|
Post by Sir Ironpants on Nov 5, 2008 20:25:10 GMT 1
Bästa med NHL08 var att jag alltid spöande Player80 ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 6, 2008 9:48:00 GMT 1
Där ser man vad olika det är. Vissa spel gillar jag att lira på datorn. Däremot NHL tycker jag är ett konsolspel (bättre känsla) och gärna på större Lcd/Plasma tv. Håller med dig oao.. fattar inte hur folk klarar av att spela sportspel.. och specielt då NHL på datorn.. ingen känsla för fem öre.. Klart att det blir med konsol-inriktat, vad ska du annars styra klubban med? Pil-tangenterna? Wow, vilken känsla ^^ Ja, piltangenterna. Sen använder jag A,S,D,W,E,R,X,C för de olika momenten. Funkar hur bra som helst om man är van. Jag började lira NHL innan serien ens var påtänkt till konsol. Har NHL 95-2007 till PC. Fast 2007 spelade jag aldrig då man inte kunde ändra tangenterna som man ville ha dem. Vet att detta fixades till 2008, men då hade jag redan tröttnat. Vill man ha större skärm, är det bara att köra med TV-skärmen istället för dator-skärmen. Men jag gillar det inte alls. Tappar bara kontrollen då. Dessutom blir det alltid sämre grafik ju större skärm man har.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 6, 2008 10:40:19 GMT 1
Innan serien var påtänkt till konsol? Vänta hallå stopp lite här. NES? SNES? SEGA?
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 6, 2008 11:50:00 GMT 1
Vet att det fanns hockeyspel, men var det samma spel som på PC då?
Hur som helst, inte uppvuxen med konsol. Har inte ägt någon i hela mitt liv. Så PC blev bara naturligt.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 6, 2008 11:51:19 GMT 1
Hur som helst, inte uppvuxen med konsol. Har inte ägt någon i hela mitt liv. Så PC blev bara naturligt. Vilken planet kommer du ifrån?!
|
|