|
Post by Mäki on Jan 19, 2009 19:16:42 GMT 1
Samma melodi som i "Vi kommer från Blekinge..."
Text: För vi äger Blekinge, äger Blekinge! Karlskrona är residens, vad har ni, vad har ni, INGENTING!
Melodi: Queen - We will rock you
Text: Vi kommer från Karlskrona, Blekinge är vårt! Köper vad vi vill och alla hjälps åt! KHK vårt lag, Blackbugs vår grupp! Tillsammans kämpar vi och ger aldrig upp! Vi är, vi är Karlskrona!
Melodi: Country roads Text: Åh Karlskrona, våran stad KHK, vårat lag! Vi ska kämpa för en seger! Kämpa på, KHK!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 19, 2009 19:31:58 GMT 1
Melodi: Country roads Text: Åh Karlskrona, våran stad KHK, vårat lag! Vi ska kämpa för en seger! Kämpa på, KHK! Ta bort Åh så låter det bättre.. iallafall i mina öron
|
|
|
Post by mace on Jan 19, 2009 20:33:53 GMT 1
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 20, 2009 13:41:17 GMT 1
För i helvete. Ta ingenting ifrån Lakers Lakejer. Sveriges i särklass pinsammaste klack. Fyfan.
|
|
|
Post by mannen on Jan 20, 2009 18:49:14 GMT 1
För i helvete. Ta ingenting ifrån Lakers Lakejer. Sveriges i särklass pinsammaste klack. Fyfan. e det något som duger för dig?
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
Det jag inte vet om hockey , det vet n?gon annan
|
Post by Frölunda on Jan 20, 2009 20:27:47 GMT 1
Fick höra en ramsa från min dotter och hennes kompisar, som kunde användas istället för den vanliga sållet ramsan. Samma takt som: khk e dom bästa -- heja heja heja khk
"sållets mamma é en pappa -- stackars stackars stackars sållet"
|
|
|
Post by Timsan on Jan 20, 2009 20:59:26 GMT 1
Fick höra en ramsa från min dotter och hennes kompisar, som kunde användas istället för den vanliga sållet ramsan. Samma takt som: khk e dom bästa -- heja heja heja khk "sållets mamma é en pappa -- stackars stackars stackars sållet" HAHAHA den va roligt
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 20, 2009 21:06:50 GMT 1
Fick höra en ramsa från min dotter och hennes kompisar, som kunde användas istället för den vanliga sållet ramsan. Samma takt som: khk e dom bästa -- heja heja heja khk "sållets mamma é en pappa -- stackars stackars stackars sållet" ;D ;D ;D ;D Tyvärr så är det disney i hela arenan.. så det kommer aldrig att sjungas
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Jan 20, 2009 21:17:56 GMT 1
vi kan nåt som inte ni kan vi kan faktisk sjunga det kan inte ni mohaha
|
|
|
Post by husnasarn on Jan 20, 2009 21:59:26 GMT 1
Fick höra en ramsa från min dotter och hennes kompisar, som kunde användas istället för den vanliga sållet ramsan. Samma takt som: khk e dom bästa -- heja heja heja khk "sållets mamma é en pappa -- stackars stackars stackars sållet" ;D ;D ;D ;D ;D ;D Den var JÄTTEROLIG
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 20, 2009 23:22:55 GMT 1
"sållets mamma är en pappa" kördes ju mot Gräsvik för något år sedan.
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 21, 2009 5:51:57 GMT 1
Fick höra en ramsa från min dotter och hennes kompisar, som kunde användas istället för den vanliga sållet ramsan. Samma takt som: khk e dom bästa -- heja heja heja khk "sållets mamma é en pappa -- stackars stackars stackars sållet" Hörde den vid fika bordet av en betydligt äldre supporter:) Dock av en av de största betonghäckarna i arenan Uppmaning till alla ikv..sjung med oss!!!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 21, 2009 8:48:41 GMT 1
Fick höra en ramsa från min dotter och hennes kompisar, som kunde användas istället för den vanliga sållet ramsan. Samma takt som: khk e dom bästa -- heja heja heja khk "sållets mamma é en pappa -- stackars stackars stackars sållet" Hörde den vid fika bordet av en betydligt äldre supporter:) Dock av en av de största betonghäckarna i arenan Uppmaning till alla ikv..sjung med oss!!! Vi på c är med!!
|
|
|
Post by mace on Jan 21, 2009 9:08:39 GMT 1
För i helvete. Ta ingenting ifrån Lakers Lakejer. Sveriges i särklass pinsammaste klack. Fyfan. Och var är det för fel på Lakers Lakejer? Det är en an Allsvenskans bästa hemmaklackar och bra på bortaplan också!
|
|
|
Post by HF on Jan 21, 2009 15:44:22 GMT 1
Fick höra en ramsa från min dotter och hennes kompisar, som kunde användas istället för den vanliga sållet ramsan. Samma takt som: khk e dom bästa -- heja heja heja khk "sållets mamma é en pappa -- stackars stackars stackars sållet" ;D ;D ;D ;D Tyvärr så är det disney i hela arenan.. så det kommer aldrig att sjungas Den hade funkat i Wämöhallen, nu är det som du skriver....disneydags.
|
|