|
Post by grizzlys on Oct 13, 2006 9:55:07 GMT 1
Jag orkar inte tippa hela er tabell, men om inte Trelleborg köper en ny femma eller två så kommer de hamna betydligt mycket längre ner i tabellen än vad ni tippar... betydligt längre ner. Hur ska det gå till ? Jag tippat dem 11:a Ja vad jag kan se så är det ledigt på både plats 13 och 14 ;D
|
|
|
Post by pirre on Oct 16, 2006 11:46:39 GMT 1
Boro KHK Värnamo Osby KRIF Mjölby --------------------- Alvesta Dalen Västervik Hässleholm Nässjö Kalmar --------------------- Kalmar Trelleborg Garanterat att Kalmar vinner minst en match.... Det är ju allmänt känt att de brukar ha internmatcher. Annars ser väl tabellen bra ut!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 16, 2006 12:14:21 GMT 1
Boro KHK Värnamo Osby KRIF Mjölby --------------------- Alvesta Dalen Västervik Hässleholm Nässjö Kalmar --------------------- Kalmar Trelleborg Garanterat att Kalmar vinner minst en match.... Det är ju allmänt känt att de brukar ha internmatcher. Annars ser väl tabellen bra ut! Vimmerby saknas
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 16, 2006 14:26:44 GMT 1
När nu all träningsmatcher är avklarade presenterar jag nu min tabell
Boro KHK Värnamo Osby KRIF Västervik --------------------- Mjölby Alvesta Dalen Hässleholm Nässjö Vimmerby ----------------- Trelleborg Kalmar
|
|
|
Post by newman on Oct 16, 2006 17:50:43 GMT 1
vill nog ha upp kalmar ett par steg liksom dalen... ner med kris till en mitt plats. och khk till ....
|
|
|
Post by HF on Oct 16, 2006 19:39:09 GMT 1
När nu all träningsmatcher är avklarade presenterar jag nu min tabell Boro KHK Värnamo Osby KRIF Västervik --------------------- Mjölby Alvesta Dalen Hässleholm Nässjö Vimmerby ----------------- Trelleborg Kalmar Har nu själv analyserat trupperna och träningsmatcherna(för mig ÄR de en fingervisare ;-) ). Har även analyserat arenorna, hemmapubliken, bortapubliken och parkeringsvakterna och har kommit fram till samma tabell som HTS. Men jag slänger in en brasklapp, khk har haft problem med skador och det kan bli en tung säsong om glaset inte håller...
|
|
|
Post by Ragulin on Oct 16, 2006 19:47:17 GMT 1
Härligt HF, du håller stilen med att vara en smula återhållsam ;D
|
|
|
Post by newman on Oct 16, 2006 20:18:02 GMT 1
ahhee..det är flera som är inne på den linjen.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 17, 2006 7:51:03 GMT 1
När nu all träningsmatcher är avklarade presenterar jag nu min tabell Boro KHK Värnamo Osby KRIF Västervik --------------------- Mjölby Alvesta Dalen Hässleholm Nässjö Vimmerby ----------------- Trelleborg Kalmar Har nu själv analyserat trupperna och träningsmatcherna(för mig ÄR de en fingervisare ;-) ). Har även analyserat arenorna, hemmapubliken, bortapubliken och parkeringsvakterna och har kommit fram till samma tabell som HTS. Men jag slänger in en brasklapp, khk har haft problem med skador och det kan bli en tung säsong om glaset inte håller... SAMMA som mig ? Din polare på hyllan kommer att såga dig vid fotknölarna
|
|
|
Post by HF on Oct 17, 2006 12:04:35 GMT 1
Har nu själv analyserat trupperna och träningsmatcherna(för mig ÄR de en fingervisare ;-) ). Har även analyserat arenorna, hemmapubliken, bortapubliken och parkeringsvakterna och har kommit fram till samma tabell som HTS. Men jag slänger in en brasklapp, khk har haft problem med skador och det kan bli en tung säsong om glaset inte håller... SAMMA som mig ? Din polare på hyllan kommer att såga dig vid fotknölarna onej inte alls. Vad du inte förstår är att vi säger vad vi tycker är fel och vi är kräsna men vi berömmer också. Nu till saken, om du tycker vi sågar KHK så är det bara en bris jämfört med den kritik vissa motståndarlag får....så om vi säger att KHK får 10 kilo kritik(negativ) så kanske en motståndare får 63 kilo kritik och då kommer ju KHK högre upp....Det kan se ut som följer. Boro7,5 kilo KHK 10 Värnamo 10,7 Osby 15 (-5 kilo p g a rinken o +7 för de ovana bortarinkarna) KRIF 20 (11 vanliga o 9 för att de är krif) Västervik 20,1 --------------------- Mjölby Alvesta Dalen Hässleholm Nässjö Vimmerby ----------------- Trelleborg Kalmar 1......................ton......
