|
Post by Iceman on Feb 22, 2006 19:41:29 GMT 1
Självklart där...
|
|
|
Post by pirre on Feb 23, 2006 9:33:40 GMT 1
Självklart där... Ni skulle må då va
|
|
|
Post by Merry on Feb 23, 2006 9:45:37 GMT 1
Det säger ju mer om din sexuella läggning än om en match i säg. Såg Rooth på Tv, hon såg manligare ut en många i KHKs A-lag som knappt fått skägg, Så hoppa du i säng men du blir nog själv...
|
|
|
Post by pirre on Feb 23, 2006 9:52:23 GMT 1
Det säger ju mer om din sexuella läggning än om en match i säg. Såg Rooth på Tv, hon såg manligare ut en många i KHKs A-lag som knappt fått skägg, Så hoppa du i säng men du blir nog själv... Vi får ju ursäkta newman han e ju öbo ;D
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Feb 23, 2006 11:17:52 GMT 1
Vilket skämt JJB! Rent hypotetiskt hade KHK spelat byxremmarna ur det ryska OS laget! Norberg hade visat vägen vid nedsläpp tryckt till primadonnan Kovalev vid nedsläpp så denne både tappat hjälmen och fattningen därefter hade Koffa Andersén åkt upp Norberg i rygg slashat Kasparatis i knävecket som just kommit ditflygande, sjafsat med domarn och åkt på ett matchstraff och som då samtidigt satt prägel på matchen! Då säger ni att Ovechkin kan ingen stoppa då säger jag, sätt Valko i ryggen på vederbörande och denne skall ha mycket tur om han ens lyckas avfyra ett skott inanför offensiv blå! Näää mitt kära KHK viker inte ner sig på något sätt mot något motstånd so ever! THATS IT!
Tog det som en förolämpning att jämföra KHK mot ett damlag! Att ens tänka tanken, Fy skäms!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 23, 2006 11:49:41 GMT 1
Jag var bara nyfiken på vad ni tror resulatet skulle bliva om denna match spelats. Dels med ishockeyregler, dels med damishockeyregler. Det var absolut inte meningen att förolämpa någon och speciellt inte dig, templet.
|
|
|
Post by newman on Feb 23, 2006 18:58:32 GMT 1
Det säger ju mer om din sexuella läggning än om en match i säg. Såg Rooth på Tv, hon såg manligare ut en många i KHKs A-lag som knappt fått skägg, Så hoppa du i säng men du blir nog själv... Vi får ju ursäkta newman han e ju öbo ;D Likaså du ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Merry on Feb 24, 2006 10:29:47 GMT 1
Det säger ju mer om din sexuella läggning än om en match i säg. Såg Rooth på Tv, hon såg manligare ut en många i KHKs A-lag som knappt fått skägg, Så hoppa du i säng men du blir nog själv... Vi får ju ursäkta newman han e ju öbo ;D Då förstår jag, han är väl glad om han slipper gifta sig med sin kusin
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 7, 2006 10:53:26 GMT 1
Kim Martin från damkronorna blir första kvinna att spela tävlingmatch i sverige så högt upp som allsvenskan. Kim ska spela med Malmö Redhawks i matchen mot Bofors den 8:e mars!
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Mar 7, 2006 10:57:39 GMT 1
20-0
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 7, 2006 12:15:56 GMT 1
Kan vara värt en 500 spänn på Bofors, ger minst 3 ggr pengarna. Martin lär ju läcka som ett såll.
|
|
|
Post by Merry on Mar 7, 2006 12:51:57 GMT 1
Glöm inte att Kim Martin var den som förde vårt Sverige till ett OS-silver.
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Mar 7, 2006 13:22:35 GMT 1
Det är oerhört stor skillnad på dam och herrhockey. Jag tror att våra juniorer slår dem med två siffrigt. Däremot så är det en annan sak om man bara tittar på målvakterna. Även om tjejerna inte kommer upp på någon elitnivå så skall det bli roligt idag och se hur Kim Martin klarar sig i allsvenskan med MIF. Jag var bara nyfiken på vad ni tror resulatet skulle bliva om denna match spelats. Dels med ishockeyregler, dels med damishockeyregler. Det var absolut inte meningen att förolämpa någon och speciellt inte dig, templet.
|
|
|
Post by Merry on Mar 8, 2006 12:06:10 GMT 1
Bet365 ge 6.00 i odds på bofors. Där har du något att spela på templet
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 4, 2006 20:28:42 GMT 1
När jag såg damhockeyfinalen idag snackade de om nån/några spelare som spelade herrhockey i div. 2. Därför undrar jag vad ni tror resultatet hade blivit om de mött vårt kära KHK? a/ med damregler b/ med herregler På a/ svarar jag "förlust" p.g.a. fyllt utvisningsbås. På b/ svarar jag "vet i f-n" Du och dina trådar
|
|