|
Post by hockeyfrilla on Feb 18, 2006 18:59:11 GMT 1
Tycker Ahnlund har gjort en riktigt bra comback. Kul att se att han har kämpat till sig en plats i A-laget.
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 18, 2006 19:08:41 GMT 1
Tycker Ahnlund har gjort en riktigt bra comback. Kul att se att han har kämpat till sig en plats i A-laget. Klart positivt att han är tillbaka. Om han kan hålla sin plats när Jimmy och förhoppningsvis Koffa kommer tillbaka är väl ytterst tveksamt.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 18, 2006 19:30:43 GMT 1
Tycker Ahnlund har gjort en riktigt bra comback. Kul att se att han har kämpat till sig en plats i A-laget. Klart positivt att han är tillbaka. Om han kan hålla sin plats när Jimmy och förhoppningsvis Koffa kommer tillbaka är väl ytterst tveksamt. Håller med dig där kraftwerk, ytterst tveksamt.
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 18, 2006 19:32:34 GMT 1
Tycker Ahnlund har gjort en riktigt bra comback. Kul att se att han har kämpat till sig en plats i A-laget. Håller med! Tycker han har varit riktigt bra.
|
|
|
Post by HF on Feb 18, 2006 20:50:06 GMT 1
Klart positivt att han är tillbaka. Om han kan hålla sin plats när Jimmy och förhoppningsvis Koffa kommer tillbaka är väl ytterst tveksamt. Håller med dig där kraftwerk, ytterst tveksamt. håller med er båda, men jag tycker verkligen han har höjt sig ordentligt. Han tar för sig mer i det fysiska spelet.
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 19, 2006 0:06:43 GMT 1
Borde han då inte ta plats före Mackan och Bobben?
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 19, 2006 1:06:55 GMT 1
Borde han då inte ta plats före Mackan och Bobben? Självklart! Det hoppas jag verkligen att han gör!
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 19, 2006 8:02:41 GMT 1
Borde han då inte ta plats före Mackan och Bobben? Självklart! Det hoppas jag verkligen att han gör! Tror Bobben kommer att användas som forward i fortsättningen. Pavol, Koffa, Jimmy, Hjelm, Stefan lär han inte flytta på. Skulle vara Macke han kan konkurrera med. Macke känns dock lite pålitligare defensivt än Ahnlund. Offensivt är ju Ahnlund klart bättre.
|
|
|
Post by HF on Feb 19, 2006 12:22:18 GMT 1
Borde han då inte ta plats före Mackan och Bobben? bobben har ju spelat forward senaste matcherna och gjort det bra!
|
|
|
Post by newman on Feb 19, 2006 20:35:45 GMT 1
Kan bara instämma i ovan talare. Tycker han har gjort det kanon,till trots att han ej har kunnat träna på hela hösten. Men om han är bland de 6 är väl tveksamt....
|
|
|
Post by Iceman on Feb 19, 2006 23:35:11 GMT 1
Jodå det är han !!
|
|
|
Post by newman on Feb 20, 2006 9:41:27 GMT 1
njjjjaaaa. hjelm,jimmy,pavlo,coffa,macke......... jo kanske.
|
|
|
Post by HF on Feb 21, 2006 18:55:44 GMT 1
Tycker Ahnlund har gjort en riktigt bra comback. Kul att se att han har kämpat till sig en plats i A-laget. vad jag har hört så hör Läderpiskan och Hockeyfrillan ihop på något sätt. Med tankte på Läderpiskans avatar så kan man ju undra vad dom leker för lekar....
|
|
|
Post by pirre on Feb 22, 2006 7:56:25 GMT 1
Tycker Ahnlund har gjort en riktigt bra comback. Kul att se att han har kämpat till sig en plats i A-laget. vad jag har hört så hör Läderpiskan och Hockeyfrillan ihop på något sätt. Med tankte på Läderpiskans avatar så kan man ju undra vad dom leker för lekar.... Eller vad chefen har för tankar
|
|
|
Post by Läderpiskan on Feb 22, 2006 12:35:50 GMT 1
Tycker Ahnlund har gjort en riktigt bra comback. Kul att se att han har kämpat till sig en plats i A-laget. vad jag har hört så hör Läderpiskan och Hockeyfrillan ihop på något sätt. Med tankte på Läderpiskans avatar så kan man ju undra vad dom leker för lekar.... Vill du vara med?Ju fler desto bättre
|
|