|
Post by 4ever on Dec 31, 2009 16:44:52 GMT 1
Blev inget här heller. citat Enestubbe. "Fredrik Alcén, nu backup i Brynäs under Markströms JVM, har haft anbud från KHK. Han väljer dock, enligt den info jag fått, att tacka nej och istället spela vidare i ekonomiskt tyngda Västervik säsongen ut." www.smp.se/blogg/daniel/khk-silly(1703217).gm
|
|
|
Post by dragkrok on Jan 1, 2010 2:12:39 GMT 1
Tyvärr så kommer du inte att få ett svar från time, då han aldrig vågar svara på obekväma frågor ang. KHK. Fel tråd men jag kan svara ändå Chansen att jag skriver något negativt om MN är lika liten som att dragkrok skriver något positivt Gott Nytt År Nu bad jag ju inte dig att skriva något negativt om MN utan att du skulle förklara för mig vad som är så bra med honom...... men,men... .verkar som IP har rätt, frågan var tydligen för obekväm att svara på så då försöker du vrida till det på ditt särskilda vis. För det är väl inte så att du är som alla andra, att det är lättare att hoppa på dom som tycker avvikande från sin egen ståndpunkt än att förklara sig...... Men storsint som jag är såhär ibörjan på det nya året ska jag ge dig ytterligare en c hans att förklara MN:s storhet och styrka för mig eftersom jag tydligen inte har kunnat förstå den. Frågan löd: Okej... då vänder vi på frågeställningen.... Vad är det Micke Nilsson har gjort i år som är så BRA, med tanke på den negativa utvecklingskurva som de flesta spelarna har visat upp hitintills, med tanke på den enormt skiftande spelkvalite som visats upp hitintills, samt med tanke på att laget INTE har spelat som ett lag hitintills. PS. Du får gärna svara i "Homer-tråden" så slipper vi vara i "fel" tråd.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 1, 2010 11:16:57 GMT 1
Detta påstående är felaktigt. Flertalet skribenter på detta forum som använder sina sågar flitigt, ger även beröm och skriver positiva saker är sådant förtjänas. Så finns det även de som aldrig ser något negativt i KHK, KHK gör aldrig något fel och alla som jobbbar för KHK är ofelbara. Detta är ju helt tokigt synsätt då det inte finns någon klubb i Sverige som är helt felfri, inte ens KHK är det eller hur? Eller är det så att vissa inte vågar eller får skriva vad de egentligen tycker? time mfl ignorerar dom positiva inläggen ifrån folket som gnäller...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 1, 2010 11:23:18 GMT 1
Blev inget här heller. citat Enestubbe. "Fredrik Alcén, nu backup i Brynäs under Markströms JVM, har haft anbud från KHK. Han väljer dock, enligt den info jag fått, att tacka nej och istället spela vidare i ekonomiskt tyngda Västervik säsongen ut." www.smp.se/blogg/daniel/khk-silly(1703217).gmFår ta och hålla med Enestubbe... "Jag har som sagt påpekat det faktum att KHK svarat för fatala chansningar i sitt lagbygge, framför allt beträffande målvaktssidan. Sent ska syndarn vakna, lyder ordspråket, och klubben är nu ute med värvarhåven. Tyvärr är det varken bästa tiden på året (nästan alla målisar är upptagna) eller bästa läget ( division 1 F vår) att locka med."
|
|
|
Post by time on Jan 1, 2010 12:29:40 GMT 1
Fel tråd men jag kan svara ändå Chansen att jag skriver något negativt om MN är lika liten som att dragkrok skriver något positivt Gott Nytt År Nu bad jag ju inte dig att skriva något negativt om MN utan att du skulle förklara för mig vad som är så bra med honom...... men,men... .verkar som IP har rätt, frågan var tydligen för obekväm att svara på så då försöker du vrida till det på ditt särskilda vis. För det är väl inte så att du är som alla andra, att det är lättare att hoppa på dom som tycker avvikande från sin egen ståndpunkt än att förklara sig...... Men storsint som jag är såhär ibörjan på det nya året ska jag ge dig ytterligare en c hans att förklara MN:s storhet och styrka för mig eftersom jag tydligen inte har kunnat förstå den. Frågan löd: Okej... då vänder vi på frågeställningen.... Vad är det Micke Nilsson har gjort i år som är så BRA, med tanke på den negativa utvecklingskurva som de flesta spelarna har visat upp hitintills, med tanke på den enormt skiftande spelkvalite som visats upp hitintills, samt med tanke på att laget INTE har spelat som ett lag hitintills. PS. Du får gärna svara i "Homer-tråden" så slipper vi vara i "fel" tråd. Mina hockeykunskaper är nog inte i närheten av dina medgångarns tex. Men du får ursäkta om jag har större förtroende för spelartruppens omdöme om MN än om ditt. Tror mig på goda grunder kunna påstå att de är mer insatta i detta än dig. Detta är allt jag har att säga i denna fråga.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 1, 2010 12:41:39 GMT 1
Har väldig svårt att tro på det du skriver.
