|
Post by Pitbull on Jan 18, 2009 18:58:04 GMT 1
Startar denna tråd! För en gång skull så kan jag säga att jag lider med KRIF... Det är synd de går som de gör för dom... Jag själv tror o hoppas att dom klarar detta mörker!
Vad tror ni ?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 18, 2009 22:34:03 GMT 1
Lider lite med KRIF hoppas att man klarar sig kvar. Det är nog dags att be A. Jönsson att lämna klubben.
|
|
|
Post by chriande on Jan 18, 2009 22:43:38 GMT 1
Lider lite med KRIF hoppas att man klarar sig kvar. Det är nog dags att be A. Jönsson att lämna klubben. A Jönsson är en av de bästa allround spelarna KHK har, i år har han spelat back, center, ytterforward. Den typen av spelare är oerhört viktiga att ha i laget under en hel säsong. (dessutom spelat halvskadad hela tiden i år.)
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 18, 2009 22:45:54 GMT 1
Har Allan Jönsson spelat i KHK denna säsong? Det har i alla fall jag missat. ;D
|
|
|
Post by Joewson on Jan 18, 2009 22:47:34 GMT 1
Lider lite med KRIF hoppas att man klarar sig kvar. Det är nog dags att be A. Jönsson att lämna klubben. A Jönsson är en av de bästa allround spelarna KHK har, i år har han spelat back, center, ytterforward. Den typen av spelare är oerhört viktiga att ha i laget under en hel säsong. (dessutom spelat halvskadad hela tiden i år.) Han syftar på Allan Jönsson, han som ingen i styrelsen i KRIF kan plocka bort då han sitter på alla pengarna. Jag var på derbyt KRIF - Mörrum och kommer skriva en lång rapport imorgon. Ska även prata med ass lagkapten Johan Hansson imorgon på jobbet och se vad han säger. Jag kan nästan lova att han kommer nämna något om domarinsatsen (ren jävla katastrof på ren svenska) men det blir lätt så när det är vår alldeles egna f*gerström som dömer . En rapport kommer imorgon, för alla er som är intresserade ;D
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 18, 2009 22:58:38 GMT 1
Vad menar du med "att klara ut detta!? Tror ej de åker ut i kvalet, men jag tror de hamnar i kvalserien.
|
|
zingo
Ungdomslirare
|
Post by zingo on Jan 18, 2009 23:01:20 GMT 1
jag var också och kollade på matchen. Visst var F kass i sitt dömmande, men i denna matchen hade KRIF inte vunnit ändå om det var någon annan som dömt. Mörrum gjorde en riktigt bra match idag och KRIF gör alldeles för många misstag. Tycker man slarvar i sina pass och laget känns frustrerat och okoncentrerat.
Nej något måste hända i KRIF om man inte vill spela Div 3 nästa säsong.
Sen måste jag även fråga.. Varför tar man inte varken bet för parkering eller sittplatser? Det är ju ändå en hel del pengar man kan tjäna in på detta?
|
|
|
Post by Joewson on Jan 18, 2009 23:04:44 GMT 1
jag var också och kollade på matchen. Visst var F kass i sitt dömmande, men i denna matchen hade KRIF inte vunnit ändå om det var någon annan som dömt. Mörrum gjorde en riktigt bra match idag och KRIF gör alldeles för många misstag. Tycker man slarvar i sina pass och laget känns frustrerat och okoncentrerat. Nej något måste hända i KRIF om man inte vill spela Div 3 nästa säsong. Sen måste jag även fråga.. Varför tar man inte varken bet för parkering eller sittplatser? Det är ju ändå en hel del pengar man kan tjäna in på detta? Jag kommer skriva om allt det du nämner, och jag håller med dig. Sen fanns det delar av Mörrums spel som inte heller var strålande, men att det var klasskillnad mellan lagen är det inget snack om! Läs gärna min rapport imorgon Zingo, där jag även kommer skriva om Mörrums insats i det mest avslagna blekingederby jag har beskådat på plats. ;D
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 18, 2009 23:04:51 GMT 1
Fråga Allan....
