|
Post by Ragulin on Mar 26, 2009 18:09:17 GMT 1
Ingen mer än jag som ska lämna forumet för ett litet tag? Kommer med största sannolikhet tillbaka framåt kvällen, men kommer att meddela det i den andra tråden isåfall... Jo, om en stund!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 26, 2009 21:50:39 GMT 1
Hur orkar ni? ;D
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 27, 2009 11:04:34 GMT 1
Glömde säga att jag lämnar forumet nu, ska äta och ut en runda.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 27, 2009 11:17:37 GMT 1
Ska göra lite frukost, så jag kommer inte vara närvarande på en liten stund.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jul 13, 2009 22:38:34 GMT 1
...jag måste rensa luftfilltret.
|
|
|
Post by #72 Foppa on Sept 11, 2009 9:50:08 GMT 1
...njuta av en veckas segling innan vintern tar över... See y´all
|
|
|
Post by scarpino on Sept 11, 2009 11:43:21 GMT 1
...ska ligga med min tjej!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 11, 2009 19:07:32 GMT 1
...ska ligga med min tjej! Så du har äntligen hittat pumpen
|
|
|
Post by sorge on Sept 11, 2009 21:26:23 GMT 1
...ska ligga med min tjej! Du kan inte vara gift om du får göra "det" mitt på dagen
|
|
|
Post by scarpino on Sept 13, 2009 13:00:10 GMT 1
haha nej e inte gift! menar du erektionspumpen eller?? intar även "småblå"
|
|
|
Post by HF on Sept 13, 2009 20:19:27 GMT 1
haha nej e inte gift! menar du erektionspumpen eller?? intar även "småblå" Tror nog Micke menade pumpen till denna.....
|
|
|
Post by mindriot on Sept 20, 2009 23:00:31 GMT 1
Jag lämnar forumet för att inte komma tillbaka igen. Man visst ju att personerna med sågarna skulle komma igång igen. Men man hade glömt bort hur patetiska dom är. Nej tror att fler kommer att följa mitt exempel, man orkar inte. Klipp er och skaffa er ett lyckopiller. Tack och hej forumet! Det har varit trevligt.
|
|
|
Post by time on Sept 21, 2009 6:55:50 GMT 1
Jag lämnar forumet för att inte komma tillbaka igen. Man visst ju att personerna med sågarna skulle komma igång igen. Men man hade glömt bort hur patetiska dom är. Nej tror att fler kommer att följa mitt exempel, man orkar inte. Klipp er och skaffa er ett lyckopiller. Tack och hej forumet! Det har varit trevligt. Ja du mindrot. Men det är ju de ständigt missnöjda som hörs o syns mest. Varför bry sig. Men visst är det svårt att låta bli Hur som helst ha det bra Mindrot. Synd att du lämnar
|
|
|
Post by Basbatten on Sept 21, 2009 10:00:25 GMT 1
Visst skall man vädra sina åsikter men att såga KHK-spelare längs fotknölarna är för djävligt. Inte det att man inte får kritisera men det här med att vara supporter och stötta i med- och motgång är definitivt inget som kännetecknar en del på detta forum. Jag har fått lära mig att inkommer man med negativ kritik skall man också föreslå hur man lösa problemet. Väldigt sällan man ser konstruktiva förslag på lösningar här, däremot rena rama avrättningar. Att sitta bekvämt tillbakalutad och spy galla över spelare, kan det vara enklare? Jag har gått ur en gång och funderar på ett göra det igen av den enkla anledningen att jag förväntar mig lite lite mer av KHK:are Ha ett bra liv//DAH
|
|
fettan
Ungdomslirare
|
Post by fettan on Sept 21, 2009 23:11:35 GMT 1
Tycker det är dåligt av er att såga spelare så fort ni förlorar en match. Under säsongen stöttar man sitt lag i med och motgång sen att man uttalar sig om andra lags spelare är en annan sak. Men att såga "sin egen klubbs" spelare skulle aldrig falla mig in. Inte under säsong i alla fall. Sen att man kan säga att de gjorde en mindre bra insatts, det kan man ta. Men inte säga att dem va värdelösa osv. Förstår att andra KHKare blir irriterade och lämnar forumet.
Kan förstå att det känns trist för många av er KHKare som är vettiga att gå in och läsa den dyngan som hälls över egna spelare. Inte kul! Försök hålla god ton nu pojkar och lugna ner er! En match är ingen match heter det och precis så är det. Spelarna behöver ett gäng matcher för att komma in i "andra andningen" och för att "komma in i spelet" på ett bra sett. Så är det i all sport. En del spelare är trögstartade andra inte. Men när de väl får upp farten är det ett grymt tryck.
För att ge en eget exempel på det så tar jag Christian Jacobssons match nu mot Nybro. Han har varit ganska, eller ja, väldigt osynlig i träningsmatcherna, men nu mot Nybro va han riktigt bra. Hårt jobb och fick sånär gör ett mål. Grymt tryck i åkningen och bara flög förbi backen. Det har man inte sett skymten av under alla träningsmatcher. Men vips så fanns det där.
Ge det en 10-15 omgångar så ska ni nog se att ni ligger topp 4 ändå.
Det har ni mitt ord på.
|
|