|
Post by Sir Ironpants on May 2, 2005 15:30:18 GMT 1
Tror inte L Claesson försvinner, hoppas verkligen KHK kan behålla honom. Jag är inne på samma linje som dig, jag har lite svårt att förstå varför Linus skulle flytta till Trelleborg.
|
|
|
Post by andersson72 on May 2, 2005 22:50:39 GMT 1
Jag är inne på samma linje som dig, jag har lite svårt att förstå varför Linus skulle flytta till Trelleborg. det jag hörde vad att han skulle plugga i närheten, om han inte fick ett jobb här i staun. gott att Fredrik Claesson har skrivit på. bra med stefan också, hoppas han kan utvecklas ytterligare ett snäpp iår.
|
|
|
Post by Sardaukar on May 2, 2005 23:38:52 GMT 1
Ja Fredrik Claesson gjorde ju ett bra jobb gågna säsongen så han gör säkert en del nytta nästa också. Stefan kan säkert höja sig lika mycket som Linus gjorde förra säsongen.
|
|
|
Post by holdingthestick on May 3, 2005 7:51:29 GMT 1
bara att instämma
|
|
|
Post by holdingthestick on May 4, 2005 7:50:13 GMT 1
Oskar Andersson klar !!
|
|
|
Post by texmurphy on May 4, 2005 10:13:18 GMT 1
Man undrar lite hur det kan komma sig att det är så lätt helt plötsligt att få hit såna här kvalitetsspelare... Är det verkligen den nya hallen, bara, som lockar... Efter ett par matcher så är den värsta hysterin över och då spelar dessa spelare i div 3!!! Hmm, de kunde ju lika gärna väntat till nästa säsong igen... Vad kan det då vara som lockar, bra betalt? Knappast. Blir det möjligtvis spel högre upp redan till nästa säsong... Stilla undran från en överraskad men glad supporter...
|
|
|
Post by Sardaukar on May 4, 2005 11:17:56 GMT 1
Man undrar lite hur det kan komma sig att det är så lätt helt plötsligt att få hit såna här kvalitetsspelare... Är det verkligen den nya hallen, bara, som lockar... Efter ett par matcher så är den värsta hysterin över och då spelar dessa spelare i div 3!!! Hmm, de kunde ju lika gärna väntat till nästa säsong igen... Vad kan det då vara som lockar, bra betalt? Knappast. Blir det möjligtvis spel högre upp redan till nästa säsong... Stilla undran från en överraskad men glad supporter... Jag har gått omkring med precis samma tankar som du. Ett nytt stort sponsoravtal? Om det fortsätter strömma in spelare med denna kalibern så lär det bli än mindre spännande serie nästa säsong. Spel i högre serie lär det knappast bli heller eftersom KHK kom sist i kvalet. Så många KK:are från div2 är inte troligt.
|
|
|
Post by holdingthestick on May 4, 2005 11:47:36 GMT 1
Jag har gått omkring med precis samma tankar som du. Ett nytt stort sponsoravtal? Om det fortsätter strömma in spelare med denna kalibern så lär det bli än mindre spännande serie nästa säsong. Spel i högre serie lär det knappast bli heller eftersom KHK kom sist i kvalet. Så många KK:are från div2 är inte troligt. Nu har det strömmat in 4 st. Lär väl bli högst 0-2 till. Man måstej ha kvar de bättre från förra säsongen. Men en ny bra femma skulle inte sitta fel. I så fall fattas en nu ...
|
|
|
Post by Jonas74 on May 4, 2005 12:00:03 GMT 1
Nu har det strömmat in 4 st. Lär väl bli högst 0-2 till. Man måstej ha kvar de bättre från förra säsongen. Men en ny bra femma skulle inte sitta fel. I så fall fattas en nu ... Meningen är att det ska bli en helt ny första femma och förra årets första femma ska bli andra femma i år om allt går som det ska. (enl. säkra källor)
|
|
|
Post by Sardaukar on May 4, 2005 12:50:14 GMT 1
Aha på det viset. Då är det en ny back vi väntar på då
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 4, 2005 14:54:41 GMT 1
Hoppas att vi får behålla Peggen. Skulle vara trevligt om vi även snart får besked om L. Clesson, Hermansson & Emil skall spela i KHK nästa säsong då kan laget bli RIKTIGT vasst framåt. För att inte glöma den gamle räven Kellman, han kan nog vinna poängligan en säsong till inget förvånar mig när det gäller denne spelare. Inga comebacks denna säsong ?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 4, 2005 16:52:01 GMT 1
Aha på det viset. Då är det en ny back vi väntar på då Skulle väl vara fint om Braxenholm fick för sig att återvända till Karlskrona.
|
|
|
Post by Jojkrider on May 4, 2005 17:59:55 GMT 1
Skulle väl vara fint om Braxenholm fick för sig att återvända till Karlskrona. VEM VEM VEM?!?!?!?!
|
|
|
Post by Sardaukar on May 4, 2005 19:10:26 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 4, 2005 19:17:22 GMT 1
Per Braxenholm
|
|