|
Post by Teddybear on May 16, 2005 14:24:37 GMT 1
Riktigt skönt faktiskt! ;D Hermansson är en riktig kämpe, tänk om alla hade haft hans glöd! Detta var viktigt..... ;D Nu vill jag att Kellman ritar på också!!
|
|
|
Post by holdingthestick on May 16, 2005 16:39:30 GMT 1
Riktigt skönt faktiskt! ;D Hermansson är en riktig kämpe, tänk om alla hade haft hans glöd! Detta var viktigt..... ;D Japp vindsnabb kämpe
|
|
|
Post by andersson72 on May 16, 2005 22:31:51 GMT 1
|
|
Diöman
Ungdomslirare
Heja DI
|
Post by Diöman on May 18, 2005 7:30:50 GMT 1
Ni blir livsfarliga i år! Inga lag kommer att ha en chans! Vilka nyförvärv. Snart ettan ...och ni som inte fattade att detta var ironi...läs en gång till för att stärka erat ego!
|
|
|
Post by newman on May 18, 2005 8:09:34 GMT 1
Tack som faaaannnn. Diö go to ....
|
|
|
Post by balken on May 18, 2005 13:07:48 GMT 1
Ni blir livsfarliga i år! Inga lag kommer att ha en chans! Vilka nyförvärv. Snart ettan ...och ni som inte fattade att detta var ironi...läs en gång till för att stärka erat ego! Diöman du har nog inte så mycket att komma med vad det gäller nyförvärv. Vem vet har ni tur så kanske ni får värva en gammal avdankad spelare från hallstahammar (Sveriges sämta hockeylag). Ska bli riktigt kul att se hur det går i en träningsmatch så kanske du aldrig mer kommenterar ett lags nyförvärv då ni knappt har en spelare som skulle platsa på khk:s träningar!!! Wish you the best of luck (or not)
|
|
|
Post by holdingthestick on May 18, 2005 16:08:17 GMT 1
Ni blir livsfarliga i år! Inga lag kommer att ha en chans! Vilka nyförvärv. Snart ettan ...och ni som inte fattade att detta var ironi...läs en gång till för att stärka erat ego! Diöman du har nog inte så mycket att komma med vad det gäller nyförvärv. Vem vet har ni tur så kanske ni får värva en gammal avdankad spelare från hallstahammar (Sveriges sämta hockeylag). Ska bli riktigt kul att se hur det går i en träningsmatch så kanske du aldrig mer kommenterar ett lags nyförvärv då ni knappt har en spelare som skulle platsa på khk:s träningar!!! Wish you the best of luck (or not) Du är för grön här för att veta att Diöman alltid har glimten i ögat ...
|
|
|
Post by pILLY on May 18, 2005 17:47:51 GMT 1
I dag har Henning Fuhrman skrivit på för KHK!..Det ser redigt bra ut nu!!
|
|
|
Post by holdingthestick on May 18, 2005 21:21:53 GMT 1
I dag har Henning Fuhrman skrivit på för KHK!..Det ser redigt bra ut nu!! Japp nu börjar backsidan se bra ut Forwardssidan är ju redan sen tidigare vassare än förra säsongen
|
|
Diöman
Ungdomslirare
Heja DI
|
Post by Diöman on May 19, 2005 6:32:14 GMT 1
Jag visste att det fanns gamla vapendragare här på forumet som förstår vad jag menar..tack holdingthestick. Vissa tar det på liv och död (visst gör jag det också) men kan man inte skratta åt sig själv då har man ingen självdistans och humor. Råd till er som har det svårt med detta. Kliv ur er själva och se saken utifrån och objektivt...först då kan man också garva åt det. Nu menade jag inte det jag skrev i synnerhet utan saker och ting i allmänhet. Tänkte först ine kommentera balkens inlägg men nu när han fått förklarat för sig hur det ligger till så bara måste jag. Visst tror jag också att ni slår oss i träningsmatchen. Förmodligen med tvåsiffrigt och riktig förnedring blir det! Egentligen är vi ett korpgäng och fy skam om vi skulle mot all förmodan råka peta in en puck bakom eran burväktare. Åka skridsko kan vi knappt så visst skulle vi inte platsa på era träningar. Nä, balken du har helt rätt förutom en lite detalj. Jag tror det finns ett par sämre lag, typ Hageskruv Flyers men det är ju så klart, dom spelar i en form av korpserie. Tror dom håller till mot Sävsjö hållet. Dom tror jag vi har chans att slå..faktiskt! Ibland måste man kunna vara positiv också Till sist..något helt annat.....GRATTIS till våran kollega här på forumet..den stora utvandraren - Sardaukar Han leve hipp hipp......
|
|
|
Post by Teddybear on May 19, 2005 23:06:51 GMT 1
Visst tror jag också att ni slår oss i träningsmatchen. Förmodligen med tvåsiffrigt och riktig förnedring blir det! Egentligen är vi ett korpgäng och fy skam om vi skulle mot all förmodan råka peta in en puck bakom eran burväktare. Åka skridsko kan vi knappt så visst skulle vi inte platsa på era träningar. Du har så rätt i allt du säger, men en sak är ni faktiskt jäkligt duktiga på och det är att spela "grishockey"! I övrigt är vi nog överens...
|
|
|
Post by holdingthestick on May 29, 2005 17:17:33 GMT 1
Redan nu så pekar ju ALLT på att KHK blir starkare än förra säsongen. Man plockar ju hit spelare som är bättre än gamla truppen (till skillnad från Kalmar som breddar med lirare av god div3-klass ;D )
|
|
|
Post by Sardaukar on May 29, 2005 18:34:47 GMT 1
Till sist..något helt annat.....GRATTIS till våran kollega här på forumet..den stora utvandraren - Sardaukar Han leve hipp hipp...... Hey...det där har jag missat! TACK
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 7, 2005 7:54:55 GMT 1
En bra back till (gärna Jimmy som det ryktas om i detta forum). Sen ser det bra ut. Skulle det bli ytterligare någon ny så år det ren bonus. För visst ansluter väl Kellman, Emil o Filip ?
|
|
|
Post by Teddybear on Jun 7, 2005 13:38:18 GMT 1
En bra back till (gärna Jimmy som det ryktas om i detta forum). Sen ser det bra ut. Skulle det bli ytterligare någon ny så år det ren bonus. För visst ansluter väl Kellman, Emil o Filip ? Tycker de borde skrivit på redan....Konstigt att det dröjer så.
|
|