|
Post by Pitbull on Feb 14, 2009 12:40:53 GMT 1
Startar denna tråd! För en gång skull så kan jag säga att jag lider med KRIF... Det är synd de går som de gör för dom... Jag själv tror o hoppas att dom klarar detta mörker! Vad tror ni ? Är frågan om de spelar i tvåan nästa säsong ? Ja, dom har ju inte haft den bästa säsongen bakom sig, så undrar lite allmänt. Klarar dom nytt kontrakt m m eller blir de 3an för dom ? Jag VET att de kommer spela i 2an nästa
|
|
|
Post by Joewson on Feb 15, 2009 19:26:14 GMT 1
Det blir tyvärr negativt kval för Kallinge för att hålla sig kvar i division två. Detta efter dagens förlust med 4-3.
|
|
|
Post by Jason on Feb 15, 2009 20:02:16 GMT 1
Jag hoppas att de klarar sig kvar, men jag tror faktiskt inte det.
|
|
|
Post by sorge on Feb 15, 2009 20:08:43 GMT 1
Jag hoppas att de klarar sig kvar, men jag tror faktiskt inte det. Usch, kval är aldrig lätt. Dom sunda Mörrum-supportrana trodde ju att bara KHK var ett hot förra året, det visade ju sig att både G-borg och V-vik blev för svåra också. Nu vet jag inte vilka lag som blir i detta kval, men det är bara att jobba som gäller för lillebror KRIF. Man har ju hört om Trelleborg och dom ska inte vara för lätta att tampas med. Naturligtvis hoppas jag att KRIF klara det, men kval är ju alltid kval. Sen enligt Kallinges hemsida så börjar inte kvalet förrän den 4/3. Usch vilket långt uppehåll för dom i så fall.
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 15, 2009 20:58:41 GMT 1
Frågan är om KRIF fixar detta. Jag är tveksam. 4 lag i kvalserien och bara ettan får spela i tvåan eller?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 15, 2009 20:59:40 GMT 1
Rådde & L. Claesson gjorde mål för KRIF idag.
|
|
|
Post by icebreaker on Feb 15, 2009 21:09:08 GMT 1
Trist för lillebrorsan KRIF med ett negativt kval. Om det är slutspelat för våran del efter onsdag får man väll åka till Kallinge å stötta dom, finns ju tots allt lite hatkärlek till dom. Trist för Blekingehockeyn om dom trillar ur.
|
|