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 17, 2006 12:06:52 GMT 1
SAMMA som mig ? Din polare på hyllan kommer att såga dig vid fotknölarna onej inte alls. Vad du inte förstår är att vi säger vad vi tycker är fel och vi är kräsna men vi berömmer också. Nu till saken, om du tycker vi sågar KHK så är det bara en bris jämfört med den kritik vissa motståndarlag får....så om vi säger att KHK får 10 kilo kritik(negativ) så kanske en motståndare får 63 kilo kritik och då kommer ju KHK högre upp....Det kan se ut som följer. Boro7,5 kilo KHK 10 Värnamo 10,7 Osby 15 (-5 kilo p g a rinken o +7 för de ovana bortarinkarna) KRIF 20 (11 vanliga o 9 för att de är krif) Västervik 20,1 --------------------- Mjölby Alvesta Dalen Hässleholm Nässjö Vimmerby ----------------- Trelleborg Kalmar 1......................ton...... Jag syftade på att du vågade INSTÄMMA med MIG ! Ungefär som om maud Olofsson skulle instämma med Göran Persson
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 17, 2006 12:08:53 GMT 1
saxat fr Kalamars gästbok. Den annars så sociale Zoder är en sällsynt gäst här numera.....
------------
Sluttabell 2006-10-16 (12:21) 1.Osby IK 2.Boro-Vetlanda HC 3.Värnamo GIK 4.Mjölby Hockey 5.Kallinge-Ronneby IF 6.Karlskrona HK --------------------------- 7.HC Dalen 8.Alvesta SK 9.Hässleholms HK 10.Västerviks IK 11.Nässjö HC 12.Kalmar Knights IF --------------------------- 13.Trelleborgs IF 14.Vimmerby Hockey
Skrivet av: Zoder
|
|
|
Post by HF on Oct 17, 2006 12:22:08 GMT 1
onej inte alls. Vad du inte förstår är att vi säger vad vi tycker är fel och vi är kräsna men vi berömmer också. Nu till saken, om du tycker vi sågar KHK så är det bara en bris jämfört med den kritik vissa motståndarlag får....så om vi säger att KHK får 10 kilo kritik(negativ) så kanske en motståndare får 63 kilo kritik och då kommer ju KHK högre upp....Det kan se ut som följer. Boro7,5 kilo KHK 10 Värnamo 10,7 Osby 15 (-5 kilo p g a rinken o +7 för de ovana bortarinkarna) KRIF 20 (11 vanliga o 9 för att de är krif) Västervik 20,1 --------------------- Mjölby Alvesta Dalen Hässleholm Nässjö Vimmerby ----------------- Trelleborg Kalmar 1......................ton...... Jag syftade på att du vågade INSTÄMMA med MIG ! Ungefär som om maud Olofsson skulle instämma med Göran Persson det var lättare att quota än att skriva alla lagen...egentligen kanske khk skulle vara längre ner men jag har ju missat en del träningsmatcher och inte hört kritiken från min själs förtrogna. Har ej heller haft tid att ringa runt till dom och höra hur många kilo jag skulle lägga på. Så jag tror att KHK skulle få nån eller några placeringar längre ner på listan men idag har jag en bra dag (psykiskt) och ändrar inget...
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Oct 18, 2006 16:55:21 GMT 1
1. Osby IK 2. Karlskrona HK 3. Boro-Vetlanda HC 4. HC Dalen 5. Värnamo GIK 6. Kallinge-Ronneby IF --------------------------- 7. Alvesta SK 8. Nässjö HC 9. Västerviks IK 10.Mjölby Hockey 11.Hässleholms HK 12.Trelleborgs IF --------------------------- 13.Kalmar Knights IF 14.Vimmerby Hockey
Så ska de vara
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 18, 2006 16:58:40 GMT 1
1. Osby IK 2. Karlskrona HK 3. Boro-Vetlanda HC 4. HC Dalen 5. Värnamo GIK 6. Kallinge-Ronneby IF --------------------------- 7. Alvesta SK 8. Trelleborgs IF 9. Västerviks IK 10.Mjölby Hockey 11.Hässleholms HK 12.Nässjö HC --------------------------- 13.Kalmar Knights IF 14.Vimmerby Hockey Då får TIF hitta en ny huvudsponsor
|
|