|
Post by kraftwerk on Oct 12, 2006 7:41:09 GMT 1
Nu när alla träningsmatcher är avklarade är det dags att tippa sluttabellen .... Återkommer med mitt förslag efter en liten analys
|
|
|
Post by newman on Oct 12, 2006 8:34:54 GMT 1
På 1500 tecken?
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 12, 2006 8:38:05 GMT 1
Nej analysen gör jag för mig själv. Återkommer med tabellen. Ska bli in tressant om Hall-alliansen mäktar med en taballe innan omg 20
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 12, 2006 9:33:22 GMT 1
Svårt kan säkert slå fel på några placeingar på flera lag. Tror på en ganska jämn serie den markanta ändingen sen mit tips i "tidig ranking av lagen" är att jag flyttat ned VIK en bit o flyttat upp KHK en bit
Boro KHK Värnamo Osby KRIF Västervik --------------------- Mjölby Alvesta Dalen Hässleholm Trelleborg Nässjö --------------------- Kalmar Vimmerby
|
|
|
Post by newman on Oct 12, 2006 17:21:51 GMT 1
Tycker kalmar är väldigt underskattade i denna tabell.. tror att de kommer att gå mycket bättre.. Bara grundad på träningsmatcher, och det betyder ingenting.
|
|
|
Post by HF on Oct 12, 2006 17:31:42 GMT 1
Tycker kalmar är väldigt underskattade i denna tabell.. tror att de kommer att gå mycket bättre.. Bara grundad på träningsmatcher, och det betyder ingenting. precis, förstår inte hur denna man kan sätta ihop en tabell på matcher som inte har någon betydelse för hur det kommer gå i serien enligt han själv.
|
|
|
Post by Les Paul on Oct 12, 2006 22:48:31 GMT 1
Svårt kan säkert slå fel på några placeingar på flera lag. Tror på en ganska jämn serie den markanta ändingen sen mit tips i "tidig ranking av lagen" är att jag flyttat ned VIK en bit o flyttat upp KHK en bit Boro KHK Värnamo Osby KRIF Västervik --------------------- Mjölby Alvesta Dalen Hässleholm Trelleborg Nässjö --------------------- Kalmar Vimmerby Tycker du gör det för enkelt för dig. Jag vill se en total tabell med vunna/förlorade matcher, gjorda/insläppta mål och poäng. Det kan ju inte vara så svårt för dig, du har ju utgett dig för att vara messias så slå dig ytterligen en gång på bröstet och kom med en hel tabell.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 13, 2006 7:19:27 GMT 1
Svårt kan säkert slå fel på några placeingar på flera lag. Tror på en ganska jämn serie den markanta ändingen sen mit tips i "tidig ranking av lagen" är att jag flyttat ned VIK en bit o flyttat upp KHK en bit Boro KHK Värnamo Osby KRIF Västervik --------------------- Mjölby Alvesta Dalen Hässleholm Trelleborg Nässjö --------------------- Kalmar Vimmerby Tycker du gör det för enkelt för dig. Jag vill se en total tabell med vunna/förlorade matcher, gjorda/insläppta mål och poäng. Det kan ju inte vara så svårt för dig, du har ju utgett dig för att vara messias så slå dig ytterligen en gång på bröstet och kom med en hel tabell. Nej jag nöjer mig med att rangordna lagen nog så svårt som jag skrev i mitt inlägg om du läst hela inlägget
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 13, 2006 7:20:25 GMT 1
Tycker kalmar är väldigt underskattade i denna tabell.. tror att de kommer att gå mycket bättre.. Bara grundad på träningsmatcher, och det betyder ingenting. precis, förstår inte hur denna man kan sätta ihop en tabell på matcher som inte har någon betydelse för hur det kommer gå i serien enligt han själv. Det är ett TIPS inget annat. Jag skriver ju att det är svårt. Är det något vfel i att tippa ? Det görs ju i många sammanhang
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 13, 2006 8:04:16 GMT 1
Skall väl inte vara sämre jag här kommer min sluttabell baserad på tärningsmatcher och spelar förluster/nyförvärv hos resp. lag. KHK Boro KRIF Osby Värnamo Västervik ---------------------- Dalen Mjölby Hässleholm Alvesta Trelleborg Nässjö --------------------- Vimmerby Kalmar Och stämmer inte denna sluttabell får de spela om serien igen.
|
|
|
Post by newman on Oct 13, 2006 8:07:47 GMT 1
Sätter en stort! efter Dalen... ett varningens finger är utfärdat för dem.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 13, 2006 8:11:42 GMT 1
Sätter en stort! efter Dalen... ett varningens finger är utfärdat för dem. Instämmer och vill även lägga till Mjölby
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 13, 2006 8:13:21 GMT 1
Kanske skulle ha petat upp Dalen ett snäpp det håller jag med om.
|
|
|
Post by grizzlys on Oct 13, 2006 9:36:41 GMT 1
Jag orkar inte tippa hela er tabell, men om inte Trelleborg köper en ny femma eller två så kommer de hamna betydligt mycket längre ner i tabellen än vad ni tippar...
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 13, 2006 9:39:24 GMT 1
Jag orkar inte tippa hela er tabell, men om inte Trelleborg köper en ny femma eller två så kommer de hamna betydligt mycket längre ner i tabellen än vad ni tippar... betydligt längre ner. Hur ska det gå till ? Jag tippat dem 11:a
|
|