|
Post by HF on Sept 22, 2009 6:34:10 GMT 1
Håller med dig, man kan säga saker på olika sätt.
|
|
|
Post by kingintving on Sept 22, 2009 8:05:15 GMT 1
Tycker det är dåligt av er att såga spelare så fort ni förlorar en match. Under säsongen stöttar man sitt lag i med och motgång sen att man uttalar sig om andra lags spelare är en annan sak. Men att såga "sin egen klubbs" spelare skulle aldrig falla mig in. Inte under säsong i alla fall. Sen att man kan säga att de gjorde en mindre bra insatts, det kan man ta. Men inte säga att dem va värdelösa osv. Förstår att andra KHKare blir irriterade och lämnar forumet. Kan förstå att det känns trist för många av er KHKare som är vettiga att gå in och läsa den dyngan som hälls över egna spelare. Inte kul! Försök hålla god ton nu pojkar och lugna ner er! En match är ingen match heter det och precis så är det. Spelarna behöver ett gäng matcher för att komma in i "andra andningen" och för att "komma in i spelet" på ett bra sett. Så är det i all sport. En del spelare är trögstartade andra inte. Men när de väl får upp farten är det ett grymt tryck. För att ge en eget exempel på det så tar jag Christian Jacobssons match nu mot Nybro. Han har varit ganska, eller ja, väldigt osynlig i träningsmatcherna, men nu mot Nybro va han riktigt bra. Hårt jobb och fick sånär gör ett mål. Grymt tryck i åkningen och bara flög förbi backen. Det har man inte sett skymten av under alla träningsmatcher. Men vips så fanns det där. Ge det en 10-15 omgångar så ska ni nog se att ni ligger topp 4 ändå. Det har ni mitt ord på. Att du inte går in på ditt eget forum (TAIF) o tar dom i kragen, istället för att spela duktig här.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 22, 2009 10:37:11 GMT 1
Tycker det är dåligt av er att såga spelare så fort ni förlorar en match. Under säsongen stöttar man sitt lag i med och motgång sen att man uttalar sig om andra lags spelare är en annan sak. Men att såga "sin egen klubbs" spelare skulle aldrig falla mig in. Inte under säsong i alla fall. Sen att man kan säga att de gjorde en mindre bra insatts, det kan man ta. Men inte säga att dem va värdelösa osv. Förstår att andra KHKare blir irriterade och lämnar forumet. Kan förstå att det känns trist för många av er KHKare som är vettiga att gå in och läsa den dyngan som hälls över egna spelare. Inte kul! Försök hålla god ton nu pojkar och lugna ner er! En match är ingen match heter det och precis så är det. Spelarna behöver ett gäng matcher för att komma in i "andra andningen" och för att "komma in i spelet" på ett bra sett. Så är det i all sport. En del spelare är trögstartade andra inte. Men när de väl får upp farten är det ett grymt tryck. För att ge en eget exempel på det så tar jag Christian Jacobssons match nu mot Nybro. Han har varit ganska, eller ja, väldigt osynlig i träningsmatcherna, men nu mot Nybro va han riktigt bra. Hårt jobb och fick sånär gör ett mål. Grymt tryck i åkningen och bara flög förbi backen. Det har man inte sett skymten av under alla träningsmatcher. Men vips så fanns det där. Ge det en 10-15 omgångar så ska ni nog se att ni ligger topp 4 ändå. Det har ni mitt ord på. Helt dött på tejfs forum antar jag.
|
|
fettan
Ungdomslirare
|
Post by fettan on Sept 22, 2009 12:39:55 GMT 1
Har inte sett att någon TAIFare har sågat någon av våra spelare. Hade det förekommit hade jag tyckt och sagt samma sak. Anledningen varför jag skrev det här är för att det är orättvist mot spelaren ni sågar så grymt. Inte rätt att göra det efter en match, och inte ge han chansen. Förstår att folk inte vill vara kvar på ert forum längre när de som skriker högst hörs mest och skapar dålig stämning i och runtomkring supporterföreningen BB.
