|
AIK
Nov 11, 2008 17:40:11 GMT 1
Post by chilipulver on Nov 11, 2008 17:40:11 GMT 1
Jävla skitlag och jävla skitsupportrar! Då är det fan bättre med lite kritiska röster på ett forum! Jag ska gå med något AIK plagg på onsdag. Kom gärna fram och berätta för mig vilken skitsupporter jag är då. Ser jag dig så lovar jag!
|
|
|
AIK
Nov 11, 2008 18:22:39 GMT 1
Post by redondo on Nov 11, 2008 18:22:39 GMT 1
Jävla skitlag och jävla skitsupportrar! Då är det fan bättre med lite kritiska röster på ett forum! Jag ska gå med något AIK plagg på onsdag. Kom gärna fram och berätta för mig vilken skitsupporter jag är då. Är inte AIK jävligt bra på basket (eller är det ALVIK)
|
|
|
AIK
Nov 11, 2008 18:48:36 GMT 1
Post by hinken on Nov 11, 2008 18:48:36 GMT 1
Jag ska gå med något AIK plagg på onsdag. Kom gärna fram och berätta för mig vilken skitsupporter jag är då. Är inte AIK jävligt bra på basket (eller är det ALVIK) Du tänker nog på Solna vikings
|
|
|
AIK
Nov 11, 2008 19:39:22 GMT 1
Post by redondo on Nov 11, 2008 19:39:22 GMT 1
Är inte AIK jävligt bra på basket (eller är det ALVIK) Du tänker nog på Solna vikings Jag tänker nog inte alls,Jag mår bara illa utav att en dialog om AIK får förekomma på detta forum.
|
|
|
AIK
Nov 11, 2008 20:13:29 GMT 1
Post by Supertramp on Nov 11, 2008 20:13:29 GMT 1
...och så köper man precis ALLT vad tidningen skriver. Vilka jävla byfånar som skriver här inne alltså. Ni kommer aldrig någonsin förstå hur jävla mycket den där skitiga föreningen AIK betyder för deras egna supportrar. Vi snackar inte om någon "Youngblood" som varit supporter till ett hypat hockeylag i 3 år. Vi pratar om personer som levt med sitt lag 24 timmar om dagen, 7 dagar i veckan, 365 dagar om året under hela sina liv.
När deras förening nu PISSAR sina EGNA supportrar rätt i ansiktet så är det inget mer än supportrarnas skyldighet att visa sitt missnöje. Inte så sitta som ett par jävla nötter och klaga på ett internetforum där ens åsikter ändå inte komma att påverka någonting.
AIK är en storklubb på grund av sina supportrar. De har inga sportsliga meriter som IFK Göteborg eller Malmö FF. Är AIKs styrelse så jävla inkompetent att de går sina supportrar bakom ryggen så bör de genast leta efter nya jobb.
Fyfan vad oinsatta tyckare gör mig förbannad. Fortsätt ni bilda era uppfattningar efter vad som skrivs i kvällstidningarna, någon vacker dag kommer ni förhoppningsvis fatta att deras syfte endast är att sälja lösnummer. Och iom sveriges nuvarande moralpanik mot ENGAGERADE fotbollssupportrar, som är ett större hot mot samhället än pedofiler och våldtäcksmänn, så har vår kära mediakår insett att allt som handlar om huliganer (ja ni vet, precis allt som går på fotboll) säljer som smör i solen så går överdrifterna i samma spår.
|
|
|
AIK
Nov 11, 2008 20:24:47 GMT 1
Post by chilipulver on Nov 11, 2008 20:24:47 GMT 1
Haha Supertramp din loser. Du är nog en sån som studerar kapitlet RÄTTSHJÄLP på den mest egendomliga supportersidan ever: sverigescenen.com/
|
|
|
AIK
Nov 11, 2008 20:29:33 GMT 1
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 11, 2008 20:29:33 GMT 1
...och så köper man precis ALLT vad tidningen skriver. Vilka jävla byfånar som skriver här inne alltså. Ni kommer aldrig någonsin förstå hur jävla mycket den där skitiga föreningen AIK betyder för deras egna supportrar. Vi snackar inte om någon "Youngblood" som varit supporter till ett hypat hockeylag i 3 år. Vi pratar om personer som levt med sitt lag 24 timmar om dagen, 7 dagar i veckan, 365 dagar om året under hela sina liv. När deras förening nu PISSAR sina EGNA supportrar rätt i ansiktet så är det inget mer än supportrarnas skyldighet att visa sitt missnöje. Inte så sitta som ett par jävla nötter och klaga på ett internetforum där ens åsikter ändå inte komma att påverka någonting. AIK är en storklubb på grund av sina supportrar. De har inga sportsliga meriter som IFK Göteborg eller Malmö FF. Är AIKs styrelse så jävla inkompetent att de går sina supportrar bakom ryggen så bör de genast leta efter nya jobb. Fyfan vad oinsatta tyckare gör mig förbannad. Fortsätt ni bilda era uppfattningar efter vad som skrivs i kvällstidningarna, någon vacker dag kommer ni förhoppningsvis fatta att deras syfte endast är att sälja lösnummer. Och iom sveriges nuvarande moralpanik mot ENGAGERADE fotbollssupportrar, som är ett större hot mot samhället än pedofiler och våldtäcksmänn, så har vår kära mediakår insett att allt som handlar om huliganer (ja ni vet, precis allt som går på fotboll) säljer som smör i solen så går överdrifterna i samma spår. Visst är det grymt engagerade supportrar vi pratar om men frågan är hur de vet vad som är bäst för klubben? FB och övriga supportrar älskar Norling med all rätt men vad säger att han är bästa tränaren för AIK? Om nu AIK tar SMguld utan Norling nästa år, vem hade då rätt styrelsen eller supportrarna? Norling har väl ändå fått chansen i några år! Supportrar har alltid rätt att framföra sina åsikter då det är dessa som är klubbens själ. Men om man inte litar på att klubben gör sitt bästa för framtiden får man engagera sig i klubben och påverka denna innifrån.
