|
Post by HF on Oct 12, 2006 20:08:13 GMT 1
I Flyers spelar de den gamla stones låten Let´s spend the night together.
Kanske funkar också "vad ska vi sova i natt" med Perikles.
Dessa ska spelas när motståndaren får sin andra utvisning så det blir två i båset.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 12, 2006 21:01:47 GMT 1
I Flyers spelar de den gamla stones låten Let´s spend the night together. Kanske funkar också "vad ska vi sova i natt" med Perikles. Dessa ska spelas när motståndaren får sin andra utvisning så det blir två i båset. Tycker "Vad skall vi sova inatt" är kanon ;D
|
|
|
Post by pirre on Oct 13, 2006 6:35:27 GMT 1
I Flyers spelar de den gamla stones låten Let´s spend the night together. Kanske funkar också "vad ska vi sova i natt" med Perikles. Dessa ska spelas när motståndaren får sin andra utvisning så det blir två i båset. Bra förslag! Vill ha tebax EEEEEEEEEMIIIIIIIIIIIIIIIL!!
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Oct 13, 2006 7:11:53 GMT 1
Varför inte led motivet till Cops, Badboys tror jag den heter
när vi ändå snackar musik finns det förslag på låtar när motståndarna kommer in på plan i TAR? Bumbibjörnarna är alltid trevligt ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 13, 2006 7:23:18 GMT 1
I Flyers spelar de den gamla stones låten Let´s spend the night together. Kanske funkar också "vad ska vi sova i natt" med Perikles. Dessa ska spelas när motståndaren får sin andra utvisning så det blir två i båset. Den köper jag Men när första man åker ut vill jag gärna höra "pärleporten"
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 13, 2006 7:54:11 GMT 1
Tycker att D-A-D's God's Favourite är ganska passande, tror att man körde den i några matcher.
Dock så måste man slopa den är tecno ver. på dallas signaturen som man varje match.
|
|
|
Post by newman on Oct 13, 2006 7:58:55 GMT 1
Pärleporten?! Är de månne en man från sibbamålatrakten som döljer sig.......
|
|
|
Post by newman on Oct 13, 2006 8:00:23 GMT 1
Tycker att Judas Prieste´s Brekin´n the law el. Clash covern I fought the law hade varit kul
|
|