|
Post by chilipulver on Feb 2, 2009 22:35:02 GMT 1
Känner mig tvungen att starta denna tråd eftersom jag inte vet vem den skyldige moderatorn är! Nu har jag upptäckt att flertalet av mina inlägg är raderade. Konstigt nog är det inlägg som INTE var av karaktären personangrepp eller sågning i allmänhet! Jävligt märkligt om nån av er moderatorer raderar lite godtyckligt här och där. Var istället rakryggade och skicka hellre ett PM och tala om om ni vill ha bort mig och mina åsikter från forumet! Är det någon mer än jag som upptäckt detta godtyckligt raderande?Har alltid tyckt detta forum varit bra, för man har kunnat ha åsikter både högt och lågt och alla har fått tycka olika. Men är det ett tråkigt slätstruket forum ni vill ha där man måste tycka lika som er moderatorer så kan ni ha detta forum för er själva!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 3, 2009 6:14:44 GMT 1
Jag är i alla fall oskyldig till detta. Har dock rensat upp "lite" i silly season.
Skriv ett pm till Administrator/Moderator och fråga varför era inlägg har raderats.
|
|
|
Post by HF on Feb 3, 2009 7:27:37 GMT 1
Känner mig tvungen att starta denna tråd eftersom jag inte vet vem den skyldige moderatorn är! Nu har jag upptäckt att flertalet av mina inlägg är raderade. Konstigt nog är det inlägg som INTE var av karaktären personangrepp eller sågning i allmänhet! Jävligt märkligt om nån av er moderatorer raderar lite godtyckligt här och där. Var istället rakryggade och skicka hellre ett PM och tala om om ni vill ha bort mig och mina åsikter från forumet! Är det någon mer än jag som upptäckt detta godtyckligt raderande?Har alltid tyckt detta forum varit bra, för man har kunnat ha åsikter både högt och lågt och alla har fått tycka olika. Men är det ett tråkigt slätstruket forum ni vill ha där man måste tycka lika som er moderatorer så kan ni ha detta forum för er själva! Hej Chili, jag har rensat en hel del men vet faktiskt inte om något av dina inlägg åkte med. Om vi tar senaste matchen som exempel så ballade den tråden ur då flertalet började diskutera vem som skickat vilket pm hit och dit. Det handlade om allt annat än matchen. Det var inte åsikterna i sig som blev raderade. Så fortsätt du skriva dina åsikter.
|
|
|
Post by chilipulver on Feb 3, 2009 9:21:39 GMT 1
Ok HF.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 3, 2009 9:27:23 GMT 1
Känner mig tvungen att starta denna tråd eftersom jag inte vet vem den skyldige moderatorn är! Nu har jag upptäckt att flertalet av mina inlägg är raderade. Konstigt nog är det inlägg som INTE var av karaktären personangrepp eller sågning i allmänhet! Jävligt märkligt om nån av er moderatorer raderar lite godtyckligt här och där. Var istället rakryggade och skicka hellre ett PM och tala om om ni vill ha bort mig och mina åsikter från forumet! Är det någon mer än jag som upptäckt detta godtyckligt raderande?Har alltid tyckt detta forum varit bra, för man har kunnat ha åsikter både högt och lågt och alla har fått tycka olika. Men är det ett tråkigt slätstruket forum ni vill ha där man måste tycka lika som er moderatorer så kan ni ha detta forum för er själva! Hej Chili, jag har rensat en hel del men vet faktiskt inte om något av dina inlägg åkte med. Om vi tar senaste matchen som exempel så ballade den tråden ur då flertalet började diskutera vem som skickat vilket pm hit och dit. Det handlade om allt annat än matchen. Det var inte åsikterna i sig som blev raderade. Så fortsätt du skriva dina åsikter. Går det inte att flytta så viktiga ämnen som varför man lämnar forumet och inte gå fram med slåttermaskinen?