|
|
|
AIK
Nov 11, 2008 20:54:49 GMT 1
Post by aslog on Nov 11, 2008 20:54:49 GMT 1
...och så köper man precis ALLT vad tidningen skriver. Vilka jävla byfånar som skriver här inne alltså. Ni kommer aldrig någonsin förstå hur jävla mycket den där skitiga föreningen AIK betyder för deras egna supportrar. Vi snackar inte om någon "Youngblood" som varit supporter till ett hypat hockeylag i 3 år. Vi pratar om personer som levt med sitt lag 24 timmar om dagen, 7 dagar i veckan, 365 dagar om året under hela sina liv. När deras förening nu PISSAR sina EGNA supportrar rätt i ansiktet så är det inget mer än supportrarnas skyldighet att visa sitt missnöje. Inte så sitta som ett par jävla nötter och klaga på ett internetforum där ens åsikter ändå inte komma att påverka någonting. AIK är en storklubb på grund av sina supportrar. De har inga sportsliga meriter som IFK Göteborg eller Malmö FF. Är AIKs styrelse så jävla inkompetent att de går sina supportrar bakom ryggen så bör de genast leta efter nya jobb. Fyfan vad oinsatta tyckare gör mig förbannad. Fortsätt ni bilda era uppfattningar efter vad som skrivs i kvällstidningarna, någon vacker dag kommer ni förhoppningsvis fatta att deras syfte endast är att sälja lösnummer. Och iom sveriges nuvarande moralpanik mot ENGAGERADE fotbollssupportrar, som är ett större hot mot samhället än pedofiler och våldtäcksmänn, så har vår kära mediakår insett att allt som handlar om huliganer (ja ni vet, precis allt som går på fotboll) säljer som smör i solen så går överdrifterna i samma spår. Visst är det grymt engagerade supportrar vi pratar om men frågan är hur de vet vad som är bäst för klubben? FB och övriga supportrar älskar Norling med all rätt men vad säger att han är bästa tränaren för AIK? Om nu AIK tar SMguld utan Norling nästa år, vem hade då rätt styrelsen eller supportrarna? Norling har väl ändå fått chansen i några år! Supportrar har alltid rätt att framföra sina åsikter då det är dessa som är klubbens själ. Men om man inte litar på att klubben gör sitt bästa för framtiden får man engagera sig i klubben och påverka denna innifrån. Du menar alltså att de här supportrarna inte är engagerade i AIK? Intressant synsätt...
|
|
|
AIK
Nov 11, 2008 21:17:28 GMT 1
Post by redondo on Nov 11, 2008 21:17:28 GMT 1
Visst är det grymt engagerade supportrar vi pratar om men frågan är hur de vet vad som är bäst för klubben? FB och övriga supportrar älskar Norling med all rätt men vad säger att han är bästa tränaren för AIK? Om nu AIK tar SMguld utan Norling nästa år, vem hade då rätt styrelsen eller supportrarna? Norling har väl ändå fått chansen i några år! Supportrar har alltid rätt att framföra sina åsikter då det är dessa som är klubbens själ. Men om man inte litar på att klubben gör sitt bästa för framtiden får man engagera sig i klubben och påverka denna innifrån. Du menar alltså att de här supportrarna inte är engagerade i AIK? Intressant synsätt... Jag tror inte det var så han menade,utan att det är ett folk som gapar mycket men inte agerar,Nej ut och sälj frallor med er. Det ska bli kul att möta AIK i allsvenskan om ett par år,Undrar vilket lag alla kalskronitiska AIKare håller på då. FORZA KHK
|
|
|
AIK
Nov 11, 2008 21:24:45 GMT 1
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 11, 2008 21:24:45 GMT 1
Visst är det grymt engagerade supportrar vi pratar om men frågan är hur de vet vad som är bäst för klubben? FB och övriga supportrar älskar Norling med all rätt men vad säger att han är bästa tränaren för AIK? Om nu AIK tar SMguld utan Norling nästa år, vem hade då rätt styrelsen eller supportrarna? Norling har väl ändå fått chansen i några år! Supportrar har alltid rätt att framföra sina åsikter då det är dessa som är klubbens själ. Men om man inte litar på att klubben gör sitt bästa för framtiden får man engagera sig i klubben och påverka denna innifrån. Du menar alltså att de här supportrarna inte är engagerade i AIK? Intressant synsätt... Ha ha ha, du missade första meningen antar jag??? Menar att vill de påverka så får de komma in i klubben på något sätt, styrelse mm. Vet att det är svårt när klubben är bolagiserad.