|
|
zingo
Ungdomslirare
|
Post by zingo on Jan 18, 2009 23:12:54 GMT 1
jag var också och kollade på matchen. Visst var F kass i sitt dömmande, men i denna matchen hade KRIF inte vunnit ändå om det var någon annan som dömt. Mörrum gjorde en riktigt bra match idag och KRIF gör alldeles för många misstag. Tycker man slarvar i sina pass och laget känns frustrerat och okoncentrerat. Nej något måste hända i KRIF om man inte vill spela Div 3 nästa säsong. Sen måste jag även fråga.. Varför tar man inte varken bet för parkering eller sittplatser? Det är ju ändå en hel del pengar man kan tjäna in på detta? Jag kommer skriva om allt det du nämner, och jag håller med dig. Sen fanns det delar av Mörrums spel som inte heller var strålande, men att det var klasskillnad mellan lagen är det inget snack om! Läs gärna min rapport imorgon Zingo, där jag även kommer skriva om Mörrums insats i det mest avslagna blekingederby jag har beskådat på plats. ;D Kommer definitivt läsa den=) Kan bara instämma, inte kändes det som ett derby inte.
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 18, 2009 23:32:30 GMT 1
Vad menar du med "att klara ut detta!? Tror ej de åker ut i kvalet, men jag tror de hamnar i kvalserien. Jag syftar mera på om dom klarar sig ut detta mörker dom har hamnat i, Dom ligger sist!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 19, 2009 15:35:56 GMT 1
Vad menar du med "att klara ut detta!? Tror ej de åker ut i kvalet, men jag tror de hamnar i kvalserien. Säg inte det. Trelleborg leker just nu i trean...speciellt bröderna "Burra". Tror de lirar i tvåan nästa säsong.
|
|
|
Post by Joewson on Jan 20, 2009 8:24:50 GMT 1
jag ber om ursäkt för min uteblivna rapport. Det var rent kaos på jobbet igår.
Kommer ikväll istället ;D
|
|
|
Post by Pitbull on Feb 14, 2009 10:14:13 GMT 1
Krifs poliser redo rycka ut Sporten i dag 03:00 | Uppdaterad i dag 00:12 Kallinge/Ronneby IF:s egna poliser är redan under utryckning. Backarna Niklas Persson och Patrik Serwanga ser fram emot avgörandet mot Limhamn i morgon. Och de är beredda att offra rätt mycket för att vinna. – Det får kosta vad som helst. Tänder får flyga, säger Patrik Serwanga. En spelare i Krifs a-lag har utsett Serwanga och Persson till poliserna i laget. Spelarna som inte kliver undan när det händer något. Och skyddar det egna laget till hundra procent. – Det måste vara någon som sätter stopp. Framför allt när någon är i närheten av målvakten, säger Persson. – Först och främst skyddar jag målvakten och sedan Anders (Pettersson, backkollegan), säger Serwanga. Men om man är polis i laget. Hur långt sträcker man sig, hur mycket offrar man? – Är det någon ful tackling någonstans, då är det är klart man sätter stopp för det. Var det än händer, säger Nicklas Persson som spelar ihop med slovenen Peter Lalka. Hur ser ni på dem som är utnämnda poliser i NHL? – Där har de mer sin match i matchen. Kanske bara spelar fem minuter. Bara för att göra upp, säger Persson. I morgon stundar allvaret för Krif som behöver vinna sin match mot Limhamn, samtidigt som Mörrum besegrar Hässleholm. Då hamnar Krif på rätt sida om ett ovisst nedflyttningskval till division III.
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 14, 2009 12:11:20 GMT 1
Startar denna tråd! För en gång skull så kan jag säga att jag lider med KRIF... Det är synd de går som de gör för dom... Jag själv tror o hoppas att dom klarar detta mörker! Vad tror ni ? Är frågan om de spelar i tvåan nästa säsong ?
|
|