. Bortom de flesta gränser. Att dom bara orkar. Fan, en annan som hoppas på framgång för Mörrum och KRIF i tvåan och en viss grannsämja och Blekinge-samhörighet, man blir alldeles konfys. Så ta mej tusan att jag kommer att sänka mig till den nivån. Jag önskar Mörrums GOIS och Kallinge/Ronneby IF lycka till i div 2 och vad Goiset beträffar så beklagar jag att ni har en sådan supporterklick. Väx upp för fasen!
|
|
|
Post by HF on Oct 13, 2008 20:19:16 GMT 1
Det var ett tag sedan jag var inne hos laxarna. Idag gjorde jag ett besök och noterade tråden "KHK". Du milde himmel hur ett gäng inbitna (inskränkta) Goisare kan kasta sig över KHK. Jag trodde inte detta kan jag säga. Otroligt vilken skadeglädje som frodas. Bortom de flesta gränser. Att dom bara orkar. Fan, en annan som hoppas på framgång för Mörrum och KRIF i tvåan och en viss grannsämja och Blekinge-samhörighet, man blir alldeles konfys. Så ta mej tusan att jag kommer att sänka mig till den nivån. Jag önskar Mörrums GOIS och Kallinge/Ronneby IF lycka till i div 2 och vad Goiset beträffar så beklagar jag att ni har en sådan supporterklick. Väx upp för fasen! Du var inte inne där i vintras förstår jag. Då förpestade några khksupporters deras forum och jag förstår skadeglädjen.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 13, 2008 21:08:43 GMT 1
Ett stycke patetiska bittra människor, låt dom hållas....
|
|
|
Post by Les Paul on Oct 13, 2008 21:36:14 GMT 1
Det var ett tag sedan jag var inne hos laxarna. Idag gjorde jag ett besök och noterade tråden "KHK". Du milde himmel hur ett gäng inbitna (inskränkta) Goisare kan kasta sig över KHK. Jag trodde inte detta kan jag säga. Otroligt vilken skadeglädje som frodas. Bortom de flesta gränser. Att dom bara orkar. Fan, en annan som hoppas på framgång för Mörrum och KRIF i tvåan och en viss grannsämja och Blekinge-samhörighet, man blir alldeles konfys. Så ta mej tusan att jag kommer att sänka mig till den nivån. Jag önskar Mörrums GOIS och Kallinge/Ronneby IF lycka till i div 2 och vad Goiset beträffar så beklagar jag att ni har en sådan supporterklick. Väx upp för fasen! Du var inte inne där i vintras förstår jag. Då förpestade några khksupporters deras forum och jag förstår skadeglädjen. Du vet liksom jag att hatet sitter djupare än så. Du har inte hört det senaste om Nisse spader, KHKs förluster har gjort hans liv lite gladare. Nu "pratar" han gärna hockey igen.
|
|
|
Post by HF on Oct 14, 2008 6:30:50 GMT 1
Du var inte inne där i vintras förstår jag. Då förpestade några khksupporters deras forum och jag förstår skadeglädjen. Du vet liksom jag att hatet sitter djupare än så. Du har inte hört det senaste om Nisse spader, KHKs förluster har gjort hans liv lite gladare. Nu "pratar" han gärna hockey igen. Jo men han får fortfarande titta på div 2 hockey!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 14, 2008 7:22:47 GMT 1
Jag önskar KRIF lycka till, men inte Mörrum!
Hellre förlorar jag hälften av matcherna i ettan, än vinner allt i div.2.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 14, 2008 7:25:14 GMT 1
Det var ett tag sedan jag var inne hos laxarna. Idag gjorde jag ett besök och noterade tråden "KHK". Du milde himmel hur ett gäng inbitna (inskränkta) Goisare kan kasta sig över KHK. Jag trodde inte detta kan jag säga. Otroligt vilken skadeglädje som frodas. Bortom de flesta gränser. Att dom bara orkar. Fan, en annan som hoppas på framgång för Mörrum och KRIF i tvåan och en viss grannsämja och Blekinge-samhörighet, man blir alldeles konfys. Så ta mej tusan att jag kommer att sänka mig till den nivån. Jag önskar Mörrums GOIS och Kallinge/Ronneby IF lycka till i div 2 och vad Goiset beträffar så beklagar jag att ni har en sådan supporterklick. Väx upp för fasen! Personligen orkar jag inte bevaka tvåan. Men man kan väl ana att KHK inte är folkets lag i Mörrum/Karlshamn
|
|
zingo
Ungdomslirare
|
Post by zingo on Oct 14, 2008 9:42:57 GMT 1
KHKinmylife säger jag bara.. det är sådana KHKsupportrar som får Mörrums supportrar att hugga!! Likadant var det i vintras. Nej ni, lite ödmjukhet från KHks sida så kommer ni även bli bemötta på samma sätt. En person som KHKinmylife förstör bara för er.
|
|
|
Post by jompa on Oct 14, 2008 9:51:48 GMT 1
Vad är det som säger att han eller hon är KHk:are?
|
|
zingo
Ungdomslirare
|
Post by zingo on Oct 14, 2008 11:48:11 GMT 1
Vad är det som säger att han eller hon är KHk:are? Jag kan bara gå efter vad personen i fråga själv sagt. Men OM personen i fråga inte skulle vara KHKare så drabbar det er iafl när han/hon isåfall smutsar ner er förening med dom idiotuttalnden han/hon gör
|
|
|
Post by jompa on Oct 14, 2008 13:16:12 GMT 1
Trist tycker jag.
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 14, 2008 21:15:30 GMT 1
KHKinmylife säger jag bara.. det är sådana KHKsupportrar som får Mörrums supportrar att hugga!! Likadant var det i vintras. Nej ni, lite ödmjukhet från KHks sida så kommer ni även bli bemötta på samma sätt. En person som KHKinmylife förstör bara för er. Jag undrar vilka det var som började? Vilka var det som var ödmjuka för ett år sedan när Gojset spelade i en högre serie? Det är inte mer än rätt att de får tillbaka.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 14, 2008 22:39:42 GMT 1
Enligt mig är det ge och ta, mig veterligen så skrivs det en hel del om KHKs förluster och medgångssuportrar! Vad var det för hemskt den här människan nu skrivit? Tror inte man ska dra för stora paraleller med hans åsikter och övriga KHK fans åsikter.
|
|
zingo
Ungdomslirare
|
Post by zingo on Oct 15, 2008 9:39:00 GMT 1
Enligt mig är det ge och ta, mig veterligen så skrivs det en hel del om KHKs förluster och medgångssuportrar! Vad var det för hemskt den här människan nu skrivit? Tror inte man ska dra för stora paraleller med hans åsikter och övriga KHK fans åsikter. Jag drog bara en paralell på ert gnällande om Mörrums forum och dess uspportrar. KHK har stora jävla stolpskott med vilket alla lag har. Så det är inte bara Mörrum som är "svin" i frågan.
|
|
|
Post by pILLY on Oct 15, 2008 10:05:51 GMT 1
Enligt mig är det ge och ta, mig veterligen så skrivs det en hel del om KHKs förluster och medgångssuportrar! Vad var det för hemskt den här människan nu skrivit? Tror inte man ska dra för stora paraleller med hans åsikter och övriga KHK fans åsikter. Jag drog bara en paralell på ert gnällande om Mörrums forum och dess uspportrar. KHK har stora jävla stolpskott med vilket alla lag har. Så det är inte bara Mörrum som är "svin" i frågan. Vi i Black Pigs har det största svinet. Vår ordförande, han går även under namnet "Galten" ! ;D
|
|