|
Post by Sir Wankalot on Mar 3, 2009 4:06:09 GMT 1
Har inte Micke och Tobbe hört att den store finske snipern Marrku Orrjärvi flyttat till Verkö. Han har tydligen bott där i 8 månader. Ska tydligen lirat i både finska och ryska ligan. Dom kanske skulle åka ut till Verkö Kan vara värt en bussbiljett på typ 60 kr tur och retur
|
|
|
Post by scarpino on Mar 3, 2009 4:19:50 GMT 1
har inte nån av dom bil/körkort!?
|
|
|
Post by HF on Mar 3, 2009 7:32:23 GMT 1
Skrik i veckor på att tråden skulle öppnas, jag hade förväntat mig mycket konkreta rykten från de som gapat mest men som vanligt kommer de med minst.
|
|
|
Post by benderman on Mar 3, 2009 7:42:52 GMT 1
Skrik i veckor på att tråden skulle öppnas, jag hade förväntat mig mycket konkreta rykten från de som gapat mest men som vanligt kommer de med minst. Håller med dig. Læser 5 sidor silly season på arbetstid i førhoppning om nåt konkret och det enda vettiga ......."vi måste ha nya spelare". Jo tack, jag vet det.
|
|
|
Post by gretsky on Mar 3, 2009 8:20:25 GMT 1
kan ju också va så att bara för att tråden låses (det enda forum med låst silly) blev folk sura o skiter i att skriva. jag blev det iaf. annars har jag ett par starka rykten. men behåller dom för mej själv tills det kommer ut om ca: 3 veckor. sur som jag e.
|
|
|
Post by scarpino on Mar 3, 2009 8:21:06 GMT 1
ja d e bara o ringa wikegård, petersson o jämtin så e d klart=)!!
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 3, 2009 8:34:57 GMT 1
Tror det kvittar då han har hemlängtan. Har även hört att Lönn vill ha ett nytt jobb, men han trivs dock utmärkt i staunoch stannar nog om han får nytt kontrakt. Lönn har jag varit väldigt skeptiskt till under säsong men lagom till slutet av serien och play off har han verkligen tagit ett stort kliv framåt. Hoppas han stannar.
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 3, 2009 8:39:29 GMT 1
Henning måste stanna, ingen lätt pjäs att ersätta, väldigt hög nivå hela tiden, gör sällan eller aldrig en dålig match.
|
|
|
Post by mace on Mar 3, 2009 9:18:34 GMT 1
Mycket poäng, men för gamla.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 3, 2009 9:31:29 GMT 1
*suck*
|
|
|
Post by mace on Mar 3, 2009 9:33:19 GMT 1
Endast min åsikt cALLAHAN. Jag vill att vi föryngrar laget.
|
|
|
Post by Pitbull on Mar 3, 2009 9:57:53 GMT 1
Det har varit ett j'vla liv de senaste veckorna o lipande om att inte silly tråden är öppen!!! Var är alla nu då? Jag hade förväntat mig en massa rykte från dvs hockeyexperterna här inne! Njaaa att de var LOL här inne.. de visste jag sen innan!
|
|
|
Post by sollet on Mar 3, 2009 10:11:39 GMT 1
Det har varit ett j'vla liv de senaste veckorna o lipande om att inte silly tråden är öppen!!! Var är alla nu då? Jag hade förväntat mig en massa rykte från dvs hockeyexperterna här inne! Njaaa att de var LOL här inne.. de visste jag sen innan! Nämen åååååå va synd det är om dig nu inga rykten eller nåt annat kul. BTW STFU PLZ RTFM innan du börjar storböla. Jag lovar dig rykten kommer och det med råge
|
|
|
Post by HF on Mar 3, 2009 10:12:48 GMT 1
Det har varit ett j'vla liv de senaste veckorna o lipande om att inte silly tråden är öppen!!! Var är alla nu då? Jag hade förväntat mig en massa rykte från dvs hockeyexperterna här inne! Njaaa att de var LOL här inne.. de visste jag sen innan! Precis, trodde nästan laget skulle vara klart nu Själv har jag inget att komma med vad det gäller silly, det jag vet är att CJ trivs mycket bra enligt hans mamma. Men nu kanske inte alla pojkar talar sanning inför mamma.
|
|
|
Post by mikkel on Mar 3, 2009 10:20:12 GMT 1
Endast min åsikt cALLAHAN. Jag vill att vi föryngrar laget. Jag får väl göra ett inlägg nu när säsongen är slut då. Vet ju också att jag kommer att få en massa hugg, men skit samma. Tyvärr verkar Micke kunna bli kvar och då lär det inte bli någon föryngring. Men jag håller med Callahan. Ålder spelar ju inte någon roll. Däremot kan man ju inte BARA ha gamla stofiler. Det är där jag vill ha in några juniorer, och då helst egna juniorer. För tillfället har vi väl bara Sibbe som skulle kunna gå in och spela tyvärr. Eftersom det är Sillytråden så kan jag ge er ett rykte jag hört. Sibbe kommer att spela för Krif nästa säsong om dom klarar sej kvar i tvåan. I så fall har Micke lyckats. Rätta mej om jag har fel, men var inte målsättningen att ha 50% egna produkter 2010? Det går ju inte som alla förstår, men för i h-te!!! KHK MÅSTE ha en ny tränare som vågar ge yngre chansen också.
|
|