|
Post by Supertramp on Apr 12, 2009 22:23:03 GMT 1
Köpelag, ja vi är faktiskt köpelag! Köper Simon Skoog! Och till och med Belin! Och vi får Jönsson att lipa! Totalt uttjatad melodi. Rent ut sagt helt jävla värdelös text. Det rimmar ingenstans. Den svenska grammatiken lyser med sin frånvaro.
|
|
|
Post by Sickboy on Apr 13, 2009 9:57:16 GMT 1
Köpelag, ja vi är faktiskt köpelag! Köper Simon Skoog! Och till och med Belin! Och vi får Jönsson att lipa! Totalt uttjatad melodi. Rent ut sagt helt jävla värdelös text. Det rimmar ingenstans. Den svenska grammatiken lyser med sin frånvaro. Haha... Du är ju helt jävla otrolig... ;D Åsiktsmaskinen har talat igen...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 13, 2009 10:19:11 GMT 1
Köpelag, ja vi är faktiskt köpelag! Köper Simon Skoog! Och till och med Belin! Och vi får Jönsson att lipa! Totalt uttjatad melodi. Rent ut sagt helt jävla värdelös text. Det rimmar ingenstans. Den svenska grammatiken lyser med sin frånvaro. WAAAAAH JANTELAGEN JANTELAGEN!!!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 15, 2009 12:01:08 GMT 1
En till köpelags ramsa, endast för att få Supertramp ledsen.
Hycklare Ja vilka jävla hycklare Olofströms IK Ni snackar bara skit Snart så ses vi inte längre
|
|
|
Post by scarpino on Apr 22, 2009 11:33:15 GMT 1
Till taif:
Vi kan nått som inte ni kan , vi kan deklarera, d kan inte ni hahahahahahaha...
|
|
|
Post by scarpino on Apr 22, 2009 16:20:21 GMT 1
Köpelag, ja vi är faktiskt köpelag! Köper Simon Skoog! Och till och med Belin! Och vi får Jönsson att lipa! Vill inte vara petig men tycker den låter bättre med denna lilla ändring! Köpelag, ja vi är faktiskt köpelag! Köper Simon Skoog! Och till och med Belin! Så vi får Jönsson att lipa! Va tycker ni?
|
|
|
Post by icebreaker on Apr 22, 2009 21:18:43 GMT 1
Köpelag, ja vi är faktiskt köpelag! Köper Simon Skoog! Och till och med Belin! Och vi får Jönsson att lipa! Vill inte vara petig men tycker den låter bättre med denna lilla ändring! Köpelag, ja vi är faktiskt köpelag! Köper Simon Skoog! Och till och med Belin! Så vi får Jönsson att lipa! Va tycker ni? Ja ja d blir nog bra, skiter i om det är och eller så Bara vi kör den den i höst så är jag nöjd för den är riktigt grym
|
|
|
Post by Timsan on May 28, 2009 15:42:30 GMT 1
Detta är bara en kladd. Så jag vill att ni skriver exakt vad ni tänker och tycker, eller fall ni vill att jag ska ändra något.
|
|
|
Post by time on May 28, 2009 16:45:25 GMT 1
Detta är bara en kladd. Så jag vill att ni skriver exakt vad ni tänker och tycker, eller fall ni vill att jag ska ändra något. MVG
|
|
|
Post by Timsan on May 28, 2009 17:16:26 GMT 1
Detta är bara en kladd. Så jag vill att ni skriver exakt vad ni tänker och tycker, eller fall ni vill att jag ska ändra något. MVG Man tacka
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jun 25, 2009 8:52:21 GMT 1
Sug k.u.k Olofström ni har inga pengar kvar vi köper de bästa ni har nu e bara skiten kvar Inte helt rumsren men lite roligt borde vi få ha på stå kommentera gärna
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 18, 2009 2:17:16 GMT 1
Ont att möta *namn* Ja det gör ont att möta *namn* Ont att möta *namn* Ja det gör ont att möta *namn* ex: Ont att möta Simon Ja det gör ont att möta Simon Ont att möta Simon Ja det gör ont att möta Simon ttp://www.youtube.com/watch?v=sz1udTDnLnA Och för att gå in mera Disney i klacken... Oh-ey-oh, KHK! Oh-ey-oh, KHK! Isens hjältar, hela dan Är vårat KHK Här kommer vi! Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh... www.youtube.com/watch?v=MnNJtB-eDyE
|
|
|
Post by mindriot on Aug 22, 2009 15:56:35 GMT 1
Mja. Kan nog finslipas lite... Melodi: Smurfaranas "Saft Saft Hallonsaft" Matt Matt poor old Matt Millionman just a big bold T w a t [Blev censurerad först, därför att t w a t ser ut som det gör] Hade en tanke på en version till av samma melodi men TAIF rimmar ju inte på mycket mer än ehh... Bajs... Iallafall en rad kan jag bjuda på. Kanske någon annan kan hitta på en andra rad? TAIF TAIF stackars TAIF Sedan för att fortsätta med psykning av Matt så varje gång han åker ut kan man ju dra igång med ABBA´s storhit. Money Money Money Is so funny In a rich mans world
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 22, 2009 16:11:38 GMT 1
Hahaha, jag gillar det!
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 28, 2009 13:23:11 GMT 1
Skoogen i mitt hjärta, låt oss besjunga dig nu, åldrad i ungdomlig arena, Skoogarnas skoog, det är du! Av Skoogar vi känner i världen är du den skoog som fått allt. Genom hockeyns kärlek till Karlskrona en blandning av rött och svart.
Melodi: Stockholm i mitt hjärta
|
|