|
AIK
Nov 12, 2008 2:17:58 GMT 1
Post by mindriot on Nov 12, 2008 2:17:58 GMT 1
Ja att något luktar väldigt illa i AIK:s övre sikt behöver man inte vara hjärnkirurg för att lista ut. Om vi hade haft samma sak inom KHK så hade vi sett ett liknande scenarie. Kommer inte alla ihåg vissa påstådda hot mot en viss målvakt och en viss arenachef i våra egna led. Sport i vilket form som helst väcker starka känslor ( Kanske inte curling ). Det kan man bara se här på forumet. Att AIK alliansen går ut och visar ett starkt och bestämt motstånd mot skiten som är i rullning är väl inte så konstigt. Många som skriver här hade stått först i leden på en eventuell presskonf. om vi hade haft en liknande situation. Tycker att det är bra att supportrar sluter upp och engagerar sig när deras älskade klubb behandlar dom som idioter. Sedan att ta sig in i en klubbs styrelse och förändra därifrån är nog inte det enklaste, speciellt när inte alla håller varandra hårt om ryggen, som läget nu är i AIK. Sedan skall jag inte uttala mig om medlemmarnas kraft i AIK då jag inte har någon inblick hur bolaget ser ut. Annars borde väl alla som är medlemmar i AIK ha något att säga till om på ett årsmöte om styrelsens uppbyggnad? Men det låter jag vara osagt. Sedan att AIK - alliansen innehåller delar av supportrar som inte många här delar åsikter med är en helt annan sak.
|
|
|
AIK
Nov 12, 2008 5:48:35 GMT 1
Post by anticonnie on Nov 12, 2008 5:48:35 GMT 1
...och så köper man precis ALLT vad tidningen skriver. Vilka jävla byfånar som skriver här inne alltså. Ni kommer aldrig någonsin förstå hur jävla mycket den där skitiga föreningen AIK betyder för deras egna supportrar. Vi snackar inte om någon "Youngblood" som varit supporter till ett hypat hockeylag i 3 år. Förmodar att det är mig du menar, 3 år är det så länge??? Hmmm satt och kollade lite gamla papper på jobbet får någon månad sen och kollade upp att fan vi har sponsrat KIK/KHK i vad jag kunde hitta i ca 20år! Häftigt tänkte jag Tänkte även tillbaka på den tiden när man åkte till A-lags matcherna med matrialaren Lasse Hammarlund(RIP) och fick vara i wämöhallen ca 4 timmar innan match och även träffa alla spelarna, SKITHÄFTIGT tyckte man då!! Tänker man efter så har man ganska många minnen och att man har nog sett några matcher genom åren ändå fast det finns ju de som sett i stort sett alla matcher, men nu när man får reda på att allt är en dröm så ja va fan det har varit 3 helt jävla roliga år Tack supertrampan för att du fick mig att vakna upp ur min dröm!! Ska jag vara ärlig så har jag tyck ända från början att den hära supertrampan enbart snackat skit och det tycker jag nu med.
|
|
|
AIK
Nov 12, 2008 8:35:07 GMT 1
Post by #72 Foppa on Nov 12, 2008 8:35:07 GMT 1
Ska jag vara ärlig så har jag tyck ända från början att den hära supertrampan enbart snackat skit och det tycker jag nu med. Över tramp???
|
|
|
AIK
Nov 12, 2008 9:14:39 GMT 1
Post by fight on Nov 12, 2008 9:14:39 GMT 1
Hmm Trodde detta var ett KHK- forum, eller iaf ett hockeyforum..? :S Har inte AIK ett eget forum där "supertramp" kan super trampa istället?
|
|
|
AIK
Nov 12, 2008 9:45:44 GMT 1
Post by Medgångssupportern on Nov 12, 2008 9:45:44 GMT 1
Hmm Trodde detta var ett KHK- forum, eller iaf ett hockeyforum..? :S Har inte AIK ett eget forum där "supertramp" kan super trampa istället? Löjligt löjligt löjligt. Och du Youngblood var inte så stor i t. KHK har funnits i 3 år och du säger att du och din bror sponsrat KIK i 20 år.. det var KIK det.. det enda som är samma med dom klubbarna är Karlskrona och Klubb. Annars är det.. vad jag vet, en helt ny förening. Och vad gäller AIK så är det inte så konstigt att man reagerar såhär, när ledningen spottar på sina egna supportrar.. Roligt att media verkligen har lyckats med sin jävla dynga om AIK, för nu hatar ju varenda jävla person en bara för att man håller på gnaget och man är hulligan bara för att vissa beter sig illa.. fint dé
|
|
|
AIK
Nov 12, 2008 10:16:21 GMT 1
Post by #72 Foppa on Nov 12, 2008 10:16:21 GMT 1
Och du Youngblood var inte så stor i t. KHK har funnits i 3 år och du säger att du och din bror sponsrat KIK i 20 år.. det var KIK det.. det enda som är samma med dom klubbarna är Karlskrona och Klubb. Annars är det.. vad jag vet, en helt ny förening. KHK - 3 år gammal? Ja jisses.......... Börjar väl bli läge att låsa denna tråd...... känns som det börjar bli mycket "övertramp" av diverse "medgångssupportrar"....