|
|
|
AIK
Nov 11, 2008 21:53:55 GMT 1
Post by redondo on Nov 11, 2008 21:53:55 GMT 1
Du menar alltså att de här supportrarna inte är engagerade i AIK? Intressant synsätt... Ha ha ha, du missade första meningen antar jag??? Menar att vill de påverka så får de komma in i klubben på något sätt, styrelse mm. Vet att det är svårt när klubben är bolagiserad. Burnout Boulevard är riktigt bra!
|
|
|
AIK
Nov 11, 2008 22:08:08 GMT 1
Post by aslog on Nov 11, 2008 22:08:08 GMT 1
Du menar alltså att de här supportrarna inte är engagerade i AIK? Intressant synsätt... Ha ha ha, du missade första meningen antar jag??? Menar att vill de påverka så får de komma in i klubben på något sätt, styrelse mm. Vet att det är svårt när klubben är bolagiserad. Jag läste första meningen men jag tyckte hela första stycket mest var dravel så jag valde att ignorera det. Varken supportrarna eller styrelsen eller någon annan vet vad som är bäst. Det tycker jag är ganska uppenbart. Sen är det ju faktiskt ännu mer intressant att du menar att enbart styrelsen ska bestämma över klubben, speciellt i klubbar som AIK som inte är ett jävla skit utan sina supportrar. Spelare, tränare och styrelseledamöter byts ut, supportrarna stannar. Man ska inte jävlas med dem. Punkt.
|
|
|
AIK
Nov 11, 2008 22:25:31 GMT 1
Post by Supertramp on Nov 11, 2008 22:25:31 GMT 1
...och så köper man precis ALLT vad tidningen skriver. Vilka jävla byfånar som skriver här inne alltså. Ni kommer aldrig någonsin förstå hur jävla mycket den där skitiga föreningen AIK betyder för deras egna supportrar. Vi snackar inte om någon "Youngblood" som varit supporter till ett hypat hockeylag i 3 år. Vi pratar om personer som levt med sitt lag 24 timmar om dagen, 7 dagar i veckan, 365 dagar om året under hela sina liv. När deras förening nu PISSAR sina EGNA supportrar rätt i ansiktet så är det inget mer än supportrarnas skyldighet att visa sitt missnöje. Inte så sitta som ett par jävla nötter och klaga på ett internetforum där ens åsikter ändå inte komma att påverka någonting. AIK är en storklubb på grund av sina supportrar. De har inga sportsliga meriter som IFK Göteborg eller Malmö FF. Är AIKs styrelse så jävla inkompetent att de går sina supportrar bakom ryggen så bör de genast leta efter nya jobb. Fyfan vad oinsatta tyckare gör mig förbannad. Fortsätt ni bilda era uppfattningar efter vad som skrivs i kvällstidningarna, någon vacker dag kommer ni förhoppningsvis fatta att deras syfte endast är att sälja lösnummer. Och iom sveriges nuvarande moralpanik mot ENGAGERADE fotbollssupportrar, som är ett större hot mot samhället än pedofiler och våldtäcksmänn, så har vår kära mediakår insett att allt som handlar om huliganer (ja ni vet, precis allt som går på fotboll) säljer som smör i solen så går överdrifterna i samma spår. Visst är det grymt engagerade supportrar vi pratar om men frågan är hur de vet vad som är bäst för klubben? FB och övriga supportrar älskar Norling med all rätt men vad säger att han är bästa tränaren för AIK? Om nu AIK tar SMguld utan Norling nästa år, vem hade då rätt styrelsen eller supportrarna? Norling har väl ändå fått chansen i några år! Supportrar har alltid rätt att framföra sina åsikter då det är dessa som är klubbens själ. Men om man inte litar på att klubben gör sitt bästa för framtiden får man engagera sig i klubben och påverka denna innifrån. Visst, det är helt omöjligt att veta hur detta kommer te sig sportsligt nästa år. Nu har dock både spelarna och framförallt supportrarna, med AIK-alliansen (där Firman Boys inte ingår, för er Chili och er andra som inte kände till det) i spetsen ställt sig på Norlings sida. Styrelsens handlingar är inget annat än ett stort skämt.
|
|
|
AIK
Nov 11, 2008 22:52:30 GMT 1
Post by Supertramp on Nov 11, 2008 22:52:30 GMT 1
Haha Supertramp din loser. Du är nog en sån som studerar kapitlet RÄTTSHJÄLP på den mest egendomliga supportersidan ever: sverigescenen.com/Väl rutet!
|
|
|
AIK
Nov 11, 2008 23:31:14 GMT 1
Post by Medgångssupportern on Nov 11, 2008 23:31:14 GMT 1
Snacka om att dra ALLA över en och samma kam....
|
|