|
Post by sektiong on Dec 7, 2006 8:17:01 GMT 1
KHK i topp! Som nykomling Trodde aldrig detta, även om jag trott på laget och alltid tro på KHK. Även om KHK har blivit dissat i t.ex. Kallinges forum, och deras supportrar vet ju hur man spelar i div. 2, Kallinge har ju varit där länge och slagits i toppen. Det mest fantastiska efter denna halvan är ju publiksiffran. KHK har dragit totalt 15 401!!!!! personer till arenan. Kallinge som exempel har på lika många hemmamatcher dragit 2 868 personer till sin hall. KHK:s bästa match jag sett under hösten är Alvesta borta. KHK:s bästa upphämtning är mot HHK. KHK:s snyggaste mål är 1-1 målet mot Mjölby. Koffas skott. Jag ser med tillförsikt fram emot den andra halvan av serien. Och hoppas på ytterliggare matcher i mars.
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 9, 2006 9:56:25 GMT 1
[glow=red,2,300]Största positiva överaskningar:[/glow] KHK och HHK Största negativa överaskningar:Boro Mest väntade placeringar i serien:Nässjö, Kalmar o Trelleborg Nu skiljer det ju bara 4 p från tvåan HHK till åttan Boro, så det kan bli stora omkastningar. Dessutom verkar ju Kalmar till på G, åtmonstone i Iffehallen. Trelleborg har fått tillbaka 2 spelare från Pantern. Så det kan hårdna till även kring nedre strecket
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 9, 2006 11:01:32 GMT 1
Visst är man positivt överraskad efter halva serien är spelad! KHK i topp utan en enda förlust var ngt man inte ens drömde om innan serien började. Laget är i sina bästa stunder otroligt bra och kan man bara motivera sig så tror jag att man vinner serien. Detta ger ett bra utgångsläge till fortsättningen. Inför andra halvan och ett play off så skulle jag vilja se åtminstonde ett nyförvärv (Sebbe?). Detta för att öka konkurrensen om platserna och för att klara ev skador som alltid kommer!
|
|
|
Post by Jojkrider on Dec 17, 2006 0:16:42 GMT 1
Helt otroligt!!!! Etta i div 2 efter halva säsongen. Men inte ropa hej ännu. Lite darrigt spel på slutet är oroväckande. Ett par skador kan ställa till mycket. Följ Nacka i div 1 som nykommlingar och de ledde serien och var obesegrade efter ful tid till för ett par omgångar sedan. Ett par skador på några nyckelspelare och torsk direkt de följande omgångarna. De jämna matcherna vann de inte längre och botten lagen skrällde mot dem. Nej helt klart som "polle" säger ett par förstärkningar om det är möjligt för att ge lite konkurens om platserna och möjligt att fylla på luckor vid skador. Allra mest sweet hade det ju varit om ett par juniorer till tog klivet upp och bankade på dörren till a-laget.
|
|