|
|
|
AIK
Nov 12, 2008 10:37:02 GMT 1
Post by Medgångssupportern on Nov 12, 2008 10:37:02 GMT 1
Och du Youngblood var inte så stor i t. KHK har funnits i 3 år och du säger att du och din bror sponsrat KIK i 20 år.. det var KIK det.. det enda som är samma med dom klubbarna är Karlskrona och Klubb. Annars är det.. vad jag vet, en helt ny förening. KHK - 3 år gammal? Ja jisses.......... Börjar väl bli läge att låsa denna tråd...... känns som det börjar bli mycket "övertramp" av diverse "medgångssupportrar".... Ojdå.. lite väääääääääääl trött ^^ 7år!
|
|
|
AIK
Nov 12, 2008 11:45:31 GMT 1
Post by Supertramp on Nov 12, 2008 11:45:31 GMT 1
Sedan att AIK - alliansen innehåller delar av supportrar som inte många här delar åsikter med är en helt annan sak. och det handlar ju mer om okunskap då ingen av grupperingarna i AIK-alliansen står för några våldsamma elememt.
|
|
|
AIK
Nov 12, 2008 13:26:21 GMT 1
Post by mindriot on Nov 12, 2008 13:26:21 GMT 1
Sedan att AIK - alliansen innehåller delar av supportrar som inte många här delar åsikter med är en helt annan sak. och det handlar ju mer om okunskap då ingen av grupperingarna i AIK-alliansen står för några våldsamma elememt. haha... givetvis är det så... både från andra och min sida... sorry...
|
|
|
AIK
Nov 12, 2008 13:35:44 GMT 1
Post by anticonnie on Nov 12, 2008 13:35:44 GMT 1
KHK - 3 år gammal? Ja jisses.......... Börjar väl bli läge att låsa denna tråd...... känns som det börjar bli mycket "övertramp" av diverse "medgångssupportrar".... Ojdå.. lite väääääääääääl trött ^^ 7år! Skrev också KIK/KHK Stor i t? i truten menar du? Gillar inte påhopp när de inte stämmer. Skiter fullständigt i AIK eller vad det nu gäller för förening för mig finns det bara ett lag och det är det lag som representerar Karlskrona i ishockey. För mig är KIK/KHK samma lag och alltid vara så.
|
|
|
AIK
Nov 12, 2008 13:52:07 GMT 1
Post by fight on Nov 12, 2008 13:52:07 GMT 1
Tycker den här tråden har spårat ur lite... Tanken var väl inte att sitta och kasta skit på varandra om vem som säger eller gör vad???
|
|
|
AIK
Nov 12, 2008 15:25:56 GMT 1
Post by Sardaukar on Nov 12, 2008 15:25:56 GMT 1
Det ska bli kul att möta AIK i allsvenskan om ett par år,Undrar vilket lag alla kalskronitiska AIKare håller på då. FORZA KHK Håller de inte på KHK då, är de inga KHK-supportrar nu heller...
|
|
|
AIK
Nov 12, 2008 16:04:14 GMT 1
Post by chilipulver on Nov 12, 2008 16:04:14 GMT 1
Snacka om att dra ALLA över en och samma kam.... Ja, det var fult gjort! Excuse me
|
|
|
AIK
Nov 12, 2008 19:01:50 GMT 1
Post by Ekis on Nov 12, 2008 19:01:50 GMT 1
Allmänna Idrottsklubben berör som vanligt... Det har varit en del riktigt kloka kommentarer i denna tråden, men också en del mindre kloka... Som gnagare är man dock väääldigt van och luttrad över att det stormar kring klubben. Ibland blåser det lite grann och ibland (som nu) stormar det orkanvindar! Det är en del av tjusningen med att älska denna klubb, inte en dag i stort sett utan att det finns något för kvällspressen att förvränga. Därmed inte sagt att klicken vålds/hotsupportrarna uppskattas, tvärtom jag avskyr dem för all skit de gjort/gör! Någon skrev, varför denna tråd? Kan iofs hålla med, men måste ändå beröra kärnfrågan. Rikard Norling (även Nebojsa) kommer alltid att vara en hjälte på Råsunda, men personligen tror jag att det kan vara läge att byta nu. Sättet det har gått till på är däremot riktigt jävla uselt! Ok, slut på AIK-snacket. Nu släpps ju pucken i Arenan. Ikväll står jag över, för sent för barnen, skickade frugan istället... 3-2 till hemmalget. Lönn, Höök och Henning. 3029 på läktarna.
|
|
|
AIK
Nov 12, 2008 19:09:15 GMT 1
Post by Ekis on Nov 12, 2008 19:09:15 GMT 1
Jävla skitlag och jävla skitsupportrar! Då är det fan bättre med lite kritiska röster på ett forum! "Må de hata oss, blott de frukta oss"...
|
|