|
Post by Jacob Lokatt on Dec 28, 2009 11:55:51 GMT 1
Nu håller vi oss till ämnet, tycker inte Porr-Jensen ingår i denna tråden ;D
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 28, 2009 11:59:16 GMT 1
Nu håller vi oss till ämnet, tycker inte Porr-Jensen ingår i denna tråden ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 28, 2009 12:21:10 GMT 1
Hockey-Porr??
|
|
|
Post by philipg on Dec 28, 2009 14:32:19 GMT 1
Hehe ja chansen finns att han åker på en smäll igen. Verkar ju funka rätt bra då han blev ytterst annonym Bra att det är känslor på isen. Inte bara se primadonnor åka omkring. Men ringberg gör väl som vanligt turtlen? har han gjort så fler gånger i år?
|
|
|
Post by Joewson on Dec 29, 2009 1:53:42 GMT 1
joweson : jag läser den bloggen varje dag så jag vet vad som står där i, det är en analys av khk har en stor hype..och så står det en granskning mellan laget hästen och laget khk. Slutsatsen står klar o tydlig : KHK är sämre än bloggryktet säger. News flash : khk i fortsättningsserien , hästen i allettan. inte för att vara dum men säger man något så får man stå för det. nu har du nog skitit i det blå huset Hur vet du att vi hade inte spelat i allettan om vi hade spelat i div 1E? Hur kan du ens jämföra när vi inte ens spelar i samma serie... Vi kan bara spekulera, men faktum är att vi spelar inte i samma serie. Tyvärr så kan vi inte heller dra några slutsatser om vilket lag som är bäst FÖRUTOM när KHK mötte Hästen i en träningsmatch där KHK vann. Det är det ENDA vi har att gå på. Därmed slutdiskuterat, köper du inte detta så är det inte heller någon mening att diskutera vidare. Går man och säger att HF inte har alla hemma, då är man ute på tunn is... Man ska passa sig för att skapa sig ovänner på andras forum. Om man vill bete sig som ett svin och komma med en "vi-är-bättre-än-alla-andra"-attytid så kan man hålla sig till sitt egna forum. Jag, tillexempel, skriver ALDRIG något hånfullt på något annat hockeyforum. Det handlar om respekt, vilket du bevisar gång på gång att du helt enkelt saknar. Ett gott nytt år på dig och lycka till i allettan. Uppskattar om du tar till dig kritiken och förbättrar din attityd lite. Det verkar som om du är bara ute efter bråk och helt enkelt inte förstår vad det är du skriver. Det är enkelt att gömma sig bakom ett nick på någon annans forum. Jag skriver tillexempel ut hela mitt namn på andras forum för att folk ska förstå att jag är inte där för att bråka utan för att helt enkelt dela med mig av mina åsikter och att jag som person, inte som nick, kan stå bakom mina ord. Jag skriver sällan det som folk vill höra, undantag för hela situationen med Rondell-Ryan som bara var tragisk, men står för det jag skriver. Brukar få väldigt fin respons också och har haft flera fina möten med supportrar från andra lag som hälsat. Är det någon som har skitit i det blå skåpet så är det du! Du har gjort dig ovän med precis alla här, ingen uppskattar din attityd. Har inte hästen ett eget forum så borde ni skaffa det så kan du kladda ner med dina åsikter om hur bra hästen och ditt andra trams. Tror folk i Norrköping hade tröttnat på dig också. Gott nytt år, det kommer fler hockeymatcher. Tro mig, vi vet efter Grästorp-fiaskot. Vi reste oss från det och vi kommer resa oss igen... Man får ha lite tålamod eller, som det ofta heter på det här forumet, is i magen!
|
|
|
Post by yngwie on Dec 29, 2009 15:36:28 GMT 1
Växjö värvar målvakter till höger och vänster men vad gör tobbe o Co?? De gaur inte här i staun verkar det som!!