Such a shame!
|
|
fettan
Ungdomslirare
|
Post by fettan on Sept 22, 2009 12:42:18 GMT 1
Ni måste väl själva ha insett att något är fel när det är folk som lämnar forumet permanent. Och i synnerhet efter EN match! Då tyder det på att de inte orkar läsa samma skit som förra säsongen om hur "dålig den spelaren är" och "han är värdelös" och "han borde vi skicka till Kallinge" och bla bla bla.
Illa illa.
|
|
|
Post by kingintving on Sept 22, 2009 13:00:20 GMT 1
Och allt ni skrev på ert forum om Jackobsson?
Such a shame! Illa illa.
Sen tror jag inte nån skrev efter panternmatchen att någon spelare var värdelös, att någon gjorde en dålig match är en annan sak. Värdelösa spelare har vi inte i KHK vi är stolta över våra bra spelare.
|
|
fettan
Ungdomslirare
|
Post by fettan on Sept 22, 2009 13:25:28 GMT 1
Finns de som har problem med Jacobsson, jag har det inte! Dessutom tror jag ingen har problem med honom längre, det hoppas jag inte. För ett lag är ett lag och laget är viktigare än jaget, och det hoppas jag alla förstår. För så är det i all lagsport. Men man ska komma ihåg, utan jaget finns det inget lag. Och då kan vi snacka problem haha
|
|
|
Post by oneandonly on Oct 19, 2009 22:10:46 GMT 1
En fråga jag tycker man kan ställa sig, varför har vi de här hejarramsorna? Det måste väl ändå vara för att stödja KHK, eller?? Men vad vet jag? Jag måste fråga varför Du ställer den frågan i denna tråden ?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 20, 2009 17:52:13 GMT 1
ska dra ut en runda, just därför kommer jag att lämna forumet för en stund, eller möjligtvis hela kvällen, men jag försvinner inte för gott. Bara så ni vet...
|
|
|
Post by HF on Oct 20, 2009 19:08:12 GMT 1
ska dra ut en runda, just därför kommer jag att lämna forumet för en stund, eller möjligtvis hela kvällen, men jag försvinner inte för gott. Bara så ni vet... puh blev lite orolig där.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 22, 2009 16:26:46 GMT 1
Är tillbaks i en nygammal skepnad som Lukas Lokatt. Det vad ett horribelt misstag att en gång byta nick. Nu har jag fått leva i skam och fördärv men är tillbaks för att återfå min heder. Nu när man är anonym igen kanske det är dags att börja såga lite. Jag kan väl börja lite smått med att totalsåga denna tråden! Bara "skit" i denna tråden förutom mitt nyss eminenta inlägg. STÄNG denna tråd NU! SKANDAL är bara förnamnet. KATASTROFALT HORRIBEL är två bra ord som beskriver denna tråd. Fel tråd, du ska skriva i "jag är tillbaka på forumet"
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 23, 2009 20:41:39 GMT 1
Loggar ut för ikväll...
|
|
|
Post by Basbatten on Oct 25, 2009 18:33:53 GMT 1
jag har på känn hur det kommer att låta på denna snackeplats. Fåret kommer att föras till slakt och jag vill inte höra knivarna vina. Under min väg ut tänker jag på den så kallade 6:e spelaren. I medgång kan han kvitta, i motgång är han en tillgång. Var fanns han idag?
|
|
|
Post by hoxha on Oct 25, 2009 18:37:39 GMT 1
jag har på känn hur det kommer att låta på denna snackeplats. Fåret kommer att föras till slakt och jag vill inte höra knivarna vina. Under min väg ut tänker jag på den så kallade 6:e spelaren. I medgång kan han kvitta, i motgång är han en tillgång. Var fanns han idag? Var var dom 5 övriga?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 25, 2009 18:41:36 GMT 1
de har ALDRIG något ansvar enligt vissa, vet du väl.... Stötta ALLTID! Sjukt...
|
|