|
Post by Medgångssupportern on Feb 13, 2009 15:54:59 GMT 1
Fyra öl och en liter vodka, köra bil som en idiot.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 13, 2009 18:00:50 GMT 1
Fyra öl och en liter vodka, köra bil som en idiot. Äntligen flödar kreativiteten, mera, mera, mera:)
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 13, 2009 19:18:31 GMT 1
En kanadensare här bor(bodde) i staden, han söp ner sig mest hela dagen, han drack stora o han drack små ---
Sen behöver jag även där hjälp med slutet..
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Feb 13, 2009 19:39:37 GMT 1
En kanadensare här bor(bodde) i staden, han söp ner sig mest hela dagen, han drack stora o han drack små --- Sen behöver jag även där hjälp med slutet.. Jag tar mig friheten att ändra lite i din text för att jag tycker att det blir ett bättre flyt så här. "En Kanadensare det fanns i staden, han söp ner sig mest hela dagen han dricker stora, han dricker små, han dricker många för att utstå. För vi vet alla ju att bönder luktar, men det finns något de alla fruktar. Karlskroniter som sig bör, utom deras klubb kassör
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 13, 2009 19:51:45 GMT 1
En kanadensare här bor(bodde) i staden, han söp ner sig mest hela dagen, han drack stora o han drack små --- Sen behöver jag även där hjälp med slutet.. Jag tar mig friheten att ändra lite i din text för att jag tycker att det blir ett bättre flyt så här. "En Kanadensare det fanns i staden, han söp ner sig mest hela dagen han dricker stora, han dricker små, han dricker många för att utstå. För vi vet alla ju att bönder luktar, men det finns något de alla fruktar. Karlskroniter som sig bör, utom deras klubb kassör Den blev ju kanon!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 15, 2009 20:03:46 GMT 1
Nu ser vi till att några av dessa ramsorna kommer att sjungas! Det är derby, krig, blod, svett och tårar.
|
|
|
Post by Timsan on Feb 15, 2009 20:40:11 GMT 1
"Fyra bugg och en cocacola" borde man kunna göra nåt på Kanske "Fyra öl och en hela vodka" ? Fyra öl och en liter brännvin?
|
|
|
Post by csektionen on Feb 15, 2009 21:01:29 GMT 1
Köpelagsvisan:
R - a - ttfull, ja Ryan han kör r - a - ttfull. Dricker hembr - ä - nt, men det gör inte vi så han får sitta i buren.
Härlig kreativitet här inne!
|
|
|
Post by csektionen on Feb 15, 2009 21:06:33 GMT 1
Till fyllecellen ränner jag när det är nåt jag gjort fast snuten ränner oxå bra fast inte lika fort, Fyllecellen hoppfallera och fyllecellen hoppfallerej.............
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 15, 2009 22:17:12 GMT 1
Hur sjönk steelers? Botten upp!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 15, 2009 22:19:37 GMT 1
Är Koskenkorva bäst? Är kanadicken sist från fest? Till detta svara Yes! Snart komma jag arrest!
|
|
|
Post by Pitbull on Feb 17, 2009 9:47:34 GMT 1
De luktar sprit (klapp klapp) De luktar sprit (klapp klapp) De luktar sprit i Olofström, Jaa ni super hela dagen! De luktar sprit i olofström (klapp klapp)
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Feb 17, 2009 11:32:09 GMT 1
Fyra öl och en liter vodka, köra bil som en idiot. Vadå, var är fortsättningen? Fyra öl och en liter vodka, köra bil som en idiot Fyra öl och en liter vodka, slippa häktet är riktigt coolt Vill du supa och vill du köra Våga växla och våga gasa Fyra öl och en liter vodka, köra bil som en idiot
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 17, 2009 11:36:25 GMT 1
Fyra öl och en liter vodka, köra bil som en idiot. Vadå, var är fortsättningen? Fyra öl och en liter vodka, köra bil som en idiot Fyra öl och en liter vodka, slippa häktet är riktigt coolt Vill du supa och vill du köra Våga växla och våga gasa Fyra öl och en liter vodka, köra bil som en idiot ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Timsan on Feb 17, 2009 11:44:27 GMT 1
Fyra öl och en liter vodka, köra bil som en idiot. Vadå, var är fortsättningen? Fyra öl och en liter vodka, köra bil som en idiot Fyra öl och en liter vodka, slippa häktet är riktigt coolt Vill du supa och vill du köra Våga växla och våga gasa Fyra öl och en liter vodka, köra bil som en idiot Jag är på ;D ;D ;D ;D // Dont drink and drive,
|
|