|
|
|
Post by HF on Dec 29, 2009 16:01:06 GMT 1
joweson : jag läser den bloggen varje dag så jag vet vad som står där i, det är en analys av khk har en stor hype..och så står det en granskning mellan laget hästen och laget khk. Slutsatsen står klar o tydlig : KHK är sämre än bloggryktet säger. News flash : khk i fortsättningsserien , hästen i allettan. inte för att vara dum men säger man något så får man stå för det. nu har du nog skitit i det blå huset Hur vet du att vi hade inte spelat i allettan om vi hade spelat i div 1E? Hur kan du ens jämföra när vi inte ens spelar i samma serie... Vi kan bara spekulera, men faktum är att vi spelar inte i samma serie. Tyvärr så kan vi inte heller dra några slutsatser om vilket lag som är bäst FÖRUTOM när KHK mötte Hästen i en träningsmatch där KHK vann. Det är det ENDA vi har att gå på. Därmed slutdiskuterat, köper du inte detta så är det inte heller någon mening att diskutera vidare. Går man och säger att HF inte har alla hemma, då är man ute på tunn is... Man ska passa sig för att skapa sig ovänner på andras forum. Om man vill bete sig som ett svin och komma med en "vi-är-bättre-än-alla-andra"-attytid så kan man hålla sig till sitt egna forum. Jag, tillexempel, skriver ALDRIG något hånfullt på något annat hockeyforum. Det handlar om respekt, vilket du bevisar gång på gång att du helt enkelt saknar. Ett gott nytt år på dig och lycka till i allettan. Uppskattar om du tar till dig kritiken och förbättrar din attityd lite. Det verkar som om du är bara ute efter bråk och helt enkelt inte förstår vad det är du skriver. Det är enkelt att gömma sig bakom ett nick på någon annans forum. Jag skriver tillexempel ut hela mitt namn på andras forum för att folk ska förstå att jag är inte där för att bråka utan för att helt enkelt dela med mig av mina åsikter och att jag som person, inte som nick, kan stå bakom mina ord. Jag skriver sällan det som folk vill höra, undantag för hela situationen med Rondell-Ryan som bara var tragisk, men står för det jag skriver. Brukar få väldigt fin respons också och har haft flera fina möten med supportrar från andra lag som hälsat. Är det någon som har skitit i det blå skåpet så är det du! Du har gjort dig ovän med precis alla här, ingen uppskattar din attityd. Har inte hästen ett eget forum så borde ni skaffa det så kan du kladda ner med dina åsikter om hur bra hästen och ditt andra trams. Tror folk i Norrköping hade tröttnat på dig också. Gott nytt år, det kommer fler hockeymatcher. Tro mig, vi vet efter Grästorp-fiaskot. Vi reste oss från det och vi kommer resa oss igen... Man får ha lite tålamod eller, som det ofta heter på det här forumet, is i magen! Har Philipg antytt att jag inte har alla hemma? Var är det inlägget? Skulle gärna vilja läsa, kan du philipg skriva det igen tack?
|
|
|
Post by Joewson on Dec 29, 2009 17:16:24 GMT 1
Finns i allettan-tråden. HF, du skrev: 0-7 efter 26 minuter imponerade stort mot fortsättningsserielaget KHK... philipg svarade: haha och 5-2 mot bofors vad säger det? att försäsong kan man inte lita på... Hf hoppas det var en riktigt dåligt skämt för om du tror på det så är du ju inte den skarpaste kniven i lådan, hjulet snurrar men hamstern är död etc osv and so on and on jadajada Jag tycker du hade så jäkla rätt HF, och tror faktiskt att du halvt menade det också. khkbeetles.proboards.com/index.cgi?board=NINE&action=display&thread=1652&page=4
|
|
|
Post by philipg on Dec 29, 2009 18:21:57 GMT 1
Ska jag svara på något eller blir det inte bara mer eld på eld? undra om MF kände sig såhär när alla taifare hetsa honom =)
Har ett längre inlägg men vet inte om det ger något. Då folk inte kan ta kritik så värst bra.
|
|
|
Post by Joewson on Dec 29, 2009 18:39:54 GMT 1
Finns ju alltid PM om du har något direkt mot mig. Klart man kan ta kritik, så länge det finns substans bakom kritiken. Jag har inte alltid hyllat MF för hans åsikter heller och det är inte alla KHK:are som tycker som honom. Tänk på det, att hetsa bara "för att det är kul" känns lite dagis, precis som MF känns ibland. En häxjakt utan substans helt enkelt. Ingen vinner på det.
|
|
|
Post by HF on Dec 29, 2009 20:43:46 GMT 1
Ska jag svara på något eller blir det inte bara mer eld på eld? undra om MF kände sig såhär när alla taifare hetsa honom =) Har ett längre inlägg men vet inte om det ger något. Då folk inte kan ta kritik så värst bra. Mot mig får du ösa på så mycket du vill, vatten på en gås som man säger.
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 29, 2009 20:50:17 GMT 1
Tror nog att det är MF som hetsar smurfarna till vansinne... Är ju inte så svårt.. Riggad stockholms trafik ext.....
|
|
|
Post by mace on Dec 29, 2009 23:43:50 GMT 1
|
|
|
Post by HF on Dec 30, 2009 0:00:43 GMT 1
Han är snabbt inne för att kolla om någon läst..
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 30, 2009 0:05:34 GMT 1
"Tränaren Mikael Nilsson var intresserad av 67:an Georgsson, men där gick nog sportchefen Karlsson emot." Jag undrar hur trött jag ska hinna bli av Tobbe också? Ännu en sak som man vet att supportrarna skulle älskat! Hoppas vid Gud att detta vansinne inte stämmer! #67 hade ju varit guld att knyta upp till nästa säsong! Hoppas vid Gud, igen, att vi inte bara får se en ny tränare, utan också ny sportchef! :/
|
|