|
Post by Jojkrider on May 4, 2005 17:58:40 GMT 1
Jag är otroligt imponerad av hur truppen börjar ta form. Det är starkt jobbat av KHK en store eloge. Förra säsongen satt man på nålar utan att veta vad som hände. Nu kommer det info på löpande band!!!!! Det är nästa så man hoppas på att få jobb i kna bara för att kunna gå på matcherna
|
|
|
Post by Sardaukar on May 4, 2005 19:07:35 GMT 1
Det är nästa så man hoppas på att få jobb i kna bara för att kunna gå på matcherna Det är det jag hoppas på om ett år
|
|
|
Post by holdingthestick on May 5, 2005 10:21:33 GMT 1
KHK hade ju sitt bästa lag hittills senaste säsongen. ALLT pekar nu på att KHK får ett klart bättre lag kommande säsong. Frågan är om det inte blir ett av landets bästa div3-lag med den definitivt flottaste arenan. Kan bli en trevlig vinter ..
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 5, 2005 10:32:35 GMT 1
Att KHK kommer att ha finaste div. 3 arenan råder det nog inget tvivel om och KHK kan nog snart var landets bästa div. 3 lag. Hur som helst, så längtar jag redan till hösten, kan vi inte bara ta och hoppas över sommaren.
|
|
|
Post by Sardaukar on May 5, 2005 13:50:55 GMT 1
kan vi inte bara ta och hoppas över sommaren. Vi kan både hoppas och hoppa över sommaren
|
|
|
Post by newman on May 5, 2005 16:54:03 GMT 1
Längtar till våren och kvalet!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by sollet on May 5, 2005 21:29:52 GMT 1
Gott med lite nyförvärv. Vad jag dock undrar är vart Brutus har tagit vägen. Jag hoppas han är o laddar krafterna inför en ny het säsong i nya hallen
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on May 6, 2005 14:22:46 GMT 1
fy fan vad skönt att oskar har skrivit på. han är ju riktigt bra. välkommen till karlskrona Han har väl skrivit på? Han är inte inskriven i "truppen" ännu....
|
|
|
Post by pILLY on May 6, 2005 14:46:19 GMT 1
Han har väl skrivit på? Han är inte inskriven i "truppen" ännu.... Det är han ju?
|
|
|
Post by Sardaukar on May 6, 2005 15:44:18 GMT 1
Han har väl skrivit på? Han är inte inskriven i "truppen" ännu.... Kolla en gång till när du är nykter
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on May 6, 2005 16:21:58 GMT 1
Jag är nykter! Han är inte alls med! www.khk.se/trupp.htmDär är bara följande: # 1 Mikael Åström Christoffer Andersén # 13 Stefan Fredriksson # 24 Fredrik Olsson Olof Pettersson # 17 Fredrik Claesson Linus Strelert
|
|
|
Post by pILLY on May 6, 2005 16:28:10 GMT 1
Jag är nykter! Han är inte alls med! www.khk.se/trupp.htmDär är bara följande: # 1 Mikael Åström Christoffer Andersén # 13 Stefan Fredriksson # 24 Fredrik Olsson Olof Pettersson # 17 Fredrik Claesson Linus Strelert jo det är han.. Oskar Andersson Ålder: 25 år Säsonger i KHK: Ny från Glimma HK Moderklubb: Tingsryds AIF Tidigare klubbar: Tingsryds AIF, Kallinge/Ronneby IF, Osby IK, Glimma HK Mera info här
|
|
|
Post by Sardaukar on May 6, 2005 20:39:21 GMT 1
Jag är nykter! Han är inte alls med! www.khk.se/trupp.htmDär är bara följande: # 1 Mikael Åström Christoffer Andersén # 13 Stefan Fredriksson # 24 Fredrik Olsson Olof Pettersson # 17 Fredrik Claesson Linus Strelert Du har troligen webläsaren inställd på att visa lagrade sidor. Uppdatera sidan.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on May 7, 2005 0:47:08 GMT 1
Jag har uppdaterat sidan, utan framg�ng. Men vet ni vad. Nu när jag kom hem så fanns han med på min alldeles egna dator. Jag får ta IT-teknikerna på jobbet i örat p� måndag...
|
|
|
Post by Sardaukar on May 7, 2005 1:09:22 GMT 1
Jag har uppdaterat sidan, utan framg�ng. Men vet ni vad. Nu när jag kom hem sÃ¥ fanns han med pÃ¥ min alldeles egna dator. Jag fÃ¥r ta IT-teknikerna pÃ¥ jobbet i örat p� mÃ¥ndag... Kan du inte använda å,ä,ö? Eller har du blivit riktigt full nu
|
|