|
Post by time on Jan 1, 2010 15:41:20 GMT 1
Fattar inte varför du blandar in spelarna!!? Vi diskuterar väl om hur spelet ser ut!? Sedan om spelarna gillar trevliga hemmakvällar med kalops hör väl inte hit!? De kanske kan gilla en tränare som kan utföra något, lika bra! Och Tobbes förklaring till att man inte byter, är ju knappast att spelarna gillar honom! Jag har bara hört att "man gör inte så" samma svar pga min bristande kompetens vad gäller ishockey.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 1, 2010 18:07:05 GMT 1
Fattar inte varför du blandar in spelarna!!? Vi diskuterar väl om hur spelet ser ut!? Sedan om spelarna gillar trevliga hemmakvällar med kalops hör väl inte hit!? De kanske kan gilla en tränare som kan utföra något, lika bra! Och Tobbes förklaring till att man inte byter, är ju knappast att spelarna gillar honom! Jag har bara hört att "man gör inte så" samma svar pga min bristande kompetens vad gäller ishockey. allt jag hör é bla bla bla.....
|
|
|
Post by dragkrok on Jan 1, 2010 18:33:31 GMT 1
Oerhört fegt time!
Att kritisera andra som lyfter fram synpunker som du(?) inte delar, det är du jävligt snabb med. Men när du blir tillfrågad om dina EGNA personliga åsikter om saker i och kring KHK, då vägrar du kommentera så fort ämnet kan vara lite obekvämt.
Kanske bäst att inte hoppa på oliktänkande innan du själv är beredd att sprida ett ljus över DINA EGNA tankar och funderingar
som sagt....fegt sa bull
|
|
|
Post by time on Jan 1, 2010 18:51:37 GMT 1
Kanske bäst att inte hoppa på oliktänkande innan du själv är beredd att sprida ett ljus över DINA EGNA tankar och funderingar Har tagit till mig av din kritik
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 1, 2010 20:51:02 GMT 1
För att återgå till trådens ämne så skulle jag gärna se denna målvakt i KHK. Gärna över nästa säsong också. www.eliteprospects.com/player.php?player=2037Ingen behöver bryta nåt kontrakt då vi givetvis kan ha 3 målvakter säsongen ut!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 4, 2010 21:33:32 GMT 1
För att återgå till trådens ämne så skulle jag gärna se denna målvakt i KHK. Gärna över nästa säsong också. www.eliteprospects.com/player.php?player=2037Ingen behöver bryta nåt kontrakt då vi givetvis kan ha 3 målvakter säsongen ut! Precis vad jag tänkte när jag läste att VIK kickat honom.
|
|
|
Post by dragkrok on Jan 4, 2010 21:40:22 GMT 1
Tyvärr lär det inte bli några fler nya spelare denna säsongen
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 4, 2010 23:32:42 GMT 1
EMIL GEORGSSON FÖR I HELVETE HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA ATT TA UPP TELEFONEN!?
Och hur jävla svårt är det att få hit EN bra målvakt, en som kan vända en match HELT på EGEN hand??
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 5, 2010 0:38:15 GMT 1
vi får ge upp, då det ÄR JÄVLA SVÅRT att få fingrarna ur i denna oproffessionella gullegullklubb! Fingrarna sitter gjupt in i ..... Det proffsiga ska bara bedrivas på allt utom det viktigaste; LAGET och dess ledning... Nu ska allt genom hokus pokus bara bli kanon! Drömma kan vi, men varför chansa..IGEN? Det är inte långt ifrån Mörrums arrogans, då man ramlade ur! Förhoppningsvis ska vårt bra material inte behöva rasa så djupt, ens utan ledning...men hur säker kan man känna sig efter att ha sett tidigare matcher mot bottenlagen?
|
|
|
Post by xeal on Jan 5, 2010 12:14:02 GMT 1
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLVAKT FÖR HEEEEEELVETE TOBBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 5, 2010 13:05:13 GMT 1
Fattar inte varför du blandar in spelarna!!? Vi diskuterar väl om hur spelet ser ut!? Sedan om spelarna gillar trevliga hemmakvällar med kalops hör väl inte hit!? De kanske kan gilla en tränare som kan utföra något, lika bra! Och Tobbes förklaring till att man inte byter, är ju knappast att spelarna gillar honom! Jag har bara hört att "man gör inte så" samma svar pga min bristande kompetens vad gäller ishockey. Ja, det är väl en av de få saker jag kan hålla med dig om.
|
|
|
Post by ristoloob on Jan 9, 2010 13:45:41 GMT 1
Fasth i Lakers blev plötsligt 3:e målvakt. Han skulle vara ett lyft för oss, kanske inte för Oskar men för laget KHK.
|
|
|
Post by dragkrok on Jan 9, 2010 13:57:04 GMT 1
Fasth i Lakers blev plötsligt 3:e målvakt. Han skulle vara ett lyft för oss, kanske inte för Oskar men för laget KHK. Nej, nej, nej....inte ska vi riskera att röra om i det stabila laget som vi förfogar över förtillfället. psst. Tänk om det faktiskt skulle hjälpa med en ny målvakt Tobbe
|
|
|
Post by mace on Jan 9, 2010 17:15:44 GMT 1
Fasth är knäskadad.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 9, 2010 17:30:50 GMT 1
Ja det är väl därför han är 3:e målvakt nu?
|
|