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 3, 2009 13:55:46 GMT 1
Känner mig tvungen att starta denna tråd eftersom jag inte vet vem den skyldige moderatorn är! Nu har jag upptäckt att flertalet av mina inlägg är raderade. Konstigt nog är det inlägg som INTE var av karaktären personangrepp eller sågning i allmänhet! Jävligt märkligt om nån av er moderatorer raderar lite godtyckligt här och där. Var istället rakryggade och skicka hellre ett PM och tala om om ni vill ha bort mig och mina åsikter från forumet! Är det någon mer än jag som upptäckt detta godtyckligt raderande?Har alltid tyckt detta forum varit bra, för man har kunnat ha åsikter både högt och lågt och alla har fått tycka olika. Men är det ett tråkigt slätstruket forum ni vill ha där man måste tycka lika som er moderatorer så kan ni ha detta forum för er själva! Hej Chili, jag har rensat en hel del men vet faktiskt inte om något av dina inlägg åkte med. Om vi tar senaste matchen som exempel så ballade den tråden ur då flertalet började diskutera vem som skickat vilket pm hit och dit. Det handlade om allt annat än matchen. Det var inte åsikterna i sig som blev raderade. Så fortsätt du skriva dina åsikter. Helt ok att du måste rensa trådar som spårar ur. Men varför har du lämnat kvar det inlägg som startade dessa inlägg du raderat ?
|
|
|
Post by chilipulver on Feb 3, 2009 15:03:39 GMT 1
Det jag inte förstod var varför helt ordinära inlägg med sakligt innehåll raderades?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 3, 2009 16:08:17 GMT 1
Jag rensade ur lite i tråden om nästa match då det var ett antal inlägg om "dans" vilket inte hör hemma på detta forumet! Vems inlägg det var vet jag inte!
|
|
|
Post by HF on Feb 3, 2009 17:51:46 GMT 1
Hej Chili, jag har rensat en hel del men vet faktiskt inte om något av dina inlägg åkte med. Om vi tar senaste matchen som exempel så ballade den tråden ur då flertalet började diskutera vem som skickat vilket pm hit och dit. Det handlade om allt annat än matchen. Det var inte åsikterna i sig som blev raderade. Så fortsätt du skriva dina åsikter. Helt ok att du måste rensa trådar som spårar ur. Men varför har du lämnat kvar det inlägg som startade dessa inlägg du raderat ? Anledningen var kanske att inlägget började med att handla om matchen.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 3, 2009 19:04:00 GMT 1
Jag rensade ur lite i tråden om nästa match då det var ett antal inlägg om "dans" vilket inte hör hemma på detta forumet! Vems inlägg det var vet jag inte! Dansa min docka... Jag ifrågasatte bara vad CFB var, tror ingen är särskilt intresserad att dansa utanför krögarna.....
|
|
|
Post by Sickboy on Feb 3, 2009 20:04:30 GMT 1
Hej Chili, jag har rensat en hel del men vet faktiskt inte om något av dina inlägg åkte med. Om vi tar senaste matchen som exempel så ballade den tråden ur då flertalet började diskutera vem som skickat vilket pm hit och dit. Det handlade om allt annat än matchen. Det var inte åsikterna i sig som blev raderade. Så fortsätt du skriva dina åsikter. Går det inte att flytta så viktiga ämnen som varför man lämnar forumet och inte gå fram med slåttermaskinen? Exakt. Faktiskt ganska irriterande när en halv tråd försvinner. Diskutionen kan ju va intressant/relevant även om den är i fel tråd... Och det som hänt i silly season avdelningen förstår jag inte öht...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 3, 2009 22:04:46 GMT 1
Börja inte rensa o lås trådar! Låt anarkin råda och var stolta över vilken hysterisk aktivitet här är. För mycket uppstyrning skapar irritation...och jag vill inte se det lika dött som på alla andra ställen...
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 3, 2009 22:33:02 GMT 1
Helt ok att du måste rensa trådar som spårar ur. Men varför har du lämnat kvar det inlägg som startade dessa inlägg du raderat ? Anledningen var kanske att inlägget började med att handla om matchen. OK ett smart drag av mikkel
|
|