|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Dec 4, 2006 8:48:22 GMT 1
det är ju kanon .. samt att man har nya damasker med Mac Donald's m logo på damaskerna
|
|
|
Post by Jason on Dec 4, 2006 8:55:27 GMT 1
Mighty Ducks of Karlskrona spelar i Ankeborg Arena.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Dec 4, 2006 9:10:40 GMT 1
o klacken heter björnligan ;D ;D
|
|
|
Post by HF on Dec 4, 2006 12:46:24 GMT 1
Från sydöstran "Och tanken är att samarbetet ska hålla på i flera år. Främst kommer Disney att jobba med arrangemang ihop med föreningen. - Det är riktigt intressanta grejer som förhoppningsvis kommer locka publik i alla åldrar. - Det kommer märkas i hallen under matcher, men även i andra sammanhang också, säger Rickard Karlsson, en aning hemlighetsfullt."
Bara det inte blir nåt jävla jippo på isen så att matchen hamnar i andra rummet! Jag är där för att titta på hockey inte gå på lövmarknaden och cirkus...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 4, 2006 12:51:42 GMT 1
Håller med HF till 100% !
|
|
|
Post by Jason on Dec 4, 2006 12:55:17 GMT 1
Disney On Ice...
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 4, 2006 16:06:34 GMT 1
Från sydöstran "Och tanken är att samarbetet ska hålla på i flera år. Främst kommer Disney att jobba med arrangemang ihop med föreningen. - Det är riktigt intressanta grejer som förhoppningsvis kommer locka publik i alla åldrar. - Det kommer märkas i hallen under matcher, men även i andra sammanhang också, säger Rickard Karlsson, en aning hemlighetsfullt." Bara det inte blir nåt jävla jippo på isen så att matchen hamnar i andra rummet! Jag är där för att titta på hockey inte gå på lövmarknaden och cirkus... Om Jippot innebär friska pengar in klubben så är det bara bra. De som tycker det är fjantigt behöver ju inte sitta o kolla. De kan ju röra på benen o gå o köpa en korv. Jag är också i arenan för att se hockey inte kolla på bilvisningar. Men då jag antar att det ger pengar in i KHK så står jag ut med detta
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 4, 2006 16:12:34 GMT 1
Ja, ja bara det inte blir för mycket av Kalle och hans vänner.
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 4, 2006 18:12:48 GMT 1
Så länge inte publiksiffran sjunker håller jag med hts till 100%!
|
|
|
Post by HF on Dec 4, 2006 19:19:31 GMT 1
Så man ska sälja sin själ då?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 5, 2006 9:59:10 GMT 1
Så man ska sälja sin själ då? Ska man sälja sin själ ska de vara till Löfbergs Lila och inget annat
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 5, 2006 12:18:10 GMT 1
Så man ska sälja sin själ då? Hur definierar du din själ vad gäller KHK. 5 år gammal klubb. Jag går inte på hockey för att se riskokare på isen. Men jag tycker inte det är att sälja sin själ. Det finns förstås en gräns även för mig. Men i princip så tycker jag det är bra ju mer pengar KHK kan få in. Vad jag förstått så har väl KHK mycket klent på sponsorsidan jämfört med ex våra länskollegor i ettan
|
|
|
Post by CastorTroy on Dec 5, 2006 12:49:58 GMT 1
Så man ska sälja sin själ då? Jag tycker nog att det ser lite dumt ut när ni klagar på att det ska bli jippon hit och cirkus dit när ni bara vill kolla på hockey. Inse en sak, och gör det snabbt. Ni har fått en sponsor i absolut värlsdsklass och detta till en hockeyklubb som är nya i Div 2 och håller till en väldigt liten stad i södra Sverige. Ni fått en möjlighet här som många klubbar "i samtliga divisioner" säkert hade gjort vad som helst för att få. Ni syns med och får en av världens största varumärken med er. Om folk sen tycker att man säljer sin själ och allt möjligt, får ju vara upp till var och en, men den som tror att man kan få en hockeyklubb i absoluta eliten (dit khk vill) utan att sälja sig, får nog verkligen tänka om. ett stort GRATTIS till KHK som har fått den här möjligheten
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 5, 2006 13:01:29 GMT 1
Ska bli mkt intressant att se vad denna sponsor tillför KHK. I dagsläget vet vi inte direkt hur de ska sponsra eller hur mkt! Bara för att det är ett jätteföretag så innebär inte det att de satsar massor av pengar!
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 5, 2006 13:23:36 GMT 1
Så man ska sälja sin själ då? Jag tycker nog att det ser lite dumt ut när ni klagar på att det ska bli jippon hit och cirkus dit när ni bara vill kolla på hockey. Inse en sak, och gör det snabbt. Ni har fått en sponsor i absolut värlsdsklass och detta till en hockeyklubb som är nya i Div 2 och håller till en väldigt liten stad i södra Sverige. Ni fått en möjlighet här som många klubbar "i samtliga divisioner" säkert hade gjort vad som helst för att få. Ni syns med och får en av världens största varumärken med er. Om folk sen tycker att man säljer sin själ och allt möjligt, får ju vara upp till var och en, men den som tror att man kan få en hockeyklubb i absoluta eliten (dit khk vill) utan att sälja sig, får nog verkligen tänka om. ett stort GRATTIS till KHK som har fått den här möjligheten TACK ! Kul att de finns folk som inser vad som krävs. Du ska inte flytta 9 mil SSV ? Det är nya tider nu. Det går inte att agera som om det vore 70-tal fortfarande
|
|