|
Post by Jacob Lokatt on Dec 27, 2009 22:55:57 GMT 1
Porr-Jensen har väl inte direkt rosat marknaden i år
|
|
|
Post by philipg on Dec 27, 2009 23:03:43 GMT 1
citat : hålla nollan slut citat... behöver det skrivas mer
|
|
|
Post by philipg on Dec 27, 2009 23:04:45 GMT 1
eh lokatt? han har nog varit bland de bästa målvakterna i div 1 i år, både som min åsikt som supporter o statistiskt sett
|
|
|
Post by philipg on Dec 27, 2009 23:40:39 GMT 1
Asså är det havsluften eller, vad är det för fel på jensens insats om jag får be? Måste väl vara de största myttarna om man sitter o säger att jensen är värdelös.
|
|
|
Post by philipg on Dec 27, 2009 23:42:01 GMT 1
Franco är alltid mer ödmjuk än mig och det han säger är ju bra, skulle dock våga säga att franco skulle nog inte hålla med er om att jensen är värdelös.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 27, 2009 23:42:33 GMT 1
citat : hålla nollan slut citat... behöver det skrivas mer ja, man tar ut det man vill.. haha
|
|
|
Post by philipg on Dec 27, 2009 23:45:33 GMT 1
joweson : jag läser den bloggen varje dag så jag vet vad som står där i, det är en analys av khk har en stor hype..och så står det en granskning mellan laget hästen och laget khk. Slutsatsen står klar o tydlig : KHK är sämre än bloggryktet säger.
News flash : khk i fortsättningsserien , hästen i allettan.
inte för att vara dum men säger man något så får man stå för det. nu har du nog skitit i det blå huset
|
|
|
Post by philipg on Dec 27, 2009 23:52:14 GMT 1
Ja och du tog ut något som inte fanns, jag citerade dig
|
|
|
Post by philipg on Dec 28, 2009 0:02:14 GMT 1
är mer rättfram bara, du har fortfarande inte sagt bristen i inlägget, vill gärna veta.hur ska en ändra sig om en inte vet vad som är felet då? är det bara khk:are som får gnälla på saker och på sitt lag? ni själva sitter o flamar sönder erat lag. Jag blir irriterad på saker som inte är sanna, klart jag lackar då. Vad i det är det du inte förstår.
Franco får gärna vinna den tävlingen 100 ggr av 100, inte ute efter att slå han på något sett. Rätt ska vara rätt bara. Hur man som du får det till att jensen är värdelös när man själv sitter på 2 målvakter som man kanske borde ägna mer uppmärksamhet åt
|
|
|
Post by philipg on Dec 28, 2009 0:20:20 GMT 1
Häckla på du. Det jag reagerar på dig drspace är att du går ju in och kastar fan över mig, du har väl inget konkret att säga då. Om du säger att jag har så dåliga analyser när det enda jag sagt nyss är att jensen är bra i år och att han har aldrig sagt att han ska hålla nollan så som medgångssuportern vill tro.
Sen en passning till dig drspace : tilltro ska man väl ha om man är supporter? sen är det ju bara fakta.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 28, 2009 0:36:49 GMT 1
Häckla på du. Det jag reagerar på dig drspace är att du går ju in och kastar fan över mig, du har väl inget konkret att säga då. Om du säger att jag har så dåliga analyser när det enda jag sagt nyss är att jensen är bra i år och att han har aldrig sagt att han ska hålla nollan så som medgångssuportern vill tro. Sen en passning till dig drspace : tilltro ska man väl ha om man är supporter? sen är det ju bara fakta. Här är hela mitt inlägg Nollan har han verkligen inte sagt att han skulle hålla haha roligt att du ändrar texten, bra att du har koll grabben. Han har inte ens sagt något om matchen. Han skrev att khks svaga sida är målvakterna, och man kan ju med facit i hand inte neka att det han skrev i början är sant. Så hur du vrider på det kan du inte ändra verkligheten. Tabellen ljuger inte. Men sitt du och njut av att ni gjorde 7-0 i första perioden. Den bjuder jag på. Skulle inte byta plats med er överhuvetaget. Vad jag kommer ihåg så gjorde han det.. och han sa också att Hästen skulle vinna matchen, lätt.. och riktigt så blev det ju inte. Men förstår att du håller om Jensen. --- Visst, att han skulle hålla nollan kanske det inte var något snack om, men att hästen skulle vinna lätt över KHK verkar det ha varit fler som har läst, alla förutom du.
|
|
|
Post by philipg on Dec 28, 2009 0:48:42 GMT 1
Stor skillnad på att vinna en match och säga vilket lag som är bäst. Man drar inga växlar av en träningsmatch. I slutet av april då vet man vilket lag som var bäst, därför kvarstår jensens uttalande som rätt bra
drspace som vanligt verkar du inte hajja varför ringberg drog och vem som lippande var mr ringberg han själv.
|
|
|
Post by philipg on Dec 28, 2009 1:04:15 GMT 1
Historien går så att hästen erbjöd ringberg en kontrakt innan säsongen var över, men ringberg ville se om han kunde få ett bättre av andra klubbar. Tiden gick och det kom inget super bra...Då ville han ha tillbaka det kontraktet hästen erbjöd han innan säsongen va slut, men då sa hästen nej. Då tog han KHK som första val och kunde spela på heltid. Om det var ett bättre val, vet jag inte. Det kan han nog själv svara på. Vanligt är det väl för du skrivit 5 posts mot mig
|
|
|
Post by philipg on Dec 28, 2009 1:06:50 GMT 1
Ville jag se ringberg i hästen? jo det tror jag. att jag gnällt kan nog hända, hockey ska vara känslor. Snackade även med en spelare under sommaren ang saker med ringber. Jag har väl önskat honom väl? tycker bara det var sorligt att han valde khk! men men han spelar hos er och hoppas de går bra för han, så länge han inte möter oss
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 28, 2009 11:39:29 GMT 1
Ville jag se ringberg i hästen? jo det tror jag. att jag gnällt kan nog hända, hockey ska vara känslor. Snackade även med en spelare under sommaren ang saker med ringber. Jag har väl önskat honom väl? tycker bara det var sorligt att han valde khk! men men han spelar hos er och hoppas de går bra för han, så länge han inte möter oss Nej, för möter han er så blir han nerslagen.
|
|