|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 28, 2006 22:02:29 GMT 1
Hittade denna gamla tråd! Tycker att Anhlund har spelat upp sig mångfalldigt jämtemot förra säsongen och ser han som en av de mest tongivande av försvarna! Önskade bara lite mer fysiskt spel från honom! Framför allt gillar jag att han är skottvillig och ofta kör "one-timers".... Japp håller med. Han verkar vara den ende som inte behöver "lägga tillrätta". Har han månne videostuderat Görans namne Brett? ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 29, 2006 7:58:15 GMT 1
Brett Hall? ;D
|
|
|
Post by pirre on Sept 29, 2006 8:05:09 GMT 1
Kanske en utvandrad släkting!!
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Sept 29, 2006 9:41:48 GMT 1
Jag håller med. Ahnlund har tagist sig rejält. Han skall bara fortsätta att leverera pucken snabbare och smälla på lite mer. Inställningen "ingen jävel skall in i min zon" hade hjälpt honom en hel del på traven. Det är gott att se att det finns konkurrans om 6 backlplatsen. Hittade denna gamla tråd! Tycker att Anhlund har spelat upp sig mångfalldigt jämtemot förra säsongen och ser han som en av de mest tongivande av försvarna! Önskade bara lite mer fysiskt spel från honom!
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 29, 2006 10:17:56 GMT 1
Visst har han förbättrat sig men är fortfarande lite för feg i vissa situationer. Håller med, tycker dessutom att han är väldigt ojämn. Värvar kanoninsatser med mindre bra matcher. Men visst har han möjlighet att bli sjätte back.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 29, 2006 10:19:13 GMT 1
Hoppas att han får tipps från macke ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 29, 2006 11:18:31 GMT 1
Hoppas att han får tipps från macke ;D Lite Macke-Bonk! ;D
|
|
|
Post by newman on Sept 29, 2006 17:51:21 GMT 1
Tycker han tagit sig flera klasser...
|
|
|
Post by Iceman on Sept 29, 2006 18:40:30 GMT 1
Ja minst 2
|
|
|
Post by newman on Sept 29, 2006 19:20:26 GMT 1
el 3....
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 29, 2006 23:32:02 GMT 1
Tycker han tagit sig flera klasser... Sedan förra gången du kritiserade honom? Har du hört talas om ordspråket; vänder kappan efter vinden?
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 30, 2006 7:35:38 GMT 1
Tycker han tagit sig flera klasser... Sedan förra gången du kritiserade honom? Har du hört talas om ordspråket; vänder kappan efter vinden? Eller Reinfeldtare som det numera kallas. Finns måmga sån här
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 30, 2006 7:37:33 GMT 1
Jag har hört ett rykte om att det finns ett gäng dåliga förlorare här inne, stämmer det ? ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 30, 2006 9:08:17 GMT 1
Sedan förra gången du kritiserade honom? Har du hört talas om ordspråket; vänder kappan efter vinden? Eller Reinfeldtare som det numera kallas. Finns måmga sån här De flesta av oss kritiserar spelarna efter deras prestationer! Spelar de dåligt säger vi det, spelar de bra säger vi de!! Svårare är det inte. Sen är det väl upp till var och en att bedöma vad som är bra och dåligt? Jag tyckte att Ahnlund var ganska blek förra året men blev glatt överraskad över hans spel i år. Är det att vända kappan efter vinden?
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 30, 2006 10:09:34 GMT 1
Eller Reinfeldtare som det numera kallas. Finns måmga sån här De flesta av oss kritiserar spelarna efter deras prestationer! Spelar de dåligt säger vi det, spelar de bra säger vi de!! Svårare är det inte. Sen är det väl upp till var och en att bedöma vad som är bra och dåligt? Jag tyckte att Ahnlund var ganska blek förra året men blev glatt överraskad över hans spel i år. Är det att vända kappan efter vinden? Tja man brukar bli lite blek av hjärtmuskelinflammation
|
|