|
|
|
Post by time on Jan 1, 2010 13:01:57 GMT 1
Har väldig svårt att tro på det du skriver. Jo det stämmer jag har större fötroende för spelartruppens omdöme om MN än dragkroks.
|
|
|
Post by dragkrok on Jan 1, 2010 13:13:18 GMT 1
Men nu är det DITT(!!!) omdöme om MN som efterfrågas.....
Så som du klankar ner på alla som inte tycker att KHK har 100% rätt i allt föreningen gör så MÅSTE väl ha DU en EGEN åsikt.
Klaga på andra när du inte vågar ha några egna åsikter.....aha....det är så du menar med din underliner
|
|
|
Post by dragkrok on Jan 1, 2010 13:17:36 GMT 1
Har väldig svårt att tro på det du skriver. Jo det stämmer jag har större fötroende för spelartruppens omdöme om MN än dragkroks. Konstigt att du tar mer illa vid dig av mina synpunkter än dom i spelartruppen, som jag har framfört mina synpunkter till, gör.
|
|
|
Post by dragkrok on Jan 1, 2010 13:27:53 GMT 1
@ time Jag har också bett dig ge DIN syn på hur DU tycker att spelarna har utvecklats(?) hittills under säsongen....... Antar att detta också är en besvärande frågeställning för dig eftersom du inte behagar att svara på detta heller. Och nej.... detta är inte fel tråd längre.... Att trots alla sina tusen inlägg inte kunna svara på direkta frågor... mer silly än så blir det nog inte Gott Nytt År på dig
|
|
|
Post by mikkel on Jan 1, 2010 13:46:52 GMT 1
Klockrent dragkrok. Time HAR inga egna åsikter. För en tid sen fanns en som inte heller hade egna åsikter. Bara höll med den "innersta kretsen" Han försvann när det blev obehagligt med alla frågorna om han hade egna åsikter. Hts var hans alias om jag inte misstar mej .
|
|
|
Post by HF on Jan 1, 2010 14:40:53 GMT 1
Fel tråd men jag kan svara ändå Chansen att jag skriver något negativt om MN är lika liten som att dragkrok skriver något positivt Gott Nytt År Frågan löd: Okej... då vänder vi på frågeställningen.... Vad är det Micke Nilsson har gjort i år som är så BRA, med tanke på den negativa utvecklingskurva som de flesta spelarna har visat upp hitintills, med tanke på den enormt skiftande spelkvalite som visats upp hitintills, samt med tanke på att laget INTE har spelat som ett lag hitintills. PS. Du får gärna svara i "Homer-tråden" så slipper vi vara i "fel" tråd. Jag ska förklarar för dig. Micke har gjort vissa framsteg och faktiskt prövat curry i kalopsen vilket ger en annan sötma.
|
|
|
Post by time on Jan 1, 2010 15:23:27 GMT 1
Jo det stämmer jag har större fötroende för spelartruppens omdöme om MN än dragkroks. Konstigt att du tar mer illa vid dig av mina synpunkter än dom i spelartruppen, som jag har framfört mina synpunkter till, gör. Samma svar. Jag tror spelarna bättre kan bedöma MN än vad jag kan. Kanske tom med bättre än dig? Jag litar på deras omdöme som gör att de INTE vill byta. Men det är möjligt att du vet bättre ... Min kunskaper för att bedöma MN är för små. Ledsen om jag inte har lika stor kunskap om dig i denna fråga.
|
|
|
Post by time on Jan 1, 2010 15:26:54 GMT 1
Klockrent dragkrok. Time HAR inga egna åsikter. För en tid sen fanns en som inte heller hade egna åsikter. Bara höll med den "innersta kretsen" Han försvann när det blev obehagligt med alla frågorna om han hade egna åsikter. Hts var hans alias om jag inte misstar mej . Finns väl 1700 i detta forum som inte har några egna åsikter. Sen finns det några enfråge-filurer
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 1, 2010 15:33:18 GMT 1
Fattar inte varför du blandar in spelarna!!? Vi diskuterar väl om hur spelet ser ut!? Sedan om spelarna gillar trevliga hemmakvällar med kalops hör väl inte hit!? De kanske kan gilla en tränare som kan utföra något, lika bra! Och Tobbes förklaring till att man inte byter, är ju knappast att spelarna gillar honom! Jag har bara hört att "man gör inte så"
|
|